Riaditeľ divízie Autobusy Karol Kálay vydal príkaz pre zamestnancov , ktorým im zakazuje komunikovať s médiami a kto tento príkaz poruší, bude sa to kvalifikovať ako hrubé porušenie pracovnej disciplíny. Čoho sa v súvislosti z horiacim Solarisom obáva DPB, že by pravdy, ktorú by mohli poskytnúť mediam vodiči, aké to DPB nekúpil poruchové tragače, ktorých údržba je finančne veľmi nákladná, sú vysoko nehospodárne ako aj všetky vrakosy CNG / ktoré už po dvoch rokoch sú vhodne do šrotu - praskajú rámy arď /. Viete ako DPB kamufluje poruchovosť Solarisov na trati t.j. aby bola čo najmenšia štatistka chýbajúcich vozov na trati?????? no jednoducho - vodičovi ktorý oznámi že ma závadu - poruchu s ktorou by mal isť do vozovne na opravu, prikážu aby jazdil do tej doby aj s poruchou, než mu na trať vyvezú iný Solaris , ktorý je vo vozovni po špičke, do vozovni privezú pokazený Solaris ten rýchlo, ak sa dá opravia a poobede dajú vodičovi ktorého Solaris čo mal ráno je na trati a do zoznamov neuvedú že bol Solaris vôbec pokazený. Viete prečo to robia? aby mohli neustále presviedčať verejnosť aké nakúpil DPB dobré busy - a aby nikoho nezaujímalo prečo nepristúpili na výhodnejšiu ponuku kúpu Mercedesov. No ale od Nemcov by nič kompetentní zlodeji vo vedení DPB nedostali do vlastných kešeni. No a ešte niečo - pán KÁLAY Karolko by mal vedieť - v SR ústava zaručuje slobodu slova , prejavu, vierovyznania atď, ale to on asi zabudol veď zamestnanci DPB konkrétne vodič sú len také nič podstatné ako smradľavý vecheť do ktorého si treba kopnúť kedykoľvek!!!!
?
?
Ondro