Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: milannco #74119:
tipovat mozno len ze poslanci zase ako vzdy na nic nemysleli - napriklad ze v bratislave chodi nejake MHD s rozpadnutymi vrakmi a dva z piatich mostov k celej petrzalke su dialnicne... a v dpb zas tipujem ze sa preberu, ked zasiahne policia, alebo tu budu vsetci "tolerovat" protizakonnu jazdu ikarusov - co je asi najpravdepodobnejsie "slovenske" riesenie...
Reakcia na: milannco #74119:
bohuzial, zakon je zakon a tu sa neda tipovat. Ta novela je schvalena a znie jednoducho takto:

Na dialnici je dovolená len premávka motorových vozidiel
a jazdných súprav, ktorých najvyššia povolená rýchlost nie jenižšia ako 70 km/h. Iným úcastníkom cestnej premávky je používaniedialnice zakázané.

Ak vodiè pocas jazdy zistí na vozidle alebo na náklade chybu, pre ktorú nemožno dosiahnut na rovine rýchlost najmenej 70 km/h, musí dialnicu opustit na najbližšom výjazde.
Reakcia na: eripmav #74117:
tipujem, že sa to nebude týkať diaľnice v meste, iba klasických mimostských diaľničných ťahov.
Reakcia na: eripmav #74117:
takze su to linky 21, 25, 92, 96, 98 ktore nebudu moct byt vykonavane Ikarusmi 280 a 283. Zvladne to DPB? A este otazka - plynove klbove karosy urcite dosiahnu rychlost 70km/h a maju to v technickom preukaze???
Mam technicku otazku - pri popise vozdiel, napriklad Ikarus 435 maximalna rychlost 73kmh - to je oficialne technicaku???
Lebo od 1. jula 2007 ma DPB vazny problem - pokial viem minimalne linky 98, 92 a 21 jazdia po DIALNICIACH. A od 1. jula je ZAKAZ VJAZDU NA DIALNICE VOZIDLAM ktorych maximalna konstrukcna rychlost NEDOSAHUJE 70kmh - teda podla parametrov na tejto stranke by ikarus435 dokonca aj karosy ? mali dosiahnut 70kmh, ale Ikarusy 28x NIE - to znamena uz ziadne stare ikarusy na linkach 98, 92, 21 - teda pokial maju novsie vozidla v technicaku vyssiu rychlost - tak len vtedy bude vobec mozne tieto linky zachovat v dnesnej podobe!
Reakcia na: Emo #74114:

1. Predpokladam ze sci-fi vychadzal z toho ze by ju v tom useku nahradil trolejbus, ktory by sa tam potiahol.
2. Sci-fi ju skratil preto ze po spusteni elin sa uzavrie stary most. Ako som nizsie napisal, dalo by sa to vyriesit tym ze by sa chodilo cez Novy Most, pri nom vybudovala mensia odstavna plocha aby vodici mohli mat aj tam pauzu (alternativne by mohla ist az po Dostihovu drahu, kde by sa tocila - 83-ka by sa potom skratila po Novy Most kde by sa mohli naviazat prestupy)
3. V pripade ze by sa 61-ka stala expresnou tak by SORy stacili. Pokial by stala len Letisko - Bajkalska - (Trnavske Myto) - Racianske Myto - Hlavna stanica tak by uplne stacili.
Reakcia na: sci-fi #74100:

L43:cez vikend chodi plna,v pripade pekneho pocasia bi som zhustil interval
L83:nechal bi som ju tak ako je pri auparku nastupuje /vys, dost ludi
L91/191:s tou novou zast. suhlasim . 30.min. interval je katastrofa , vyuziva ju aj cast petrzalky , nechat taky interval aky je a urcité spoje posilnit

suhlasim s AAA o letisku
Reakcia na: sci-fi #74100:

1. Čím by si nahradil L39 v úseku od Trnavského mýta po Súhvezdnú?
2. L50 kľudne môže chodiť až k Auparku, myslím že ju využíva dosť ľudí.
3. Na L61 by SOR nestačil (ani po zavedení novej L60).
K tomu Avionu: L94 radsej nechat tak a predlzit L31 (podla tvojho navrhu 39) o usek Trnavske Myto - Letisko cez Avion 😉

Dalsia moznosti je predlzit 91/191 od Noveho Mosta dalej na Hodzovo namestie, SAV - Racianske Myto a dalej po trase sucasnej 61 na Letisko

Celkom fajn by bolo aj odklonit 67 namiesto do Juraka k Avionu, aby Podunajske biskupice ziskali pristup k obch. centru 🙂
Dakujem vsetkym za vyjadrenia a ze to neberiete moc vazne, pre mna je podstatne nieco uplne ine ako kvalita navrhu.
Aj tak, L37 je podla vas v poriadku?
Reakcia na: sci-fi #74110:
Potom by si linku 94 musel prečíslovať na 97. ?
Reakcia na: AAA #74107:
Nemam a ani som nikdy nemal nic s SAD alebo ZSSK, len by sa podla mna hodily nizkopodlazne busy na L91. A ked su len 15 metrove... Teda okrem Ikarusov 412, no tie su len tri, s toho jeden len pre telesne postihnutych. Tie su dobre tam kde su. Naco by som sa zo zmenami na L92 dohadoval s VW. Oni tu linku snad financuju?
L87 k Dostihovej drahe, lebo tam su napriklad internaty Ekonomickej univerzity, alebo aj nejake panelaky ci samotna dostihova draha. No ja som povodne myslel ze len niektore spoje, ine by koncily v Ovsisti.
Reakcia na: SDX #74105:
K Avionu by bola doprava zabezpecena L94, 61/161 by bla navazana tak ako 60 na prilety/odlety.
Reakcia na: AAA #74107:
Malo byť je nič moc návrh.
Reakcia na: sci-fi #74100:
Ja len stručne, čo som všimol pár vecí, s ktorými nesúhlasím, no celkovo to nie je nič moc návrh:
L 43: cez týždeň sa bude voziť každých 30 min luft a ešte predĺžiť ku Krematóriu a nechať 38, zhovadilosť na entú,
L 60: sor by zrejme stačil,
L 87: načo k Dostihovej dráhe? Aby silou mocou niečo išlo k Dostihovej dráhe, na súčasnú konečnú L 83?,
L 91: Predĺžme interval a dajme 15 m bus, nie si zamestnanec SAD, alebo ZSSK?
L 92: Ak sa dohodneš s VW môže byť.
Reakcia na: sci-fi #74100:
Podla mojho nazoru by pre petrzalku uz nebolo potreba tolko liniek na obsluhu ked budu elektricky
Reakcia na: sci-fi #74100:
K 50-ke: Mohla by sa potiahnut pod Novy Most (s alternativnym predlzenim cez most po Aupark, keby sa vytvorili plochy na "prestavkovanie" vodicov, napr. pod mostom)

K 61-ke: Nemoze byt expresna, pretoze potom nebude dostatocne zabezpecena doprava k Avionu. Riesenim rychlej dopravy z letiska by mohla byt mnou par krat navrhovana 161-ka, t.j. zrychlene spoje 61-ky, naviazane na prilety a odlety lietadiel.

A taktiez si dovolim mierne upravit tu 60-ku: Letisko - Trnavska Cesta - Trnavske Myto - Legionarska - ASMN - Mala scena - Safko - Novy Most (pridana obsluha ASMN a Trnavskeho myta, ktore by tiez malo byt obsluzene, navyse v pripade ze by isla cez TM, tak by ho teoreticky nemusela obsluhovat vyssie spominana 161 = zrychlenie).

A na 74-ku by som nasadil Urbina 😉 A aby som nezabudol 128-ku radsej na Novy Most ako na Apollo (zbytocne sa bude tocit a nikomu to nepomoze).
Reakcia na: petryk #74103:
to je cyklobus do DNV
Reakcia na: sci-fi #74100:
no , neviem , aku linku cislo 128 mas na mysli
Reakcia na: S499.1023 #74099:
Veď práve to, že nemôže "byť" som sa im snažil vysvetliť 😉 A viem, že existujú aj také napájacie sústavy, ale akosi sú pre debatu o BA dosť nepodstatné, vzhľadom na technickú náročnosť riešenia, a bezpečnostné prekážky 😉

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.