Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Solider #78308:
Cca. 80 M?
? ? ? Nuz, zajtra budu premavat nizkopodlazaky iba po Dlhacoch ( ak neratam 1030-1032 ) ? ? ?
S499.1023: necital... ved to k jazdeniu netreba ?
Reakcia na: S499.1023 #78306:
A asi o polovicu menej stojí vozeň, ktorý ma podzovky od Siemensu a všetko ostatné je made in Vrútky 🙂 inak, tieto nové vozne made in SlovaKIA schvaľujem, ale naďalej treba modernizovať vozne. 🙂
Reakcia na: S499.1023 #78306:
Koľko približne stojí Končar TMK-2200?
Reakcia na: SDX #78305:
Snáď len o 10 rokov kompletné vyradenie všetkých (aj tých second-hand) vozidiel 🙂
Reakcia na: eripmav #78293:
Podľa teba môže byť menej. Moderná elektrická lokomotíva typu 1216 ÖBB stojí okolo 240 miliónov, vagón typu Bmz okolo 100 M.
Čo chceš nakupovať, električky Timis a trolejbusy AKMZ?
Na záver - ÁNO, všetko musí byť supermoderné nízkopodlažné, nevidím dôvod, prečoi by nemalo byť a čo je na tom supermoderného. Socka nikoho nezaujíma.
Reakcia na: eripmav #78293:
Dakujem, o second-hand vozidla nemam zaujem.. co by si tym ziskal oproti sucasnemu stavu?
Reakcia na: Ike #78301:
Niekto evidentne nečítal návod, keď ho takéto veci prekvapujú ? .
Reakcia na: eripmav #78293:

Chceš úplne zbalkanizovať MHD? ?
Reakcia na: eripmav #78295:
Bez pomocného pohonu cca. o dva milióny menej, nenízkopodlažné už nie sú v civilizovaných krajinách v ponuke.
Reakcia na: Mikimaus #78299:
to zalezi od vyrobcu... nam tiez na Fobii nesiel ani klakson ano tlmene ani dialkove (len blikacky) a zaujimave ze ked som vyhodil smerovku naprazdno bez zapalovania tak sa zazal len ten obrysovy svetlomet kde by mala blikat smerovka 🙂 teraz jazdim na inom a tam vsetko ide aj bez klucika... okrem stahovania okien...
ale su auta kde aj to ide...

proste aj u busov zalezi od vyrobcu, ako spravi napajanie... teda si myslim...
Teraz pocuvam radio Viva, vraj mechanizmus ventilu nefungoval ani v jednom SU v DPB. Ceske zastupenie Solarisu, uvadza, ze ide o diel od externeho dodavatela a dokazu buduci tyzden dodat nove ?
Reakcia na: Ike #78291:
Ked som sa hrajkal u predajcu na vzorovom kuse mojeho IGK, tak tam nesiel ani klakson kym nebol klucik v polohe Vsetko pod prudom , holt bude to zabava ? ? Myslim, ze obrysove svetla isli (v zasade byvaju, obrysove-parkovcie, tlmene a dialkove ) aj po vytiahnuti klucika, teda sudiac podla pipania upozornovaca ? Ci sa prepli automaticky, alebo stale svietili tlmene to neviem, no urcite svietili. Vo feliciach sa pri startovani vzdy odopli dialkove ,alebo tlmene a zapli obrysove az kym motor nenabehol ? Nejak podobne to bude asi aj u busov, ze sa vypnu kriticke srandicky do stand-by rezimu, takze by sa mal odpojit aj ten ventil a ostat v polohe Zavrete. ?
Reakcia na: eripmav #78295:
25Tr a 18T stoja asi okolo dvanásť až štrnásť miliónov (bez pohonu) a vzhľadom na vybavenie.

Re #78296 Ike: Potom by tu už nič nejazdilo. Desať kusov kĺbového charakteru by sa sem naozaj zišlo.
Reakcia na: Mikimaus #78279:
Skor predpokladam ze to pozicaju z inych mestskych (ale aj inych) dopravcov ako v minulosti SAD Zvolen...

Ad. SORky: Tie 9,5 metrove busy sa hodia, SOR sa v Bratislave ukazal ako vyrobca strojov ktore su nie len lacne, ale aj spolahlive, takze super aj ked tie hrby sa mi na nich nepacia.. kazdopoadne to vitam - aj ked si treba uvedomit ze toto nestaci - specialne ak sa urychlene neobnovia Urbina.
Reakcia na: Solider #78294:

ok, keby sa teoreticky dali vsetky, aleu plne vsetky vozy DPB starsie ako 10 rokov do kovosrotu... kolko bubakov by to vynieslo a kolko % by bola navratnost v podobe busov? ?
Reakcia na: Solider #78294:
a kolko moze stat normalny trolejbus - bez naftoveho pohonu, pripadne aj nie plne nizkopodlazny/uplne nenizkopodlazny, pripadne kratky/klbovy?
Reakcia na: eripmav #78293:
Jeden trolejbus s pomocným dieselelektrickým agregátom, ktorý by sa mal kúpiť sa reálne pohybuje na cene okolo šestnástich - sedemnástich miliónov. To mi vychádza na 100 miliónov.

Btw. za tých 100 miliónov mohli kúpiť okolo 10 Solarisov 18M.
6 trolejbusov za 100milionov? to nie je trochu moc, sa mi nezda aby boli trolejbusy tak drahe - ci tym sa myslia tie klbove, nizkopodlazne duobusy?
a elektricka stoji 100milionov??? to snad tiez nie, a ked tak aj s tunelom niekomu do vrecka. Kolko stoji lokomotiva a jeden vozen, ved podla mna menej ?
Alebo tie ceny su vsetky take premrstene, lebo vsetko musi byt supermoderne nizkopodlazne??? Tu nastava otazka ci naozaj si mozme dovolit moderne a nizkopodlazne vozy pri sucasnom stave vozoveho parku a financnych moznostiach, a ci nahodou nebude lepsie kupit nenizkopodlazne elektricky a trolejbusy, alebo dokonca second-hand vozidla...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.