Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Nal Sehel #71171:
v pohode
DPB obnovuje park podla toho kto vyhra tender... Take su zakony...

Re #71186 intony.sk: Tiez si nemyslim, ze 133 je blbost. Ono dnes elektricky v Karlovke nepoberu vsetkych ludi na zastavke. Ak ich to odlahci, preco nie... Blbost je len to ze to jazdi bez dratov.

Re #71190 Valec: Mali by sa dojst kuknut do Bratislavy, to by ich vylucili navzdy ?

Re #71191 intony.sk: Ked im postupne odidu, tak zacnu uvazovat nad trolejmi

Re #71195 ufo: Tam sa ma stavat nadjazd ci podjazd vlakovej trate... Otazka je dokedy, ale dnes sa zda, ze uz aj ZSR buduju planovane investicie skor ako toto mesto. V kadzom pripade v Presove (tusim) existuje krizovanie trolejbus - vlak.
Klbovy bus by sa zase strasne trapil hore DD. Mas to prast alebo uhod.

Re #71196 SDX: 2,5km trate na DD plus doplnenie meniarne stalo nejakych 54 mil.

Re #71197 Ike: Zabudni na exprsne linky do DNV... Nebudu sa obnovovat. Skor budete vlakom ci elektrickou cestovat ako hento.

Re #71200 KLF: To nie je riesenie. Dnes nie je dostatok 15Tr ani na 201, 202 a 212, nie este na DD.

Re #71201 SDX: Tvoj pocit, ze mas cestovat len v novych 25Trkach je uplne irelevantny. Ak by bolo dostatok 15Tr a otocka na Molecke, kludne by sa tam kazde rano mohla odtiahnut jedna ci dve a jazdili by na 33, zatial co 25Trky by jazdili na 201, 202 a 212. Sam si pisal, ze aj ine oblasti Bratislavy maju narok na nove a pohodlne vozidla...

Re #71205 Ike: Ja som si isty, ze by ten podjazd niekto vymyslel aby sa tam dalo jazdit. Okrem ineho cez ten podjazd som siel (zatial len na bicykli) a nemam z neho pocit ze by bol vyrazne iny ako ten pod Kramarmi.
Skor mam pocit, ze je to len nejaky blud, co tu niekto vypustil, ze sa to neda pouzit. Ale mozem sa mylit...

Re #71212 Kami: To som tu pisal ja aj s riesenim. Predat obratisko elektriciek a autobusov nejakemu developerovi a za tie prachy potiahnut elektricku az k ex Ikea popripade este dalej po Trnavskej ceste a Vrakunskej. A tam dalej stavat na DH a Ruzinovsku radialu tahat na Letisko. V mieste krizovania vybudovat prestupny terminal 😃

Re #71217 SDX: Tiez nerozumiem dovodu, preco nemoze jazdit L1 ku koloseu, ale nevadi...
Reakcia na: BMko #71220:
Pre MHD lepsie, pre zeleznicu horsie. Myslim si, ze aj tak tam nebude vedena ziadna trolejbusova linka.
Reakcia na: intony.sk #71219:
1 moze, ale myslim ze by moc velky vyznam nemala.. 6-ka obsluzi Obchodnu a Spitalsku, 1-ka len Spitalsku... ano 1 ide az do Dubravky ale v tom pripade clovek pouzije radsej bus.. jednoducho pri 1-ke tomu davam nulovu sancu.. pri 6-ke aspon tu 10%-nu.. ale kazdopadne som proti tejo trati.. fakt radsej spojit Vajnorsku a Raciansku cez Riazansku..
Reakcia na: ufo #71195:
krizovatka zeleznica , trolejbus je lepsie riesenie ako dementne vecne prestartovanie
Reakcia na: SDX #71217:
Prečo 6 môže ku Koloseu a 1 nemôže ?!
Reakcia na: fefe18 #71215:
Solarisy na dlhace? Nestacia tam 18-metrove t-busy tak tam chces poslat 15-metrove a-busy?
Reakcia na: ufo #71214:
Len ti hovorim ze busy tam ist nemozu, lebo je totalne zbytocne tam posielat dalsie vozy... najidealnejsie by boli duobusy (nie "duobusy")... ale to by chcelo cash..

Re #71212 Kami:predlzenie trate ku Koloseu je podla mna sprostost.. neviem kto by to vyuzil.. este mozno za cias 6-ky by to slo... mozno by sa to dalo spravit s takymto linkovanim:
1 - namiesto na ZST Nove Mesto do Jurajovho Dvora
4 - Hlavna Stanica - Obchodna - tunel - Karlova Ves (rychle spojenie Hlavnej Stanice a KV)
6 - obnovit a predlzit ku Koloseu
13 - zrusit..
ale aj tak mam pochybnosti o rentabilite takej trate... potom uz radsej spojit POLUS CITY CENTER a Riazansku..
Na 133 by kludne mohli chodit dlhe busy, vsak rano vacsina ludi na DD cestuje z kopca dole a smerom na DD ide minimum ludi , keby isiel dlhy bus trikrat za den hore na DD nic by sa mu nestalo , trolejbusy z 133 by dali na 33 , lebo aj tak rano chodi na 33 jeden autobus ( zv dd ) , mimochodom neviete mi nahodou povedat , na koho sa mam obratit , ked chcem aby dali nezmyselnu zastavku Pri podchode na znamenie ???- uz mi leze na nervy - skoro nikdy tam nikto nevystupi a furt tam musia stat tjrolebusy aj busy. Strata casu a zbytocneho rozbiehania. Vsak , ked bude chciet niekto vystupit, tak si zazvoni, vsak nato su tie tlacitka v 25 tr a Tambusoch, alebo sa mylim ???
poslat tam solarisi.... ? ? ? ? ale aj tych je malo...takze nic... ? ?
Reakcia na: SDX #71211:
Mna tam nenapada posielat nic, nie je to v mojej kompetencii. ?
To bol len taky navrh, ze ked uz 133, tak s busmi. Samozrejme je otazka, kde ich vziat.
Nuz 15Tr ma 2 hnane napravy, slusny vykon a poruchovost nie je vyssia ako u inych vozidiel podla mna. Idealne vozidlo do kopcov ako su DD.
Reakcia na: ufo #71195:
v tomto pripade nie su vhodne klbove autobusy. Tak ako sa trapi diesel teraz na rovine (je slaby), klasicky klbak by sa zas nadmerne opotrebovaval v kopci na DD.

Re #71201 SDX: trolejovat Vajnorsku je hlupost, tam uz trolej je - elektrickovy. Skor by sa oplatilo predlzit elinu az k exIkea, ako sa tu uz raz spominalo (jednoduche predlzenie L1).
Reakcia na: ufo #71208:
na 133 byvaju nasadzovane vozidla z 33, takze poobede by to muselo tahat hore kopcom plno ludi.. nie, tam musia zostat T-Busy.. a dufam ze ta nenapadla uchylnost na 33 posielat kratke busy...

Re #71207 Valec: Pretoze elektricky nezvladaju napor, pretoze trolejbusy obsluhuju miesta kam elektricky nejazdia a dalo by sa dostat bez prestupu aj na miesta kam nejazdia, rychle spojenie Vajnorska - Hlavna Stanica....
Reakcia na: ufo #71208:
taka 2605,alebo 1615...pokial su v poriadku...tak nemaju problem ist hore kopcom aj z balikom,,,ked sa jazdi 98...s balikom..a na najazde na pristavni most je zapcha...z petrzalskej casti...kde je to myslim dost do kopca...tak tam neni vobec problem sa rozbiehat...a navise sa tieto motori z ofukom ani tak nehreju...takze v lete by tiez asi nebol problem...zaklad je motor...a moze tam chodit ...aj stari ikac...
Reakcia na: ufo #71208:
Riešenie je to ako písal KLF, aj tak sa mi zdá ako priveľký luxus, totiž rozdiel je jedno záložné vozidlo ako stiahnutie kĺbových busov z inej linky, kde nepremávajú len ráno a to navyše len jedným smerom.
Reakcia na: yves #71199:
133 chodi len rano a plna byva dole kopcom ? .
Inak klbovy bus tam siel ako zalozny x-krat a plny. Nebolo poznat, ze by bol siel pomalsie ako plny 12m bus.
Reakcia na: SDX #71201:
Načo súbeh s električkou? To už radšej okolo OD Slimák a po Pionierskej na Kramáre.
Reakcia na: Ike #71205:
sorry , to bolo KLFovi 😃
Reakcia na: SDX #71201:
lenze to je uz nemozne... pretoze s NDS sa nikto o takejto alternative nebavil, a podjazd pod (buducu) dialnicu D2 je postaveny tak ze presne splna normy.... ak by sa tam dali troleje, tak by nesplnal normy.... i ked, viem ze u nas by boli schopni to zatrolejovat bez podjazdu, nasadili by tam duobusy a tie by si na podjazd prepinali na dieslovy agragat 😃
Reakcia na: SDX #71201:
komu? rozhodne 25Tr..... nasadzovanie 25Tr na trat na aku chodia, je ako ist s Porsche Carrerou jazdit offroad...
25Tr je luxus, este k tomu sa s nim zle zaobchadza...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.