Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 810zssk #85339:
ľudia na Kollárku prestupujú aj na trolejbusy, to by pre nich znamenalo ďalší prestup, ak by končila na Zochovej. Buď na Hodžko a podchodom na druhú stranu k trolejbusu, alebo z Námestia 1. mája peši na Kollárko.
Reakcia na: milannco #85338:
Otazka je kolko ludi ide na Kollarko nie kvoli prestupu na elinu? So Zochovou mas pravdu, ale na to je alternativne riesenie premavky az na Zochovu.
Reakcia na: 810zssk #85337:
no linka 80 berie ľudí zo sídliska na Zochovu a Kollárko. Je to vlastne linka sídliska Dvory 6 (a Kopčian). Pod most odtiaľto premáva linka 88. Takže obe linky budú premávať poloprázdne pod most a tí všetci čo idú do centra budú prestupovať pri Auparku! Bravo! ? A cestou späť? Ako sa z mesta dostanem na Einsteinovu, Kremnickú, Záporožskú atď.?
A este jeden napad - kedze z hladiska vozov a vodicov je na tom DPB dost zle, nezvazovalo sa skratenie L80 po Novy most? Je sice pravda ze je vyuzivana az po Kollarovo namestie, ale vacsinou su to ludia co idu na elektricky (co by sa dalo aj pod Novym mostom).. predpokladam ze by to jeden voz (a vodica) usetrilo.. ak je zamer ten aby sa moc nepreplnali elektricky pod mostom, tak potom by to alternativne mohlo ist na Zochovu, cim by sa vlastne rozsirila "ponuka destinacii" na ktore sa da ist z 80-ky (v sucasnosti su to Raca, Ruzinov, Hlavna stanica, Dubravka, po novom aj Vajnorska radiala, Hlavna stanica by vsak bola zabezpecovana autobusmi /rychlejsie/)..
Jeden napad co sa tyka pokut za zabudnutu elektricenku:
V sucasnosti je to vzdy 140 sk. Tym sa potrestaju aj ti co zabudli raz (co sa stava) a nedostatocne sa trestaju ti co ju zabudaju furt. Preto ma napadlo nieco take - kedze pri karte sa da archivovat kolko krat uz clovek mal tento problem navrhoval by som vysku pokuty zvysovat podla toho kolko krat si ju zabudol:
1x - bez poplatku, pripadne nieco symbolicke ako 20 sk (uz dost potresta ze sa musi dotycny trieskat na Olejkarsku)
2x - 100 sk
3x - 150 sk
4x - 200 sk
atd., vzdy by sa pridalo 50 sk, pricom by sa ratali zabudnutia za napriklad posledne 4 roky.. pride mi totiz fakt surove chciet od niekoho 140 sk za to ze zabudol (co je ludske)..
1) Re #85307 Mikimaus: Pevne verim ze vdaka kamarstvu modrych s J&T sa coskoro nakupi dost vela SORov 🙂

2) Re #85309: Nie.

3) Re #85326 a #85328 pazrocha: Prepac, ale ked napisem ze niekde chyba obsluznost tak co je na tom zle? Ja osobne to nepotrebujem, ale na L28 vidno ze o tu dopravu zaujem je.

4) Re #85330 Ike: Nahodou, chodi tym dost ludi (ked vezmeme do uvahy ze to funguje pomerne kratko). Navyse, vecer uz busy nie su plne a od novembra predpokladam ze konkretne na L28 uz budu len SORky.
Reakcia na: S499.1023 #85332:


"Však tebe nevyhovuje absolútne nič."
- ze to hovoris prave ty 😛

Vyhovuje, predstav si.. dokonca predlzenie linky 28 celkom vitam, len si myslim ze DPB sa snazi na zlom mieste... lebo kto moze, do divadla ide autom. Ked ideme viaceri, auto sa vzdy najde a jeden sa obetuje a po divadle nepije... ak nie, tak taxik... ale osobne si neviem predstavit ze by som pozval priatelku do divadla a trepali sa tam CNG karosou... to si radsej pozicam auto, alebo zaplatim taxik...
a uz som tiez isiel v obleku MHD vela krat... a vela krat som stupil do zuvacky a velakrat som bol zapraseny od prachu dpb... niekedy su busy tak plne ze sa pozor neda davat... a ja som obcas nepozorny a oprem sa aj v prazdnom
Reakcia na: Mikimaus #85331:
No ty sa vo vĺčikovi pokrčíš určite viac ako ja v MHD ? ? ? .
Reakcia na: Ike #85330:
Ty môžeš ísť do divadla jedine autom alebo kľudne aj Slovak Lines, ja tam pôjdem aj MHD. Po divadle sa ide ešte pekne niekam posedieť a tam nastávajú okolnosti vylučujúce vedenie motorového vozidla. A večer nie sú autobusy narvaté, aby som sa pokrčil viac, než v IGK.
Myslím, že som sa za svoj život nacestoval v obleku v MHD viac ako ty v rifliach autobusom a som tu.
Ako by si si ty vlastne predstavoval MHD? Však tebe nevyhovuje absolútne nič.
Reakcia na: Ike #85330:
..alebo taxikom ?
Reakcia na: 810zssk #85280:
ja by som rad videl cloveka co pojde do divadla autobusom... ? sadnem na 28 v obleku, vystupim smradlavy, pokrceny, napachnuty CNG, vytraseny, nastvaty a bude zo mna hotova socka... je to od dpb pekna snaha takato linka, cenim si ju, ale netreba to prehanat, takto ako to je staci.. vravim.. do divadla jedine autom
Reakcia na: pazrocha #85326:
Kľud, dieťatko...
Reakcia na: 810zssk #85280:
A kolko krát si už bol v divadle???
Reakcia na: novacik #85317:
Aka sranda,na tom obrazku.Cely zadok do tla vyhoreny,ale BUSE tabula nie,, ?
Reakcia na: 810zssk #85280:
Ty momot a na záchod by si už linku z východu nechcel viesť????
Reakcia na: Sommelier #85321:

Ale to je pouze teorie. ČSA neměly ztrátu vyšší než půl miliardy korun. Přičemž disponují majetkem v řádu několika desítek miliard korun. Pokud je a.s. ve ztrátě, ručí nejprve svým majetkem. A jestli jeho cena několiknásobně převyšuje ztrátu (pohledávky od věřitelů), není třeba hovořit o nějaké státní dotaci, která by dluh zamázla. Ta by přišla na řadu až po úplném bankrotu aerolinií a to pouze v případě, že by majetek společnosti nestačil pokrýt závazky věřitelům. K takové situaci za posledních 20 let neměla žádná aerolinka ani blízko, a to ani po 11. září zkrachovalé Swissair a Sabena. I Alitalia má miliardové dluhy, ale jen letadlová flotila Aliatili se může pohybovat mezi 50-100 mld. Kč.
"Aká je však skutočná situácia v ČSA sa môžme len domnievať"
Skutečná situace ČSA je taková, že se dostaly zpět do černých čísel.
Reakcia na: novacik #85317:

V Praze neshořel autobus ani jeden. Jednomu shořela motorová část a druhému praskla hadička od chladiče.
Reakcia na: Sommelier #85321:
Ty počítaš majetok spoločnosti do účtovnej úzavierky????? To máš čudné účtovníctvo. To by nejaký Enron nikdy neskrachoval.
Reakcia na: m@rtin #85238:
Beriem. Len s jednou pripomienkou a tam by som chcel smerovať. Je posunutá do teoretickej roviny, avšak na základe histórie by sme mohli mať aj tento pohľad na vec.
Akciová spoločnosť - s radovými akcionármi, prípadne a.s. kótovaná na burze, pre mňa je rozdiel od a.s. - bývalý štátny, či národný podnik s 100 - 51 % akcií vo vlastníctve štátu.
Prejaví sa to v tom, že vláda je v prípade průšvihu ochotná intervenovať, podporovať či sa aspoň starať - čo nevravím, že by robiť nemala a nepopieram význam takejto činnosti ako takej.
Avšak v prípade veriteľov sa niekam môžme jednoznačne dostať. Veriteľom bude niekto, kto buď nemá obavu z toho, že by sa k svojmu nedostal - je to štátna a.s. a to je od bežnej rozdiel. Veriteľom už však budú aj banky. Aká je však skutočná situácia v ČSA sa môžme len domnievať.
A základná z účtovníctva. Pokiaľ sa spoločnosť nachádza v strate, znamená, že je v mínuse po účtovnej uzávierke aktív a pasív - čo značne odporuje skutočnosti, že by ju boli schopní uhradiť z odpredaja majetku. A napríklad by sa im nemuselo dariť predávať mašiny za to, čo predpokladali.
Isté je len jedno - v akej pozícii by sa ocitli Tí ktorí by na ČSA uvalila konkurz ?
A keď si povieme, že keď nie dnes, tak v nejakej tej budúcnosti - kde všade by sa dlžné peniaze dali v prípade štátnej a.s. vydolávať ?
O situácii na poli ľudských zdrojov ani nehovoriac, stačí si spomenúť na nejednu kauzu takej AlItalie, Air France či Lufthansy.
Mnohé opatrenia, ktoré sa prijali a príjmajú - možno aj smerujúc (minimálne snaha tu je) k liberalizácii a to nielen trhového prostredia smeruje koľkokrát imho opačným smerom - individuálnym znižovaním úžitkovej a pôžitkovej hodnoty, globálne k vytváraniu obrovských korporácií (aj keď by sa dalo namietať a ukázať prstom na áziu, avšak nemyslím si, že disponujeme aj podobným spoločenským modelom, aby sme na tom mohli fungovať), operačne k centralizácii sietí a trhovo vytváraním uniformného konkurenčného prostredia. Spolu s mainstreamovou mediálnou masážou spojenou takmer s nemožnosťou prístupu k alternatívnym spôsobom.
Takto nejak som to v skratke myslel ☺

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.