Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #91701:

Podľa toho aké. Stavať domácky koncové zosilovače je blbosť, ale klasické lampové hlavy podomácky vyrobiť vieš ak sa v tom vyznáš. Ja som síce žiaden zosilovať nepostavil, ale môj otec áno. Jeden známy vymyslel trojkanálový zosík ešte skôr než to Fender mal v predaji.
Reakcia na: ivanbuto #91704:
A ešte môže byť istý problém s kapacitou obratiska, aj keď záleží to od grafikonu 41 vs. 203. Na Búdkovú sa v súčasnosti akurát zmestia dva krátke trolejbusy.
Reakcia na: hoppusmark01 #91661:
Tak L41 na Búdkovú kvitujem. Len tam asi budú musieť už fakt chodiť iba SORky, lebo pochybujem, že polorozpadnuté Vrakosy by to vytiahli hore Drotárskou. ?

Samozrejme, eventuálne ten úsek zatrolejovať, aj s Hroboňovou, a následne prípadne upraviť linkové vedenie 203/207, hovorilo sa o tom aj tuto na fóre pred pár týždňami. Len je otázne, či by sa na Drotárskej uživil 12 minútový interval v pracovných dňoch.
Reakcia na: Solider #91686:
? ako to sa hambiš za to že si z vychodu aj ja som a som na to hrdí šak najt v blave 100% blavaka je umenie ❗
Reakcia na: ivanbuto #91697:
Digitálny neviem, za mňa boli len analógové. Tie premeriavali o 10-20%.
Reakcia na: drink #91696:
RÁDIOamatéri si nestavajú vlastné zosilňovače. A aj keby si ich stavali, bol by si úplne mimo. Najdrahšie zosilňovače sveta vychádzajú z amatérskych konštrukcií.
Reakcia na: Solider #91686:
A ako pozerám, tak sa za to hanbíš...
Reakcia na: hoppusmark01 #91688:
Ty máš tiež bezúročné úvery? Pri dobe splácania 30 rokov rátaj tak 200% úročenie, čiže 300 mil. ročne...
Reakcia na: Mike #91663:
Akurát, že šalingradské nevedia jazdiť na jeden zberač ? .
Reakcia na: S499.1023 #91615:
O koľko skresľuje tachometer na 14/15Tr? Teda myslím digitálny, ak je tam napr. rýchlosť 57 km/h, tak koľko idem v reále? Už aj to sa mi nepáči, že obmedzovače sú na 56-58 km/h, a nie na 60 , ak teda musia byť.
Reakcia na: Ámos #91693:
Tak som to nemyslel, asi to slovo budem menej používať ?

Ja by som "šoto" prirovnal k rádioamatérovi, ktorý si postaví vlastný zosilňovač (existuje ešte niekto taký?). Neznamená to, že to urobí horšie (často možno lepšie), ale nie je to (väčšinou) vhodné pre sériovú výrobu (kvôli cene, výrobnému postupu, údržbe, záruke a pod...)

HOWGH!
Reakcia na: Puki #91694:
Ja som zažil iné... a podľa toho súdim ?
Reakcia na: Solider #91678:
Tak v tomto sa dosť mýliš. Kým som nevidel KT8N2 tak by som neveril ako je niektorí substrát blbý a cpe sa do nízkopodlažnej časti. Rovnako sa mi to potvrdilo aj pri návšteve Ostravy. Všetci nacpaný v nízkopodlažnej časti ako sardinky a zbytok prázdny. ?
Reakcia na: drink #91691:
mne sa skor zda, ze dnes ked chceme niekoho nazor potopit tak ho oznacime vsemocnym slovickom šoto a sme vyrieseny a kazdemu je jasne,ze je to zle...
Reakcia na: Ámos #91690:
pričom by možno odpadli výdavky 150 mil. ročne na rozširovanie ciest, keďže nové električky by určite pritiahli viac ľudí z áut.
Reakcia na: Solider #91680:
"V rámci BA to pre nich nové vozidlá SÚ!" - argument jak sviňa. V rámci BA máme najlepšie autobusy v rámci BA ?

Mne sa práve KT3xx zdá skôr pre šotoušov, ULF je pre Fahrgastov (nehovorím, že chcem v Bratislave ULF) ?
Reakcia na: hoppusmark01 #91688:

1. jednu rataj pri cene 80 mil.
2. - cize to bude 4 mld. co je 133 mil. rocne
3. myslim si ze v Europskej investicnej banke by sa nato dali zohnat prachy
4. myslim si ze min. financii by Bratislave dal vynimku na dane zadlzenie. BA je schopna rocne splacat 150 mil navyse.
Reakcia na: Solider #91686:
? sorry, myslel som ze si z BA, mi to tu tak pouzivame, lebo madar je zevraj xenofobne tak sme vybrali niekoho z vlastneho naroda ☺ sorry nechcel som ta urazit...
Ako to tak skúšam počítať, nové električky sú síce dosť veľká investícia, ale keď sa ich cena rozpočíta na cca 30 rokov, už to tak veľa nie je.. čiže ak by mesto zobralo úver napríklad na nákup 50 nových nízkopodlažných električiek (každá napr. 60 mil.Sk), celková cena by bola 3 mld.Sk, čo je pri dobe splácania 30 rokov 100 mil.Sk ročne.. a to zas až tak veľa nie je..
Reakcia na: Ámos #91685:
Z môjho pohľadu cestujúceho sa mi zdá pohodlnejšia jazda v 7085, ako v 7101-06. Ale rešpektujem tvoj názor.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.