Je to zákon o verejnom obstarávní.?
Re #78297 SDX: No len mám dojem, že linky vhodné pre SORy sa už pomaly míňajú. Alebo ich nasadíme na nejake nové (ako to kedysi bolo s L 30) a vyrobíme ďalšie SOR linky? ?
Však toľko stojí cca. aj Zürišská Cobra. Mimochodom, dočítal som sa na nejakom Švajčiarskom šotofóre, že vraj aj Cobrám praskal rám podobne ako u Kombín od zímensu a museli to vyvárať.
A asi o polovicu menej stojí vozeň, ktorý ma podzovky od Siemensu a všetko ostatné je made in Vrútky inak, tieto nové vozne made in SlovaKIA schvaľujem, ale naďalej treba modernizovať vozne.
Podľa teba môže byť menej. Moderná elektrická lokomotíva typu 1216 ÖBB stojí okolo 240 miliónov, vagón typu Bmz okolo 100 M.
Čo chceš nakupovať, električky Timis a trolejbusy AKMZ?
Na záver - ÁNO, všetko musí byť supermoderné nízkopodlažné, nevidím dôvod, prečoi by nemalo byť a čo je na tom supermoderného. Socka nikoho nezaujíma.
to zalezi od vyrobcu... nam tiez na Fobii nesiel ani klakson ano tlmene ani dialkove (len blikacky) a zaujimave ze ked som vyhodil smerovku naprazdno bez zapalovania tak sa zazal len ten obrysovy svetlomet kde by mala blikat smerovka teraz jazdim na inom a tam vsetko ide aj bez klucika... okrem stahovania okien...
ale su auta kde aj to ide...
proste aj u busov zalezi od vyrobcu, ako spravi napajanie... teda si myslim...
Teraz pocuvam radio Viva, vraj mechanizmus ventilu nefungoval ani v jednom SU v DPB. Ceske zastupenie Solarisu, uvadza, ze ide o diel od externeho dodavatela a dokazu buduci tyzden dodat nove ?
Ked som sa hrajkal u predajcu na vzorovom kuse mojeho IGK, tak tam nesiel ani klakson kym nebol klucik v polohe Vsetko pod prudom , holt bude to zabava ? ? Myslim, ze obrysove svetla isli (v zasade byvaju, obrysove-parkovcie, tlmene a dialkove ) aj po vytiahnuti klucika, teda sudiac podla pipania upozornovaca ? Ci sa prepli automaticky, alebo stale svietili tlmene to neviem, no urcite svietili. Vo feliciach sa pri startovani vzdy odopli dialkove ,alebo tlmene a zapli obrysove az kym motor nenabehol ? Nejak podobne to bude asi aj u busov, ze sa vypnu kriticke srandicky do stand-by rezimu, takze by sa mal odpojit aj ten ventil a ostat v polohe Zavrete. ?
Skor predpokladam ze to pozicaju z inych mestskych (ale aj inych) dopravcov ako v minulosti SAD Zvolen...
Ad. SORky: Tie 9,5 metrove busy sa hodia, SOR sa v Bratislave ukazal ako vyrobca strojov ktore su nie len lacne, ale aj spolahlive, takze super aj ked tie hrby sa mi na nich nepacia.. kazdopoadne to vitam - aj ked si treba uvedomit ze toto nestaci - specialne ak sa urychlene neobnovia Urbina.
ok, keby sa teoreticky dali vsetky, aleu plne vsetky vozy DPB starsie ako 10 rokov do kovosrotu... kolko bubakov by to vynieslo a kolko % by bola navratnost v podobe busov? ?
a kolko moze stat normalny trolejbus - bez naftoveho pohonu, pripadne aj nie plne nizkopodlazny/uplne nenizkopodlazny, pripadne kratky/klbovy?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Petto