S499.1023:
reklamné tabule: napísal som, že je dobré, že tam sú a napísal som aj dôvody a ty si na to reagoval vetou, že svoje názory čerpám s volebného programu pravicovej strany. Ak si to nemyslel tak ako som to pochopil, ospravedlňujem sa.
Rozdelovanie strán na pravicové či ľavicové, stredoľavé, liberálne, komunistické, či socialistické je trochu zavádzajúce. Ja by som od toho označovania vymysleného jedným politológom upustil, keďže každá strana je tvorená ľudmi s rôznymi názormi. Nikto nie je vyhranený pravičiar, lavičiar, liberál,... anarchista. Každý máme svoje úchylky. Ty trolembusy, ktoré by si napchal všade a to aj bez dopadových, ekonomických a iných štúdií. Tak to nefunguje a vždy treba nájsť najvhodnejší variant s ohľadom na podmienky, ktoré sú dané kritériami miesta, času,... Takže ak by som mal použiť zaužívané označovanie politických a iných názorov čo sa ekonomiky a sociálnych vecí týka som takpovediac pravičiar, čo sa úlohy štátu týka som liberál, a takto by som mohol ísť ďalej a ďalej. Vlastne ani čo sa ekoomiky týka nie som vyhranený pravičiar. V niečom áno - rovná daň, ale nikdy nepristúpim na názor, že štát musí prestať regulovať trh úplne. Čiastočne áno, no úplne odstránenie regulácie by znamenalo napríklad aj zrušenie reklamačnej lehoty a určoval by si ju len predajca či výrobca. V istých veciach je regulácia dobrá, v iných nie, ako napríklad dotovanie cien energií či poľnohospodárstva, či rôzne kvóty na dovoz tovarov. Prečo u nás stojí kg cukru 25,- a svetová cena je 12,-
Neviem koľko máš rokov, no hovoria ti niečo rodové, sexuálne a spoločenské stereotypy? To len k tomu mladému čiže bezpodmienečne naivnému.
A ak naivita znamená, že sa snažím hladať najoptimalnejšie riešenie (samozrejme nie vždy sa mi to podarí) a čakám konštruktívnu kritiku a namiesto toho sa dočkám nie príliš kritických príspevkov (kritických v tom pravom slova zmysle). A že verím tomuto mestu a tomuto štátu a že si myslím, že tento tát sa uberá správnym smerom, popri iných ktorí dokázali len zdrhnúť do zahraničia a zpoza hraníc nadávať bez toho aby sa snažili niečo zlepšiť doma, tak som naivný. (odporúčam pozrieť film Pelíšky a potom sa zamyslieť nad tým, komu bol ten film venovaný)
Tým sa nechcem nikoho dotknúť či uraziť ho, nepoznám dôvody prečo republiku opustili, len mám názor, že doma by pomohli viac. Trebárs aj v hlavnom meste, kde začínajú chýbať kvalitný a kvalifikovaný ľudia a obrazom toho je dlhodobo napríklad aj Dopravný podnik.
Toto je na dlhšiu debatu, ak budeš niekedy v BA môžme sa stretnúť pri pive a pokecať o všetkom, už to tu nechcem zaťažovať OT.
bigmac: nepasujem sa odborníka, nikdy som to nerobil a v predpisoch sa nevyznám, no práve otom je kritika. Ja alebo niekto napíše ako by si to predstavoval a ty alebo niekto zhodnotí, že je to možné, ale len ak sa splní ....
No zrejme ma nepresvedčíš o tom, že nejaký predpis zakazaje v konečnom dôsledku aby z DNV chodili osobné vlaky každých 15minút. Kým pôjde ďalší, tak ten prvý bude už na Hlavnej stanici. To čo by nás stála výstavba takej električkovej trati sa môže dať na zadrátovanie Petržalky aj s nákupom nových trolejbosov a DNV by bola ubsluhovaná vlakmi.
reklamné tabule: napísal som, že je dobré, že tam sú a napísal som aj dôvody a ty si na to reagoval vetou, že svoje názory čerpám s volebného programu pravicovej strany. Ak si to nemyslel tak ako som to pochopil, ospravedlňujem sa.
Rozdelovanie strán na pravicové či ľavicové, stredoľavé, liberálne, komunistické, či socialistické je trochu zavádzajúce. Ja by som od toho označovania vymysleného jedným politológom upustil, keďže každá strana je tvorená ľudmi s rôznymi názormi. Nikto nie je vyhranený pravičiar, lavičiar, liberál,... anarchista. Každý máme svoje úchylky. Ty trolembusy, ktoré by si napchal všade a to aj bez dopadových, ekonomických a iných štúdií. Tak to nefunguje a vždy treba nájsť najvhodnejší variant s ohľadom na podmienky, ktoré sú dané kritériami miesta, času,... Takže ak by som mal použiť zaužívané označovanie politických a iných názorov čo sa ekonomiky a sociálnych vecí týka som takpovediac pravičiar, čo sa úlohy štátu týka som liberál, a takto by som mohol ísť ďalej a ďalej. Vlastne ani čo sa ekoomiky týka nie som vyhranený pravičiar. V niečom áno - rovná daň, ale nikdy nepristúpim na názor, že štát musí prestať regulovať trh úplne. Čiastočne áno, no úplne odstránenie regulácie by znamenalo napríklad aj zrušenie reklamačnej lehoty a určoval by si ju len predajca či výrobca. V istých veciach je regulácia dobrá, v iných nie, ako napríklad dotovanie cien energií či poľnohospodárstva, či rôzne kvóty na dovoz tovarov. Prečo u nás stojí kg cukru 25,- a svetová cena je 12,-
Neviem koľko máš rokov, no hovoria ti niečo rodové, sexuálne a spoločenské stereotypy? To len k tomu mladému čiže bezpodmienečne naivnému.
A ak naivita znamená, že sa snažím hladať najoptimalnejšie riešenie (samozrejme nie vždy sa mi to podarí) a čakám konštruktívnu kritiku a namiesto toho sa dočkám nie príliš kritických príspevkov (kritických v tom pravom slova zmysle). A že verím tomuto mestu a tomuto štátu a že si myslím, že tento tát sa uberá správnym smerom, popri iných ktorí dokázali len zdrhnúť do zahraničia a zpoza hraníc nadávať bez toho aby sa snažili niečo zlepšiť doma, tak som naivný. (odporúčam pozrieť film Pelíšky a potom sa zamyslieť nad tým, komu bol ten film venovaný)
Tým sa nechcem nikoho dotknúť či uraziť ho, nepoznám dôvody prečo republiku opustili, len mám názor, že doma by pomohli viac. Trebárs aj v hlavnom meste, kde začínajú chýbať kvalitný a kvalifikovaný ľudia a obrazom toho je dlhodobo napríklad aj Dopravný podnik.
Toto je na dlhšiu debatu, ak budeš niekedy v BA môžme sa stretnúť pri pive a pokecať o všetkom, už to tu nechcem zaťažovať OT.
bigmac: nepasujem sa odborníka, nikdy som to nerobil a v predpisoch sa nevyznám, no práve otom je kritika. Ja alebo niekto napíše ako by si to predstavoval a ty alebo niekto zhodnotí, že je to možné, ale len ak sa splní ....
No zrejme ma nepresvedčíš o tom, že nejaký predpis zakazaje v konečnom dôsledku aby z DNV chodili osobné vlaky každých 15minút. Kým pôjde ďalší, tak ten prvý bude už na Hlavnej stanici. To čo by nás stála výstavba takej električkovej trati sa môže dať na zadrátovanie Petržalky aj s nákupom nových trolejbosov a DNV by bola ubsluhovaná vlakmi.