Tak na tom usporiadaní interiéru sa niekto dobre vyzúril ? Aj keď mi je jasné, že predok je okopírovaný z BN12.
Ale ma zaujíma, že toto či sa bude testovať aj v Blawe. Keď už majú Kraksňany také nadštandardné vzťahy s tým SORom, ako to viackrát (nielen) v DP-kontakte propagovali. ?
No to usporiadanie sedadiel vpredu mi mierne pripomina Sanos. Ale teraz vazne - ono je to tym, ze to ma 3 dvere vpredu. Myslim si, ze s tym usporiadanim by sa este dalo pracovat.
Posledná vetička u oboch typov (BN12 aj BN18):
"Po náročných funkčních zkouškách i zkušebním provozu u vybraných zákazníků budou oba autobusy zavedeny do sériové výroby v průběhu roku 2007."
Kedže to predstavili na Autotecu len pred cca 4 mesiacmi, tak sa ešte možno testovania dočkáme.
Nad zvyškom príspevku som sa nezamýšľal, ale tie posledné vety svedčia o tom, že si nepochopil jednu maličkosť: Nie sú tu ľudia kvôli doprave, ale doprava kvôli ľuďom. A preto nech sa budeš akokoľvek snažiť, Ti tí ľudia nepôjdu tam, kde je doprava, ale budú sa dožadovať toho, aby bola doprava tam, kde sú, a teda doprava musí ísť za nimi, nie naopak, ako to prezentuješ.
Dobrú noc ?
ale tu nejde len o estetiku podzemných vjazdov ! Ide jednak o celkový obraz a výraz mesta (to možno dopravák pochopiť nechce) a určenie jeho urbanistických rozvojových smerov (o čo sa výhľadovo nesnažíme pretože na to prostriedky nie sú).
A veľmi dobre vieš, že tých tratí je v centre málo a intervaly sú chabé, takže ak sa pôjde podzem, pôjde sa takmer komplet - čím sa odstránia trate z centrálnej mestskej zóny - toto chceš ? Nemáš dosť príkladov, kedy má takýto krok fatálne následky - nehovoriac o električke ako v mestotvornom prvku ?
Nedokážeš sa odlepiť od svojej centrum dogmy ? Kto má dnes v Bratislave problém dostať sa do centra ?
A kde sú možnosti rozvoja v centre - t.j. potreby zvašovania kapacity a rýchlosti prepravných vzťahov do centra ?
A ak áno, je v momentálnom stave vhodné posilňovať a prehusťovať centrálnu mestskú zónu a tým vytvárať podmienky pre ďalšiu živelnú výstavbu na tých pár parcelách čo tam zostali ?
Alebo posilňovať dopravu širšieho centra a periférií a vytvárať tam podmienky pre rozvoj ?
Mne sa tiez pacia. Dizajn super, kapacita dostatocna, kvalita podla vsetkeho tiez a cena neviem, ale predpokladam, ze nie zla. Fakt by to DP mohol skusit aspon otestovat v BA. Ak sa zadari, preco nenakupit vo velkom ?
Prvý pohľad je, že čo by mala Bratislava z 8 - 10 miliónov ?
Jednoznačne v tejto chvíli tvrdím, že sa v tejto chvíli tieto prostriedky dajú využiť účelnejšie ako na stavbu podzemných tratí v úzkom centre.
a to je vo fyzikálnom vedení automobilovej a koľajovej dopravy nejaký rozdiel ? A nebola automobilová doprava vedená radiálne a následne bola 40 rokov dozadu naplánovaná a následne postupne stavaná do polkruhu ?
1. TEDOM to s nádejou v BA (a minimálne aj v TT) prezentuje, lebo nevie čo s tým, niekde som videl, že predávali 6 prezentačných kusov...
2. Keď sa stane primátorom niekto z toho tria tak tu nebudú ANI také autobusy, keď niekto iný, možno bude aspoň to... ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fobust
Usporiadanie interiéru v tých busoch je dosť debilné.