Reakcia na: KLF #68464:
No s tým nákupom SOR-ov 18BN to asi také ružové nebude...Tu sa pod nátlakom SPP budú kupovať iba plyňáky,a pokiaľ viem,tak 18 metrová verzia SOR-ov sa v CNG prevedení nevyrába a zatiaľ sa ani neplánuje...Inak myslím,že SOR-y sú po technickej stránke dobré vozy,ale to usporiadanie interiéru je naozaj katastrofa a bohužiaľ aj s dizajnérskeho hľadiska je tá nová generácia hlbokým prepadom.Toľkokrát tu zatracovaný Citelis je oproti tomu Superstar.Ak by sa ale nové SORy v BA objavili,určite by to bolo plus.Ale zatiaľ sú to iba sweet dreams.....
Sommelier
A veľmi dobre vieš, že tých tratí je v centre málo a intervaly sú chabé, takže ak sa pôjde podzem, pôjde sa takmer komplet - čím sa odstránia trate z centrálnej mestskej zóny - toto chceš ? Nemáš dosť príkladov, kedy má takýto krok fatálne následky - nehovoriac o električke ako v mestotvornom prvku ?
Nedokážeš sa odlepiť od svojej centrum dogmy ? Kto má dnes v Bratislave problém dostať sa do centra ?
A kde sú možnosti rozvoja v centre - t.j. potreby zvašovania kapacity a rýchlosti prepravných vzťahov do centra ?
A ak áno, je v momentálnom stave vhodné posilňovať a prehusťovať centrálnu mestskú zónu a tým vytvárať podmienky pre ďalšiu živelnú výstavbu na tých pár parcelách čo tam zostali ?
Alebo posilňovať dopravu širšieho centra a periférií a vytvárať tam podmienky pre rozvoj ?