Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #76711:
Samozrejme, ani ja nezberám včely zo stromov 🙂 ja len konštatujem, že tie upratovačky akosi nestíhajú.
Reakcia na: S499.1023 #76713:
Nie je za taka pravda. Dnes je pre nich dolezitejsie natocit alebo nafotit ako dielo vzniklo a dat na net.Tam to vudidi viac ludi ako ked to ostane na eline... V kazdom pripade DPB nema az taky problem so sprejmi a vytvaranim velkych obrazcov/malieb na vozidlach.DPB ma problem s detmi ktore si kupia fixku a potrebuju sa podpisat lebo sa to akurat naucili... A tam cistenie nepomaha...
Reakcia na: wizard112 #76710:
Každopádne by to viedlo k VÝRAZNÉMU poklesu. Pre väčšinu sprejerov totiž ich dielo, pokiaľ nie je videné, stráca význam.
Reakcia na: fobust #76709:
takze sme dosli k zaveru 😛 naco stavat hybridy, postavme MHD vrtulniky, MHD zastavky-heliporty a je po problemoch 🙂
Reakcia na: Solider #76706:
V čom má sprejer pravdu? To akože sprejer sprejuje na protest proti bordelu? To je ale absolútny nezmysel. Prečo by sa potom v ich komunite vypisovali najvyššie prémie na posprejovanie úplne nových vozidiel?
Mimochodom, cesta pridelenia vozidiel NIE JE tá správna (a to píšem s tým vedomím, že prideleni vozidile vodičom som na E kedysi dávno vybojoval JA ešte s pár ľuďmi). Vodič je od vedenie, upratovač/ka je od upratovania. Ja tiež neoperujem žlčníky.
Reakcia na: S499.1023 #76700:
Tento spôsob boja proti vandalom by bol z technickej, finančnej a personálnej stránky veľmi náročný, takmer nezrealizovateľný...

Boj proti sprejerom je veľmi ťažký. Čiastočne by pomohlo, keby každý voz bol po službe očistený. Len zase je problém, že by bolo potrebné zamestnať ľudí (neviem, či by mal vodič chuť čistiť voz po službe). Počet sprejerov by sa snáď mierne znížil, ale najmä vozy by boli čistejšie. A keby sprejeri zistili, že ich diela nevydržia ani zopár hodín, vykašľali by sa na to (dúfam).
Reakcia na: Ike #76708:

Potom by to nemuselo vedieť plávať. ani jazdiť po cestách, ani po koľajniciach... 🙂
Reakcia na: fobust #76705:
mohlo by to aj lietat... mozno by to znizilo lukrativitu IAD
Nevie niekto nahodou na akej linke sa zajtra objavi Karosa 18M?
Viem, že teraz ma ponížite pod zem čiernu, ale ten "sprayer" ma svojím spôsobom aj pravdu. Ale je to stále ten istý kolobeh, niekto urobí bordeľ a druhému sa bordeľ nepáči, tak vyčíňa. Ale čiastočne aj nemá pravdu, môžu cestovať aj v predných vozňoch, kde je aký-taký poriadok. Ale to na veci nič nemení. Kedysi boli vozne čisté, lebo každý mal pridelený (aj keď v dvoj, či trojosádke) svoj voz, ktorý bol jeho vizitka a preto sa oň staral. Teraz sú síce niektoré vozne pridelené, ale na svoj voz sa majiteľ dostane raz za čas. Určite to nezmeníme, lebo brigádnik nebude umývať cudzi voz a brigádnici budú stále. Nechcem teraz narážať na vás, brigádnikov, ktorých vas je tu veľa, ale je to tak... môžete to potvrdiť.
Reakcia na: KIKUCHI86 #76704:

Chýba tomu schopnosť plávať na dunaji a po chorvátskom ramene.
Reakcia na: Jezo #76680:
Toto je podla mňa budúcnosť celého nášho bratislavského nosného systému. Načo kupovať drahé nízkopodlažné električky keď si môžeme dať vyrobiť hybrid. Ešte by sme aj kopec peniažkov ušetrili keby sme nevybudovali koľajovú ani asfaltovú konečnú v Janíkovom dvore. Jednoducho by sa to otočilo na betóne na Vyšehradskej okolo Teplárne ako doteraz. Jeden návrh vozidla pre Bratislavu som si dovolil načrtnúť.>>> http://img502.imageshack.us/img502/6664/irisbuskarosarenaultkodrq8.png Samozrejme rátal som aj z prerobením rozchodu z 1000 na 1435 mm. ?
Reakcia na: Technopol #76701:
Lenže tých vodičov, čo by behali s vozidlami do vozobvne a späť by muselo byť dosť veľa, asi tak dvadsať 🙂.
Tak skusim aj ja svoje, a čo takto :
Príde súprava rozdelí sa na dve sóla -, ďalšia súprava ide do vozovne a ďalšia sa potom zas rozdelí na dve sóla... (len neviem ako s vodičmi, asi nejaký čo by behal do vozovne a späť)
Reakcia na: SDX #76695:

Ad Re #76664 wizard112: A koľko Ti taký hodinku - dve zapaltený vodič stihne vymeniť vozov? Áno, správne, jeden až dva. Takže toto je slepá ulička.
Re #76669 S499.1023: Nie, organizácia vozovní je iná. Keďže prispievaš pomerne kvalifikovane, myslel som, že to aspoň nejako orientačne poznáš. S ovzidlami sa posunuje a stavajú sa na rôzne koľaje. Keďže je dnes väčšina vozidiel pridelených, musia sa stavať tak, aby to sedelo zase na ranné výjazdy vodičov. A nespájali by sa ráno, ale priebežne 🙂.

Záverom: Prvá podmienka by bola Scharfenbergy medzi všetky vozy. A to vraj u T3 nie je ochotný Dráhový úrad schváliť, resp. len s úchylnými, náročnými a drahými procedúrami (pritom T3/T4 pre NDR to mali štandardne).
Reakcia na: Beus #76656:

Pekná práca, Matrin Fundárek už opravil tvoje dorbné chyby. Mne tiež chvíľku trvalo vysomáriť sa z tej mapky. Ale je pekná. Vidno ako vtedy ešte celá MHD stála na elektrickej trakcii, tých autobusov je tam naozaj málo...
vieme na akej linke sa nám CNGčko pohybuje ❓
Reakcia na: Dunčo #76694:
Tak ešte raz a hádam naposledy:
1) Električky KT8D5 sa už nevyrábajú.
2) Električky KT8D5 majú iný, menej priaznivý prejazdný profil.
3) Električky KT8D5 nie je možné prispôsobiť na úzky rozchod.
4) Električka KT8D5 nie je dlhšia ako súprava 2 x T.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.