Reakcia na: si #62823:
beriem.Aj títo skupinkári však prestupujú - a je ich väčšina (pokial nerobia v centrale VÚB, či Poluse a pod.). Individuálne pešie túry z ASMN na Gotwalďák po spoločnej tarife takmer zaniknú.
Podstatné je, že každé (zo 4) Bratislavských P+R bude dobre napojené na sieť - podobne ako ASMN.
Záverom dodám, že prestupom na periférii skomplikujete a zhoršíte cestovanie malej časti klientov, z ktorých malá časť prejde do áut.
A na druhý záver dodám, že za tie peniaze pre DPB to rozhodne stojí.
Neodškriepiteľný fakt: Drastické riešenie možno spôsobí malý nárast IGK, ale z perspektívneho hľadiska pri neriešení dopravy bude nárast oveľa enormnejší.
Ja Vám položím inú otázku. Ako (ale seriózne) chcete financovat výstavbu systémov, ktoré majú spĺňať všetky pozitívne atribúty HD ?
Podotázka - To si myslíte, že sa to bude dať bez siahnutia na dotácie a tržby SAD ?
Vladimír
Re #62797 eripmav: Keď sa to jedného dňa stane, nové "mesto" bude mať 130 000 obyvateľov, čím bude tretím najväčším na Slovensku. Zrejme bude mať vlastný DP. Tvoje úvahy sú teda celkom mimo.
U SAD zabúdaš jednu vec a síce, že akonáhle spoj nie je obsadený, zabezpečuje len základnú obsluhu, čo častokrát znamená spoj trikrát za deň.
Re #62803 AAA: Samozrejme. A kto iný? Presne tak ako nitriansku MHD SAD-ke uhrádza Mesto Nitra, bardejovskú Mesto Bardejov, michalovskú Mesto Michalovce.