re esicko: ano, iste, rozhladove pomery, miestne pomery, zabrzdna (skratena,4znak.atb) vzdialenost 400/700/1000m, tratova rychlost, 7.stlpec zcp... ja viem o co ide, len ktosi tu alebo ma medzery, alebo si zeleznicu predstavuje ako cestu pre motorove vozidla skrizenu s elektrickou a veri tomu, ze tie farebne svetielka na "tych semaforoch" naskakuju ako na krizovatke bajkalska#trnavska a nemaju ani tusenie, ze doprava a preprava vobec nie je to iste, pricom kdesi su vo svojom vnutri presvedceni, ze "ludia sa dopravuju a naklady prepravuju". a ani nevedia ako hrozne sa mylia...
ten nick je podla ktoreho esa? ES499.1 alebo podla normalnej masiny? alebo to nema nic spolocne a je to len nahoda? neviem, pytam sa
ten nick je podla ktoreho esa? ES499.1 alebo podla normalnej masiny? alebo to nema nic spolocne a je to len nahoda? neviem, pytam sa
S499.1023
A ešte by som Ťa opatovne poprosil - kde že som to napísal, Rže reklamné tabule v 21Tr sú blbosť, ako si ma bol osočil ? ?
Re #27273 Sarko: Aby som bol presný, žiadna T3M série 76xx nemala zadný panel. Či ho majú TSM zo série 77xx, ulepené z T3SU, neviem. Ale silne pochybujem.
Re #27280 Papyr: Ty si tiež zástancom teórie ČD, že chaotickým presúvaním vozidiel medzi depami rastie ich počet ?? Pre SM488.0 by som vedel stovky vhodnejších výkonov, lenžeč kde ich vziať? Nehovoriac o tom, že moderné a lákavé vozidlo predsa len vyzerá inak ako priekopník tyristoroej regulácie v ČSSR. Inak pokiaľ nebude v DNV zastávka minimálne na viadukte nad benz. pumpou, tak náhrada MHD vlakmi by viedla jedine k zvýšeniu odporu ľudí k MHD a nárastu počtu vlkov, sediacich v plesnivých Š12O ako komfortnej a ekologickej alternatíve k MHD