Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Z #75813:

Ja som bilboard na železnice videl. V rakúsku...
Reakcia na: ivanbuto #75790:
Ďakujem za názor. ? Zdieľam v podstate ten istý, fórum však slúži na krátke pripomienkovanie a toto je téma na rozsiahlu diskusiu. Snažila som sa teda apoň v skratke opísať pocit zo smerovania infraštruktúry Bratislavy a som vďačná za každý protinázor, pomáha mi k väčšiemu rozhľadu. ?

Čo sa týka kultúrneho a sociálneho fenoménu, reklama je bohužiaľ mocná zbraň.A je všade. Dokonca i na keksoch či tyčinkách pre deti môžeš "vyhrať coolový skúter, coolový športiak"....Výhody auta máš aj v spálni, ak tam máš televízor, z obývačky môžeš vidieť na billboard najnovšieho modelu za neskutočnú cenu...Billboard na železnice som nevidela ani jeden.

Ešte raz vďaka. ?
Reakcia na: intony #75811:
9 aj 12 v 7,5 min. intevale.
Reakcia na: Dunčo #75804:
A ty si zaregistroval, že ti tr3mp napísal, že miesto PETRŽALKY si máš dosadiť ŠAFÁRIKOVO NÁM. ❓ ?
Tou obmedzenou premávkou 12 by sa neznížila kapacita.
Keď máš po nábreží 1+4+17(špičková) v 12 min. intervale, je takmer to isté ako 9+12(špičková). ?
Reakcia na: Emo #75806:
Zákon o premávke na pozemných komunikáciách hovorí, v §24, že vodič nesmie zastaviť a stáť

"o) na chodníku, kde by motocykel, motorové vozidlo alebo prípojné vozidlo boli prekážkou plynulého pohybu chodcov; to neplatí, ak ide o zastavenie a státie, ktoré nepresiahne tri minúty a ktoré neohrozí ani neobmedzí chodcov."

Čo je teda sčasti subjektívne, ale na mnohých miestach podľa mňa jednoznačne porušované.

Ďalej, parkovanie na zeleni je porušenie mestského VZN č. 8/1993 (starostlivosť o verejnú zeleň), kde je možno udeliť fyzickým osobám pokutu 1 000,- Sk.
Reakcia na: eripmav #75803:
Mne sa tiež zdajú strašne blízko, aj keď je pravda, že obdidve bývajú vyťažené, čo ale nie je dostatočný argument - zlúčil by som ich dokopy, priestorovo umiestnil niekde medzi.

Obdobne na 201/202 zastávka Brodná sa mi tiež vidí príliš blízko (v jednom smere od Gagarinovej, v druhom od Ondrejovovej).
Reakcia na: Dunčo #75807:
Neviem...asi možno to, že nie je vybudovaný prestupný uzol medzi Floriánskym námestím a Vazovovou. ?
Reakcia na: El Sergio #75805:
Prečo sa také linkovanie nemôže začať aspoň testovať cez letné prázdniny? Alebo aj inokedy? Čo je prekážkou?
Reakcia na: eripmav #75801:
Parkovanie na chodníku je porušením aj Zákona o premávke na pozemných komunikáciach, ak nenecháš určený priestor pre chodcov (čo je myslím 1,2m).
Reakcia na: Dunčo #75804:
Ak v tom prvom budeš mať linky miesto do Petržalky na šafárikovo námestie s otáčaním cez Námestie Ľ. Štúra, a ako petržalskú radiálu budeš uvažovať 95, tak ten návrh chybu nemá. ?
Reakcia na: galiyosha #75782:
Ten som videl a prvý 5linkový počítajúci aj Petržku je mi na nič kedže trať do Petržky neexistuje a ten 6+2 linkový má chyby, ktoré tu vytkli nejední a to obmedzená premávka L12 a potom trasa L3. Takže by som rád videl nejaké ďaľšie návrhy.
Reakcia na: eripmav #75802:
sorry myslel som dve zastavky za sebou Siemens - Magurska. Zrusenim Siemensu bez nahrady by sa podla mna absolutne nic nestalo, urcite nie docasne, ja by som ju zrusil aj trvalo.
presunutie zastavky Siemens sposobilo dnes rano dost znacne zapchy na Kramaroch... inak to je naozaj nutne mat tie dve zastavky Siemens - Stromova? ved su vzdialene asi pol minuty chodze! este v opacnom smere to pochopim, lebo tam ani nie je zastavka Stromova, ale v tomto smere, keby radsej spravili nejaku jednu poriadnu zastavku Stromova+Siemens a nie rekonstruovat tuto...
Reakcia na: ivanbuto #75795:
pokial mam informacie parkovanie na chodniku a verejnej zeleni nie je porusenim zakona o premavke na pozemnych komunikaciach, ale len porusenie VZN mesta. Vysledok je zrejme ten, ze vozidla nelegalne parkujuce na inom mieste ako cesta (napriklad na chodniku, trave, cudzom pozemku, pozemku mesta...) nemozno ani len odtiahnut, alebo ulozit "papucu", a tym padom je aj dost obtiazne zistit osobu, ktora vozidlo zaparkovala (ktora sa nemusi zhodovat s majitelom, najma ak majitel je s.r.o.). Zaroven samozrejme tu hrozi velmi nizka pokuta oproti pokute za porusenie zakona... Zaujimalo by ci sa konecne nechystata toto niekto vyriesit! Aj ked riesenie je zrejme na vyssej nez mestskej urovni - zrejme je potrebna zmena zakona. Ale mozno by stalo za to aj VZN, ktore by konecne okrem ulozenia pokuty dalo pravo prekazku aspon odstranit odtiahnutim na naklady porusitela zakona...
Reakcia na: yarisko #75775:
Už sa plánuje, že sa za 10 rokov kúpia 2 autobusy. Keďže mesto ale považuje nákup toľkých autobusov za finančne náročný, tak sa kúpi asi len jeden.
Reakcia na: wewe #75789:
Sprostost to teda nie je. Netusim preco tam tu tabulu ma, ale funguje to takto.
Reakcia na: eripmav #75703:
No že vraj to bola iniciatíva primátora. Tiež nechápem, študenti musia chodiť autami do školy? Ak nelegálne parkujú dvojmo na chodníkoch, šup pokuta! Alebo nebodaj by študenti chceli ísť do podzemnej garáže a cvakať za každú hodinu? No, som zvedavý, či si škola alebo mesto vylobuje, aby tieto miesta ostali akože zadarmo iba pre nich po spustení novej parkovacej politike v Starom meste.

Inak keď už hovoríme o Mýtnej, to by mohol byť aj jeden z cyklistických ťahov, ale to v Bratislave asi len vo sne.
Reakcia na: Z #75768:
Gratulujem k bicyklu! Bicykel v Bratislave je/môže byť v mnohých situáciách najrýchlejší dopravný prostriedok, aj keď v súčasnej situácii je skôr pre tých, ktorým nevadí trochu riskovania a hazardérstva, teda aspoň pokiaľ jazdíš normálne po cestách. Kde Ťa možno vidieť sa pohybovať? ?
Reakcia na: S499.1023 #75749:
Nesúhlasím. Jedna vec je, že motorizácia porastie, nikto by asi nechcel zakazovať ľuďom vlastníctvo automobilu. Druhá vec je, či dopravnú politiku orientovať prispôsobením motorzácii alebo prefernovaním VHD. "Mierumilovná" koexistencia IAD a MHD vzhľadom na charakter IAD neexistuje. Ako je známe aj zo zahraničných skúseností, pre IAD treba vždy viac a viac jazdných pruhov, ciest, obchvatov, čo sú všetko obrovské peniaze nielen na výstabu, ale potom aj na údržbu. Zoberme si, v akom stave je napr. už súčasná cestná infraštruktúra, nie sú peniaze na elementárnu údržbu. To už nehovorím o stave BUS pruhov. A máme investovať ďalšie milióny do novej cestnej sitete?

Netúžim po kvalitnej a poloprázdnej VHD, ktorá bude mať 15% podiel na prepravných vzťahoch. IAD a MHD môžu koexistovať iba tak, že sa pre IAD stanovia jasné "mantinely" a pravidlá, či už je to priestorovým obmedzením (BUS pruhy), parkovacou politikou alebo aj financovaním dopravných stavieb MHD/IAD. Je treba veľmi jasne povedať, že automobilová doprava môže fungovať maximálne ako doplnková/príležitostná/menšinová, ale je úplne nevhodná ako masový dopravný prostriedok v mestskom prostredí. A to aj ak verejná doprava ani neexistuje, ako je to napr. na mnohých miestach v USA.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.