Podotknem ešte, že ta 211 z Rázsoch by napodobňovala presne 205 z Trnávky v 15 minútových intervaloch a tak súbežne popri 204 tj 7 minút by vykonávala aj možný prestup pre 212 na zastávke Nemocnica Kramáre, kde by časom došlo aj k zmene názvu zastávky, na Limbová. Detská nemocnica sa tam o čosi rozšíri. Tak by bolo vhodné to trasovanie 204 tam naďalej ponechať. 211 a 204 by pokryli Rázsochy v smere k cenntru asi dostatočne, si myslím.
Na tieto otázky dúfam nedostaneš žiadne odpovede, lebo sú až tak veľmi prihlúpe, že až to bolí. Keďže vieš písať, tak tvoj mozog zvláda aj rozmýšľať a dať odpovede na tieto otázky.
Náhodou neviete, to je bežné, že počas dňa súprava z S55 ide na ŽST Nové Mesto na odstavné koľaje (či ako sa to volá)? Myslel som si, že to je ako pri S65 v Petržalke (a rakúskych vlakoch), že ihneď po príchode môžu ľudia nastupovať, lebo tá istá súprava sa vracia späť...
Aký je obvyklý čas od zastavenia vlaku na stanici po jeho odchod na odstavné miesto? Tam na ŽST Nové Mesto keby sa tam niekto nechtiac odviezol, tak vedie odtiaľ chodník na stanicu alebo inde do mesta? Aký je v praxi postup železničiarov ak tam niekoho nájdu? Nemyslím teraz spiaceho bezdomovca.
Ako dlho je tam súprava z S55? To tam ju obehne lokomotíva? Prečo neobieha priamo na stanici? Veď priamo na ŽST Nové Mesto je dosť miesta, nie?
A na Hlavnej stanici, tak napr. rýchliky z Košíc, ktoré tam končia, tak oni idú potom bez cestujúcich niekde ako je tá krytá hala údržby (napr. umývarka) medzi Hlavnou stanicou a Vinohradami? Odtiaľ sa pešo dá normálne dostať niekam?
Netvrdil by som že 3 roky je ďaleko pre DP, ktorý už riadne mešká so zatrolejovanim Patronky z DNV. Patrónku z Rázsochami je treba spojiť o to nalehávejšie. DPB má čo robiť, aby si vyprojektoval Rázsochy teraz ako prvoradé, pretože neverím že to s ich tempom stihnú.
A preto je to i sporné, ako si uviedol pre 10/15/15/15 minútové intervali si 204 nemôže dovoliť prejsť na linku 32, pretože v špičke 32 potrebuje práve navýšiť viac výjazdov aj okolo každých 7 minút a preto 204 nie je ani vhodná na dlhé diely. Ideálne 15 minútove kríženia 7 minút s 205 sú pre 204 ideálne a pre Rázsochy 15 minút postačujúce. Linka 204 by takto mohla ostať na svojej trase bez zmien cez Kramáre ale už s konečnou v rázsochach. A 212 ? tá spĺňa špičkový ideál každá druhá pri červenom moste a v špičke zahustiť ňou karlovku, tak by 212 bola lepším nettom pre 32.
Ad 1) Aký je momentálne stav Petržalky - predĺženia? kde to momentálne stojí? Slávik sa ešte nevygrcal so svojími požiadavkami?
Ad 2) Má niekto nejakú normu, resp rozmery zastávkového klasického označníku, a cedulí na ňom? Jedna vec je, že som ťažký a keď naň vyleziem aby som to premeral, asi ho zlomím, a druhá, predsa len, chyba merania či chyba výrobku mi môže dať zlý rozmer - preto ak má dakto rozmery (tabuľa s označením zastávky, tabuľa s názvom zastávky (predpokladám rozmer rovnaký aj "Na znamenie, Výstupište a pod") , tabuľky s číslami liniek), prípadne aj celého onačníku (šírka, výška, hrúbka jokloviny a spol...
ADD2 nemozes len tak posilnovat L204,lebo je v intervalom systeme 10/15/15//15. To by si zase musel prekopat cely tbus intervalovy system liniek, ktory sa tu zaviedol pred par rokmi.
204 A a 204 B pri intervale 15, ti urobi jazdu na Razsochy raz za 30minut a Dlhace 30mint . T.j. velmi zly navrh.
Na Razsochy podla mna urcite presmeruju snad uz klbovu L20 ( zrejme aj 192),ktora pobere Dubravku a DNV k nemocnici. A z centra ak potiahnu troleje tak daju nieco z 207,211,212 . ZST Studnicka ak bude novy ESET park tak tiez nieco ostatne z 207,211,212. No vsetko je to este hoooodne daleko , vid Bory Home uz ludia tama byvaju a MHD ziadna.
Aký môže byť podľa Vás nábeh pre nové linky na nemocnicu Rázsochy? Plánované postavenie hybridnej nemocnice pod UFO centrom je približne o 3/5 roka, Keďže linka č.209 je zrozumená na dve trasy A- Klenovú NOU a B. do NU Srdcovo cievnych ch. , neuvažuje sa náhodiskovo o zhustenie linky 204, kde by 204 A sa posúvala na dlhočizné Karlové diely, a prosim pekne druhá linka 204 B by si zmyslela sa presúvať práve na túto Novú Nemocnicu osadenú v prírodnom prostredí a to prípadne spolu buď s 212 alebo tam bude končiť len 212... a 204 si bude cválať len na dhé Karlové diely... Je teda už nejaká predbežná štúdia nových liniek o tejto lokalite? - Rázsochy... dík,,,
Tak tlačidlová choroba sa šíri aj medzi príbuznými druhmi SORov a žiadna vozovňa nie je v bezpečí. Včera som videl červenou páskou prelepené tlačidlo z vnútornej strany dverí aj na NS12 Electric.
Áno ale v Senci môžu robiť prejazdy na iné linky, čiže voz odjazdí spoj do Grobu a späť a môže mať prestávku v Senci. Táto linka je prakticky izolovaná od ostatných, čiže ak by tam bol celé poobedie zachovaný rovnaký interval s jedným vozom, tak by vodič od 13:53 do 18:21 jazdil tak, že v Kuchyni má 3 minúty prestávku a v Zohore nič.
Čiže aspoň 1 pár spojov tam muselo ísť odjazdiť iné vozidlo a zrejme im to nejak nevychádzalo tak museli posunúť odchody mimo interval.
Poobede to bude pravdepodobne kvôli obehom, lebo to tam vychádza na 3-minútovú prestávku v Kuchyni a v Zohore je odchod hneď po príchode, čiže ten odchod mimo taktu o 15:59 z Kuchyne zrejme vykoná iný voz.
1. Rano zrejme kvoli casovym poloham vlakov, poobede bohvie preco.
2. Ak chces ist k lekarovi na Kramare na desiatu, pojdes priamym autobusom, kedze vtedy nie su zapchy a zachadzka cez Zohor by sa ti neoplatila.
2 otazky:
1) Preco je tam tak nepravidelny takt (iba zo Zohora je poobede hodinovy takt, inak je to celkom nahodne)
2) Neoplatilo by sa dat viac spojov aby nadvazovali na vsetky vlaky a tym padom bola doprava cely den? (co ak chcem ist k lekarovi na Kramare o 10?)
Mohol by to byť elegantný spôsob ako sa vyhnúť ranným zápcham (poobede by som sa na to nespoliehal vzhľadom na meškania vlakov).
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.