Tak to už neviem, kadiaľ kedysi cesta viedla. Čo mám doma mapu Petržalky z 1984 tak, tam za týmto mostom bola ešte jedna cesta, a tiež tam bol most. Ale ten tam už dnes nie je skrz vodné dielo. Vedel som iba identifikovať, kde sa ten most nachádza, ktorý fotil d3k0. Poobede to tam omrknem, pofotim a poslem maila, kedze je to offtopic ?
Mňa iba prekvapila tá lampa pri EU.
Tak ale po tom moste (mimochodom nemám pocit, že by bol až tak vysoký) sa zas snáď nebola vedená jediná cesta do Rusoviec. Dokonca v mapách, čo mám doma, nikdy neviedla cesta do Rusoviec po moste ponad Chorvátske rameno. Ale tam mi môže zasa nejaká krátka etapa chýbať.
Ak pôjdeš popri Chorvátskom ramene, tak za Nemocnicou Antolská smerom na Čističku odpadových vôd. Ak sa nemýlim tak je to ten most, po ktorom sa chodí do Štrkopiesovne a kedysi dávno tam zachádzala aj linka 93.
Sor už vysokopodlažní městské autobusy nevyrábí! Vozy BN9.5, BN10.5, BN12, NB12 a NB18 jsou všechny nízkopodlažní. Výroba vozů B7.5, B9.5 a B10.5 byla zastavena.
Do podmienok tendra sa da dat podmeinka, ze by vozidla museli byt dodane do konca roku resp. ich polovica a zvysok do 3-5 tyzdnov. Urcite by sa nasiel vyrobca, co by to dokazal. Ved by slo LEN o 22 ks.
Dlhší článok venovaný požiarom autobusov bratislavskej MHD (konečne si niekto všimol, že v minulosti nám vyhoreli aj Karosy CNG) je aj v pravde. Avšak na internete až od 9:30.
Nehnevaj sa na mna, ale Ty si to predstavujes ako Hurvinek valku. Tento rok sa bude kupovat cca 10 9,5-metroych naftovych vysokopodlaznych SORov, pretoze za pol roka by sa nestihol vypisat aj ukoncit tender a dodat nove vozy. A SORky su ako jedine autobusy uz vysutazene, takze si predstavitelia vedenia povedali (a myslim, ze celkom rozumne), ze je lepsie kupit desat SORov ako nic. Podotykam, ze tie peniaze sa nedaju presunut na buduci rok.
Nejdem davat svoje know-how..ale tak co uz. Docasne by sa situacia dala vyriesit cez prazdniny, stiahnutim vozov z liniek co nepremavaju. Za ten cas vypisat tender na dodavku novych busov, pripadne oslovit konkurencne podniky (hoc aj zahranicne) na zapozicanie aspon 15 busov do konca roku. To uz by mohli dodat prve vozidla z tendra. ☺
+ zakaznik(WAP): Defacto mi to moze byt jedno cim sa bude jazdit. Ja od leta zacinam s IGK ? Dejure mi to jedno nieje, lebo nakup a prevadzka busov ide aj z mojich dani. Ak bola zanedbana udrzba vyhodit na hodinu veduceho dielne a pracovnikov v danej smene, co sa starali o bus, podat na nich zalobu z verejneho ohrozenia + nahrada skody (mozno by to vystrasilo dalsich a udrzba by sa neodflakavala). Ak ide o konstrukcnu chybu, trvat na okamzitej vymene suciastok a pokial to nieje mozne, vratit vsetkych 22 ks nazad poliakom a samozrejme ziadat vratenie vsetkych penazi.
Hm... ? A teraz ak sa budu kupovat nove vozy 18 aj 12 metrove a s pohonom na CNG tak opat budu mat take problemy??? Hadam instalacia kneelingu je vec zabehnuta a nerozlisuje sa ci je v CNG voze alebo naftovom. Beriem ten problem s motorom, ktory bol ale inak...
Vlastne, ktory voz to mal ten problem s motorom? Nebol to prave 1216?
Aj ked ja proti Solacom nic nemam, mne sa tie vozy velmi lubia a tiez by som bol nerad keby som sa kvoli jednemu poziaru musel vozit v Citelise ?
v zime aj 48 to bola linka kde nevypravili nikdy ZV... kolko neskorych prichodov som kvoli tomu mal
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Ámos
Vlastne, ktory voz to mal ten problem s motorom? Nebol to prave 1216?
Aj ked ja proti Solacom nic nemam, mne sa tie vozy velmi lubia a tiez by som bol nerad keby som sa kvoli jednemu poziaru musel vozit v Citelise ?