Pozri, ja ak som pociťoval potrebu vedeniu DPB niečo vytknúť, tak som sa s nimi osobne stretol a povedal som im do očí, čo si o tej-ktorej veci myslím. Týmto s tebou končím.
Tak teraz si ma uz vazne nas***. S499.1023 (dalej len "Igorko") hovori ravdu. Trepes tu UPLNE HOVADINY. Chces znizovat kapacitu na Racianskej radiale? Nech sa paci, ale najprv tade kazde rano cestuj. A este k Weiglovi a Kajdimu: O Kajdim vela neviem ale Weigl je jeden z mala ludi v DPB co pracuju poriadne a nevidim dovod preco by mal ist prec. Najdi mi 3 chyby za posledne 3 roky ktore spravil.
Re #75757 Dunčo: Igorka nikto neposle dokelu lebo tento krat netrepe (minimalne nie tak ako ty).
Re #75762 Vladimír: ? Konecne mu to niekto vysvetlil.
Re #75771 TeBeCe: Tesim sa ten koncept som si precital a ak sa to zrealizuje tak ako sa tam pise tak sa velmi tesim V tom kocepte je spomenuty aj plan DPB na zmenu nocnych liniek, nemate niekto nahodou aj nieco k tomu? Dik..
"Zatiaľ som tu len ja navrhol nejaké zmeny vedenia električkových liniek, opindali mi ich ale nikto neprišiel s tým,že konkrétne tá a tá linka pôjde tam a tam." Napríklad príspevok #75720 si prehliadol?
Re #75781 Mike: A kto bude definitívne rozhodovať o výškovom variante? Ja sa ani tak nebojím toho, ako bude vedená samotná električka (estakádu snáď nikto neschváli), ale toho, čo urobia _okolo_ nej.
Keď som videl tie projekty mimoúrovňových križovatiek... TO bude bariéra a TO bude vyzerať hnusne, nie samotná trať. Prečo by napríklad križovatky Šintavská - Jantárova - Topoľčianska a Pajštúnska - Jantárova nemohli ostať v takom tvare, ako dnes, bez nejakých nájazdových rámp, a električka by nemohla ísť pod nimi? Toto by som ešte veľmi rád zmenil. Hustota automobilovej dopravy v Petržalke nikdy nebude taká, aby boli tie mimoúrovňové sny šotoušov-projektantov a betonárov odôvodnené...
a sice ze by sa majetkovo vysporiadali s tou nefunkcnou vapenkou, ktora sluzi ako vstup do betonarky a tak by bola zastavka nedaleko autobusovej zastavky,
alebo by sa vyuzila malo pouzivana vlecka do SZTS, eventualne by sa rozdvojila a vytvorili by sa tam nastupistia... samozrejme by to bolo treba zatrolejovat....
Súhlas, už dnes tam máme ten jeden dlhý zraniteľný "slíž" radiálu Dúbravaka -Ch. Sófer 20 min. A ten ešte predĺžiť do DNV... Toto som vravel Koladovi a on mi povedal, ale kade by ste urobili druhú radiálu (prepojenie do centra). A tu je kameň úrazu. Jediná možnosť je cez Patrónku (kde tam?, v podzemí?) a potom buď tunelom pod Brnianskou (ideálne napojiť na hl. St.) alebo niekde okolo Ml. doliny na nábrežie? Alebo celý čas vedľa žel trate paralelne aj električkovú? To všetko by išlo neskutočne do peňazí a toto sci-fi ani nikto neplánuje projektovať, nie to ešte o ňom rozmýšľať.
Preto ako alternatívu k električkám by mohol poslúžiť vlak v súčasnom smerovaní a dnešnej trase. Nové žel. zastávky typu DNV sídlisko, či Tesco Lama boli navrhované už dávno a určite to bolo minimálne 4 roky dozadu, kedy Ing. Zachar, z postu generála DPB "rokoval" so železnicami o skorom vytvorení týchto zastávok.
A všeobecne električka + železnica dávajú temer ideálnu koľajovú sieť čo do polohy pre celú BA, chýba už iba prepojenie filiálka - Karadžič - pod Dunaj a smer ŽST Pet. a 5. - petržalská el. radiála. A potom vyudovať prestup električka - vlak v styčných bodoch (Astro, Tuhovské, Dúbravka Agátová, Janíkov Dvor, na račisradiále už je ŽST Vinohrady/Predmestie)
Neviem ci je mozne vyhadzovat ludi zo Zahoria v Dubravke. Uz dnes to nestiha.
Preto si moc dobre neviem predstavit ani predlzenie elektricky do Devinskej. Pokial sa nespravi plna segregacia (podjazdy na krizovatkach a oplotenie trate), nezvysi rychlost na 80 Km/hod a nenasadia minimalne 40 metrove elektricky tak vzhladom aj na planovanu vystavbu to nebude stacit. A bohvie ci to bude stacit aj ked sa to spravi. Ja by som vobec Devinsku riesil vybudovanim zastavky pri sidlisku a vlakmi. Za nejakych 15 minut by boli ludia v centre.
Heh to som si myslel tiez, az kym moja sestra nedostala od poistovne dost velku sumu za tazku autohavariu, ktoru sposobil jej manzel v ich spolocnom aute. Ale zakonna poistka je napisana na manzela...
Je mi vsak jasne, ze u vozidiel DPB by to neslo. Resp. by islo, keby kazde vozidlo malo v poistke napisaneho niekoho ineho. Keby trolejove vedenie bolo pisane na diviziu el. drahy a vozidlo kt. sposobilo skodu na napr. techn. infrastrukturu. Resp. keby bolo trolejove vedenie majetkom mesta.
Samozrejme ak by to spravilischvalne bol by to poist.podvod.
V IDS JMK je to podobné (možno niekedy aj menšie) a funguje to tu dobre, takže veľký problém by som v tom zase nevidel. ?
Inak by ma zaujímalo, či budú autobusy riešiť ako v Brne (čiže konečné pri električkách alebo prestupných uzloch, prípadne prejazd cez ne a ukončenie na nejakej štandardnej konečnej MHD v meste), alebo to všetko budú ťahať na AS MN?
Neriešim, len podotýkam. ? Som si vedomá nárastu automobilizmu i jeho dopadov.Ale vždy je zlatá stredná cesta. Aj moja rodina sa to snaží riešiť ekonomickejším a ekologickejším kompromisom. Po meste i vonku v najväčšom meradle bicykel, potom nohy,keď je veľká nutnosť, tak MHD, auto slúži hlavne na prepravu na dovolenku, v meste vo výnimočnejších prípadoch, ako je preprava k lekárovi, nákup dlhodobých zásob...
Ale i pri rastúcich platoch a možnostiach zakúpiť IGK - pre Bratislavu by bol konečne fungujúci systém MHD vykúpením. Masový automobilizmus nie je trvalo udržateľným riešením, pre životné prostredie je iba zväčšujúcou sa ranou. ?
Nie, žiadne osie hniezdo. ? Ale Tvoja reakcia presne vystihuje to, na čo som chcela svojím príspevkom poukázať. ?
Ja som pre zmenu investovala do možnosti 3 - do kúpy biku. Zabezpečenie mám do každého počasia, reprezentačné handry čakajú na môj príchod v kancelárii. Výsledok - 100% spokojnosť, mesačne ušetrím 900 Sk za moju a dcérinu električenku. Okrem výrazného odbúrania stresu, častých nádch a prechladnutí od studených sedačiek a nevykúreného priestoru, či prehriatia a prepotených handier v lete, + zážitku smradu a mazív, + zápch +++..... sa mi výrazne zlepšil celkový stav i kondícia, dochádzam do práce presne a už by som nemenila.Pretože súčasné ceny hromadnej prepravy nie sú adekvátne k nekomfortu a stavu. Napriek tomu držím palce. ?
A ráno by stačila tá K2 na 14? Alebo si myslel tak, že by sa tam vložili alebo zdvojili spoje? ? páči sa mi, že mi to dokážeš vysvetliť, aj si rád prečítam tvoje postrehy. Nezvozil si to pod zem hneď ale doplnil, opravil.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Z
Ja som pre zmenu investovala do možnosti 3 - do kúpy biku. Zabezpečenie mám do každého počasia, reprezentačné handry čakajú na môj príchod v kancelárii. Výsledok - 100% spokojnosť, mesačne ušetrím 900 Sk za moju a dcérinu električenku. Okrem výrazného odbúrania stresu, častých nádch a prechladnutí od studených sedačiek a nevykúreného priestoru, či prehriatia a prepotených handier v lete, + zážitku smradu a mazív, + zápch +++..... sa mi výrazne zlepšil celkový stav i kondícia, dochádzam do práce presne a už by som nemenila.Pretože súčasné ceny hromadnej prepravy nie sú adekvátne k nekomfortu a stavu. Napriek tomu držím palce. ?