Nie, ziadne vyhody. Dokonca ani to znecistenie, pretoze BY TO NEZVISILO POCET LUDI JAZDIACIMI MHD! Uz teraz su auta drahsie a ludia co chodia autami, nimi chodia kvoli POHODLNOSTI, nie CENE. A este mi povedz cim by si to chcel financovat, okrem opatovneho zaradenia Ikacov 280
No tak s takymto pristupom potom nechapem preco tu pises o ostatnych ludoch ? To iste si kazdy mohol povedat, nie ? A preco v jednom prispevku pises, ze mal niekto ist za vodicom a v druhom pises, ze by nemalo vyznam ist za vodicom.
Daň z motorových vozidiel teda platí napr. aj DPB, hej, keďže je podnikateľský subjekt?
O tom, ako sú prerozdelené príjmy konkrétne z tých dvoch daní, by sa možno predsa len dalo zistiť viac? Resp. koľko sú tieto príjmy vs. koľko stojí výstavba a údržba ciest?
Nie som za zrušenie daní ani solidarity. Otázka je, čo sa dotuje a akou mierou sa dotuje.
Tak s poslednou vetou musím kategoricky nesúhlasiť. Buď paušálne celá integrovaná doprava zadarmo, alebo nič z toho. Prečo by mali byť obyvatelia tých častí, kam električky nechodia, znevýhodňovaní oproti tým, ktorí bývajú tam, kde chodia?
Klasika, pubertak so svojimi piatimi kamosmi isiel do eliny, jeden z nich vytiahol centro-fixu a popisal nou 2 sedadla a stenu. Jeho kamos este pre istotu na celu elektricku zakrical: "CO TAM PISEES, DO NEVIES ZE SA TO NEPATRIII ???". Samozrejme nikto sa neodvazil ist za vodicom to nahlasit a tak sa nasi mily chlapci rychlym skrabancom cez displej oznacovaca rozlucili s elektrickou a isli poskodzovat ine vozy...
Nič z toho, čo sa mi tu snažíš pripísať , som nikdy nepovedal. Žiadne tvrdé oddeľovanie MHD od tranzitu (nie Tranzitu). Cestujúci Biskupice-DNV by mal podľa teba cestovať ako?
Nepripisuj mojej neexistujúcej teórii nič, a hlavne nevyhlasuj za "moju teóriu" prostý fakt - že sa ľudia chcú väčšinovo dostať do centra. To je fakt a ten proste nijako nezmanipuluješ.
nech8me to asi tak... V každom prípade by som nemal ani najmenší záujem čokoľvek nahradzovať.
Vždy sa na radiálach (a ich niektorých neracionálnych predlžovaniach) budeme potýkať s tými istými nevýhodami tohto systému vedenia.
Nesmieš sa na mňa hnevať, ale pochovávaš aj tie chabé snahy o integráciu dopravných subjektov. Na čo je potrebné tvrdo rozdeľovať MHD od Tranzitu nechápem.
Dnes, keď MHD zachádza do všetkých dedín v okolí BA, SADisti tiež, železnice... tak cestujúci z Pezinka do Lozorna je tranzitný a Biskupice - DNV už tranzit nie je ? Na čo je to dobré ? Na čo mrhať prostriedkami na vykonávanie dvoch druhov dopravy - tranzitnej aj mestskej, keď vedú podobnými trasami ?
Tá tvoja teória funguje lan na tom, na čom staviaš svoj dopravný pohľad - ľudí dostať len do centra...
A fyziku som vyťahoval v súvislosti s preťaženiami radiál, ktorým budete čeliť.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
ivanbuto
Daň z motorových vozidiel teda platí napr. aj DPB, hej, keďže je podnikateľský subjekt?
O tom, ako sú prerozdelené príjmy konkrétne z tých dvoch daní, by sa možno predsa len dalo zistiť viac? Resp. koľko sú tieto príjmy vs. koľko stojí výstavba a údržba ciest?
Nie som za zrušenie daní ani solidarity. Otázka je, čo sa dotuje a akou mierou sa dotuje.