re esicko: ano, iste, rozhladove pomery, miestne pomery, zabrzdna (skratena,4znak.atb) vzdialenost 400/700/1000m, tratova rychlost, 7.stlpec zcp... ja viem o co ide, len ktosi tu alebo ma medzery, alebo si zeleznicu predstavuje ako cestu pre motorove vozidla skrizenu s elektrickou a veri tomu, ze tie farebne svetielka na "tych semaforoch" naskakuju ako na krizovatke bajkalska#trnavska a nemaju ani tusenie, ze doprava a preprava vobec nie je to iste, pricom kdesi su vo svojom vnutri presvedceni, ze "ludia sa dopravuju a naklady prepravuju". a ani nevedia ako hrozne sa mylia...
ten nick je podla ktoreho esa? ES499.1 alebo podla normalnej masiny? alebo to nema nic spolocne a je to len nahoda? neviem, pytam sa
ten nick je podla ktoreho esa? ES499.1 alebo podla normalnej masiny? alebo to nema nic spolocne a je to len nahoda? neviem, pytam sa
bigmac
zssk(vtedy este zsr) sa uz raz s dpc nedohodli na linke 55 filialka-slovany-predmestie-vychod, dovodom bola cena.
re j: kde si ziskal ten prepocet, ze ked 2km nebudem mat zastavku elektricky, ze sa to proti nafte predrazi?
cela tato polemika ma len utvrdzuje v tomto:
zeleznicu zaintegrovat do mhd hlavne tarifne bez nutnosti dalsieho zvrhleho bid doplatku a nechat ju jazdit +/- tak, ako jazdi
okamzite zacat s vystavbou tram trate rychlodrazneho typu cez sidlisko a staru dedinu okolo zst do vw. (priamu spojku mimo sidliska mozeme zvazit ako jednokolajku, manipulacna trat, kridlo k linkam, atd)
v prahe sa z libne na hln taktiez dostanes aj vlakom, aj tramvajou a urcite nikomu nie je divne, ze na to staci rovnaky cestovny doklad. dokonca aj metrom.