Reakcia na: Joyki #231441:
Niekedy odpoveď tuším a len sa uisťujem, ale tomuto odstavovaniu súpravy z S55 mimo stanice ŽST Nové Mesto počas dňa nerozumiem. Tvoja reakcia ma nepotešila. Práve od Teba Joyki alebo napr. od S499 som očakával zaujímavý príspevok k tomu (tak ako v minulosti). Pred zopár týždňami som plánoval do diskusie v sekcii Transport pridať nejaké moje postrehy (zaujímavosti) z S92 a presmerovanej 910, ktoré nie sú nikde zverejnené aj s nejakými fotkami. Asi dobre, že som si to nakoniec rozmyslel - aj keď otázok z mojej strany by tam bolo málo. Tak iba v skratke: S92 považujem po dopravnej aj tarifnej stránke za zaujímavú (iba 0,60 € / 16 kč jednosmerne) a bude mi chýbať aj keď na slovenský Os nejako nenadväzuje. Pri presmerovanej 910 ma prekvapilo kade v ČR ide a privítal by som obsluhu ŽST Skalica pri zachádzke vždy keď ide okolo (aj keby tam 2-krát mala zastaviť), aby nebol prestup na slovenský Os tak natesno.
Peon
Aký je obvyklý čas od zastavenia vlaku na stanici po jeho odchod na odstavné miesto? Tam na ŽST Nové Mesto keby sa tam niekto nechtiac odviezol, tak vedie odtiaľ chodník na stanicu alebo inde do mesta? Aký je v praxi postup železničiarov ak tam niekoho nájdu? Nemyslím teraz spiaceho bezdomovca.
Ako dlho je tam súprava z S55? To tam ju obehne lokomotíva? Prečo neobieha priamo na stanici? Veď priamo na ŽST Nové Mesto je dosť miesta, nie?
A na Hlavnej stanici, tak napr. rýchliky z Košíc, ktoré tam končia, tak oni idú potom bez cestujúcich niekde ako je tá krytá hala údržby (napr. umývarka) medzi Hlavnou stanicou a Vinohradami? Odtiaľ sa pešo dá normálne dostať niekam?