Reakcia na: Marcelllooo #98797:
Nie za každých okolností musí byť pomalá. Alebo neviem čo považuješ za pomalé. Zastávky by neboli každých 300 m, musela by fungovať preferencia. A nikto nevraví že cestu medzi UK na šafku a Račkom cez Dostojevského musíš zdolať za 4 miúty. Len s kukni do Viedne, kolko križovatiek prejde električka od konečnej po konečnú. Ale stále je v pohybe. Nestojí v zácpach. Akurát, to že niekde majú aj električky a cesty pre autá rovnakú trasu. T.J. autá idú po kolajniciach. To nesmie byť! Stále opakujem, že eliny považujem za mestský dopravný systém. Neviem či u nás dopravu /budúcu/ bez metra možno stále nazývať NS. To som ešte nie úplne vyriešil s mojim svedomím. Ale kvalitne vybudovaná sieť E+A+Tb+ bus pruhy by Batislave nepochybne pomohlo. Nemalo by sa ani upustiť od budovania podjazdov pod križovatkami. Viď Bajkalská Prievozská resp. Hodžko. To skvalitní a zrýchli dopravu.
Marcelllooo
Ad #98769: 1. Drzitel dopravnej licencie, teda prevadzkovatel casti dopravy, je v tomto ohlade sekundarna zalezitost.
2. Omyl (nie nevedomost) som opravil.
Ad #98772: Lebo je to nasa opravnena poziadavka dotknutych vlastnikov susednych stavieb, nase ustavne pravo a nasa zodpovednost za rozvoj uzemia v okoli nasich domovov. Vytvorili sme si nastroj, pomocou ktoreho legitimne a pravne perfektne presadzujeme zaujmy tisicov Petrzalcanov.