Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Ondro #78137:
Menila sa len jedna výhybka, rozjazdová v smere z centra, o to by nešlo. Ide o to, že tie armatúry majú životnosť najmenej 20 rokov. Lenže potrebujú údržbu a to je v zásadnom rozpore s filozofiou našich "vrchárov". Taká medená trubka sa môže pokriviť, potom ju treba narovnať, ojazdí sa, treba ju vymeniť atď. Ťahové armatúry Elektrovod Kremnica, ktoré ešte po meste visia na hanbu sveta, sú takmer nezničiteľné a sú ich plné sklady, tak ich treba nechať, však to nevadí, že na nich trolejbusy musia brzdiť na 5 km/h, zdržujú premávku a zvyšujú si spotrebu, to RTI neplatí ? .
Reakcia na: Ámos #78138:
to si nevšímaj, nechcel som na teba reagovat.
Reakcia na: *SOLARIS* maniak #78136:
Preco reagujes namna?Ja som nic take nepovedal.Dokonca som proti tomu aby sa vracali. Ak zoberiem v uvahu vsetky premenne, tak mi ztoho vychadza jedina vec: Zla udrzba v DPB.
inac trochu nerozumiem tomu naco sa ZASE rekonstruuju vyhybky na kramaroch... trat dokoncili koncom roka 1998 a najmenej raz sa to tam potom menilo, vsak tam su nove armatury.... nerozumiem tomu....
Reakcia na: Ámos #78076:
keby sa vaše bratislavské Solarisy vrátili výrobcovi, bola by to skvelá príležitosť pre DP mesta Košice získať nové autobusy za polovičnú cenu.
Reakcia na: S499.1023 #78125:
no jasne casopisy mam este doma v sufliku ? btw ked si porovnas statstiky nemcov a francuzov tak okrem prvych par ***** mozno poslednych nenajdes spolocne NIC (pisem to preto lebo odoberam francuzsky L'auto moto. ale nam sa tiez stalo ze mame Corollu (kedze si citas statistiky vies ze patri medzi kralovne spolahlivosti) a po 120 000km sme kruzkovali motor. proste smola. a este co sa tyka tych statistik, tak napriklad Peugeot je vo Francuzsku povazovany za dost spolahlivy a v nemecu to uz az taka slava nie je... rozhodne tam nedobyl prvu ****...
Reakcia na: AAA #78132:
Tak to sú len estetické vady, tie by som v tejto etape vôbec neriešil.
Re Mikimaus #78078: nehnevaj sa, ale trochu reálne prosím... Na základe čoho by si chcel vrátiť peniaze za všetky po požiari jedného? Si predstavuješ firmu Solaris ako charitatívnu organizáciu? 🙂
Reakcia na: S499.1023 #78128:
Palisádam, Mudroňovej a Búdkovej by sa až na krátke úseky minimálne natretie podpier a niektorých stožiarov tiež celkom hodilo.
Reakcia na: S499.1023 #78130:
No, bohužiaľ neviem, či sa nájde niekto, kto by sa bol ochotný staviť, že NIE. ?
Reakcia na: S499.1023 #78128:
Ešte pridám návrh na stávku, či budú použité nesymetrické 20° výhybky s pevným krížom, aby sa mohla presne kopírovať geometria pôvodného vedenia?
Reakcia na: S499.1023 #78128:
Mna z tohoto mesta už asi úplne je*ne.

Ešte som sa nešiel pozrieť na Vazovovu, ale predpokladám, že tam uvidím nanovo kladenú trať s presne rovnakou geometriou bratislavského typu ostrý oblúk - rovný úsek - ostrý oblúk ako tam bola... ?
Reakcia na: galiyosha #78127:
Samozrejme, že sú, napríklad Gaštanová/Valašská vrátane celej otočky, Záhorácka/Pri Suchom mlyne, otočka Lovinského, úsek medzi vozovňou Trnávka a otočkou Rádiová, križovatka Rožňavská/Slovinská, križovatka SAV. Lenže súdruhovia Tretie Skupenstvo Vody (Para) a Druhé Skupenstvo Vody (Vodnák) musia v prvom rade vykynožiť do poslednej bodky úplne bezchybné podvesné armatúry, ktoré nanávidia, lebo nie sú bezúdržbové ako pseuo-Ohio-Brass. Rýchlosť porazeného slináka cez armatúry IM nevadí. Dľa vyjadrenia súdruhov pri audiencii u Cng. "komunisti nám vnútili podvesné armatúry..." a na argument, že vo Švajčiarsku sa po takých už skoro 70 rokov jazdí plnou rýchlosťou obľúbená odpoveď o "miestnych špecifikách".
Ja asi zle čítam... "bude modernizované trolejové vedenie na križovatke Stromová - Vlárska" Čo chcú na tej križovatke modernizovať? To tu nemáme miesta s oveľa horším vedením?
Reakcia na: _ERIC #78097:
Bol by som za.. a mohla by sa pridat aj polozka Testovane elektricky kde by stacilo skopirovat text co tu bol u nej uz uverejneny..
Reakcia na: Ondro #78123:
Taj to môžeš doložiť, ňe? Mne to zo štatistík ADAC (pre Nemecko) a TÜV (aj východná Európa) nevyplynulo. Mimochodom, ak by sa prehadzovalo poradie značiek, znamenalo by to, že niektoré automoblilky niekam posielajú horšiou kvalitu a niektoré nie, však?
Reakcia na: S499.1023 #78119:
a k tym priemerom, to boli percenta nie absolutne cisla...
Reakcia na: S499.1023 #78119:
to sa vobec nehadam, ale ja neporovnavam prostredie BEUSU ale priemyselnych parkov. ? a nechcem nic hovorit ale podla toho co som pocul tak dielne DP, to je obraz biedy.... ?
Reakcia na: Pantograf1 #78115:
To preto tam je tá 6tka, že to nie je T3G, ale T3M. Pôvodne boli T3M 7601 - 7612.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
advertisement