No však nikto a ani nikdy nikdo nepísal, že tak chodí alebo by chodiť mal. To si si len ty vykonštruoval a stále sa toho držíš, hoci povodná myšlienka bola úpne o niečom inom. ?
Okrem tunela, úseku Vazovova - Záhradnícka a nerekonštruovanej časti Dúbravky, kde ešte sú nerekonštruované a v otrasnom stave? Rekonštrukcie sa tiež dajú robiť len do výšky existujúcich financií.
Ja som zase počul, že sú dosť spoľahlivé. Majú PODSTATNE modernejšiu konštrukciu (napr. okrem prvej dodávky lepené okná), nižšiu podlahu v celej dĺžke vozidla, ergonomickejšie pracovisko vodiča, lepší motor...
tiež si myslím,že som pohroma ? dobre poviem ti to tak,že jediné čo robím tak sledujem ako sú vyťažené linky v určitý čas a tak ako pravidelne chodia. Čo sa týka takých vecí ako nosnosť konštrukcie a pod. mi nedochádzajú, čo je vidno aj inde... Bohužiaľ ale už sa cítim tak,že tu nemám čo povedať, narád to priznávam ale hovno o tom asi tak viem. Možno aj keď tu dakto zastáva ozajstné hovädiny tak furt vie viac ako ja. Mňa len štve,že sa v tej MHD čke nepohlo nič výraznejšie ako napr. rozsiahlejšia obnova vozového parku, rekonštrukcia električkových tratí ktoré dakde vyzerajú otrasne a stavby nových trolejbusových a električkových tratí.
vzhladom nato, ze je par mesiacov po volbach pravdepodobnost prijatia takehoto navrhu je velice otazna.Pojde zrejme, o to aky balik to vyvola na mestsku kasu. Po volbach v poslancoch este rezonuju sluby a pretrvava nejaka zotrvacnost z obdobia pred volbami, no zaroven si uz uvedomuju nepotrebnost volica na najblizsie 4 roky.
Takisto pojde o stranicke tricka. Kto navrh predklada, komu najviac pomoze atd.
Ten systém BIDky má dobré základy a konečne by znamenal niečo, čo môže ostať solídne celé desaťročia a bez diskusie je prehľadnejší ako keby sa mal cestujúci vyznať v systémoch DPB, SAD aj ZSSK zároveň. To je niečo pre šotoušov a spisovačov. A aj tí sami veľmi dobre vedia, že BID podľa návrhu ktorý sme mali možnosť vidieť, predstavuje najlepšie možné riešenie.
pocuj uvedomujes si ze naprava ma svoju nosnost a ked si zoberies vahu konstrukcie vozidla + vzadu motor a prevodovka, tak jednoducho ostava mensi podiel pre cestujucich tak je tam rozlozenie 2+2... V prednej casti kde motor nie je moze byt rozlozenie 2+1 ale vzadu nie. Ci ty by si radsej vyrobil bus 2+1 aj vzadu, ktoremu by sa vsak akosi casto lamala naprava a bohvie co este.
Ak ty ides maturovat, tak kristepane... Skus niekedy rozmyslat v sirsich suvislostiach.
ale však neviem ako podľa teba ale tak kukni na zadnú časť Ikarusu 435. Sedadiel je tam ako po daždi a priestor pre stojacich je ozaj stiesnený okrem teda tretích dverí a za nimi ku koncu to je otras.
Nešlo. Ty si fakt myslíš, že všetci konštruktéri sú (rovnako ako všetci v DPB a všetci, ktorí nesúhlasia s tvojou prelinkovacou mániou) momoti a čakajú, kedy príde havko s myšlienkou, že treba dať len jeden rad sedadiel?
Tak ale prečo od druhých dverí po tretie musia byť v tom Solarise po celej zvyšnej dĺžke po dve sedadlá na oboch stranách? To by nešlo spraviť po jednom a potom len nad podvozkom dať dvojice?
Poznám tri typy šťavnatých kĺbových autobusov: B941, B961(mestské) a C943(linkový). ☺ ☺ ☺
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
jandro