Neviem ci to uz prebehlo, videl som montovat viac ks digitalnych zobrazpvacich panelov na zastavkach . . .predpokladam ze budu zobrazovat prichody a odchody spojov. Ale . . . budu zobrazovat podla cestovneho poriadku alebo podla realnej situacie , teda konkretnej zastavky a konkretnej polohy spoja? Ak nie, tak su to s prepacenim, presrate peniaze . . .
Imo sa trochu mýliš, keďže nám sa napr. o superkapacitorových busoch v premávke alebo o továrni na veľkovýrobu tratí pre maglevy ešte pekne dlho bude iba snívať.
Vďaka ? podľa toho čo som tu sledoval,tak aj keby sa Solaris prihlásil na 12/18M zrejme by v konkurencii SORu nemal šancu vďaka kritériám aké sa určili,zrejme preto to ani neskúsili ? Ak sa Solaris prihlásil aspoň na 10M vozy,tak možno budú ďalšie malé Urbina no a na minibusy som sakra zvedavý čo z toho vzíde ☺
Podla UVO klbaky vyhral SOR NB18, sola SOR NB12 no kedze sa Solaris neprihlasoval tak ceny za ks su o nieco vyssie ako v r. 2014 tendroch a dohodnuta suma 24melonov nebude mozno postacujuca na vsetkych 90 vozidiel. 10M a mikrobusy este nie su vysledky
Veď preto som napísal, že to nie je čiernobiele. Samozrejme ziskom z komerčných liniek si môže dopravca vykrývať stratu (otázne je, prečo by to robil - tie náklady na linky vo verejnom záujme sú objektívne). Najlepšie je oddeliť to úplne. A samozrejme by to nemalo byť opačne, že šotoaktivity vydávané za komerčnú dopravu by mali byť kryté z verejných zdrojov. Ale vravím, nejde tu iba o financie, ale aj o ľudské zdroje.
Žiadna z mimobratislavských liniek DPB nie je zisková. A dokonca ani tie, na ktoré prispieva miestna samospráva (Chorvátsky Grob).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.