A nebude to NÁHODOU tak, že ten chlapík krútil hlavou, že "Nie, s týmto trolejbusom nepôjdem"? Lebo ja to tak robievam.
Ale ak si myslíš, že je to tak, ako tvrdíš, napíš čas a číslo vozidla.
Na niektoých K2 Classic je to prehodené preto, že staré K2 mali miesto tlačidiel prepínač (s nulou v strede a krajnými nearetovanými polohami (Pod prúdom - Bez prúdu). A keď ten prepínač nahrádzali tlačidlami, tak ich dali tak, ako dielenského napadlo.
Keď je usporiadanie prístrojovej dosky vo Fóbii iné ako vo Favorite, je to chyba výrobcu?
Pozáš nejakú prevádzku vo svete, kdy by vodiči jazdili na viac ako 3-4 typoch vozidiel? Žiadna trma-vrma to proste NIE JE.
No, F a G (pretože Astra je len premenované plynulé pokračovanie Kadetta) sme mali, bol to des (teda v meradle moderných vozidiel, isteže lepšie ako Š Favorit), Astra H je vraj celkom dobrá.
Ahojte, mam par otazok do plena. Vcera som zistil ako je nas DP neschopny, resp popleteny.
Stlao sa mi, ze predposledna a posledna elektricka (23:24 a 23:29 odchody z Damborskeho) nesli, pretoze VSETKY isli do vozovne kvoli dakej poruche. Bohuzial nevsimol som si cisla voznov, ale najprv isla jedna suprava a hned za nou v zaprahu dve.
Pribeh vsak pokracuje, vdaka priatelke ktora zavolala z domu na dispecing som bol ja a tych par ludi co so mnou boli na zastavke uisteny ze o tom vedia a najblizsi spoj nas zoberie.
Ale co sa nestalo. Elektricka cislo 12, vozen 7757/58 ktora bola ta "najblizsia" nas nezobrala, ba lepsie povedane, takmer nas zrazila. Dalsia ktora bola na linke 12, cislo 7777/78 a isla v tu chvilu do Dubravky spravila to iste. Po dalsom telefonate asi tak 10 min pred polnocou na dispecing, sa nam ospravedlnili, a
ubezpecili ze vdaka koncertu "depesakov" boli poslane posilnujuce spoje X1, ktore budu brat aj cestou spat. Nakoniec sa aj stalo, sice prva z troch isla taktiez ako "Sluzobka" a no dalsia cislo 7801/02 uz zastavila a zobrala nas. Po polhodine cakania a vdaka stastiu, ze sa konal koncert sme sa dockali nahradnej dopravy.
A teraz moje otazky do plena:
a) Vedeli by ste mi vysvetlit ako mohli isti tie prve "pokazene" spoje tak idiocky a ani jedna z troch suprav nepozbierala ludi?
b) Preco nemohla daka nasledna elektricka pozbierat ludi? Aspon smerom do mesta? Nemohol zobrat stoparov?
c) Keby nebolo koncertu a nebyt posilnenych spojov, boli by sme odvezeny?
P.S.: D3k0, som myslel ze po vcerajsom telefonate si sem aspon nieco za mna napisal, skoda ?
pokial nemam naladu toho smradliaka vypoklonkovat z vozidla sam alebo robi neake problemy, tak zajdem za vodicom aby ho vyhodil a este sa mi nestalo zeby to vodic nespravil. Ono to je asi aj vecou toho ako to tomu vodicovi povies...
"Wagen hält" znamená, že "voz zastaví". Je to vtedy, keď stlačíš dopytové tlačidlo, keď chceš vystúpiť na ďalšej zastávke. Tento nápis ti teda oznamuje, že autobus na ďalšej zastávke zastaví.
to je skor vinimka ktora potvrdzuje pravidlo. ale zase ako som pisal, ja to vodicom nemam za zle. ako som povedal, ja by som sa zrejme zachoval presne tak isto...
c; Aha, to by potom palubák pípal kvôli veľkému meškaniu?
d; Áno, cyklotrasa začína kúsok od križovatky M. Sch. Trnavského - Harmincova pri Sobášnej sieni. Tak potom prečo namiesto Švantnerovej nestojí na Damborského? Ale široký chodník (avšak do kopca) vedie takmer až po zastávku "Alexyho" L23 v smere do Lamača.
e; Ou, tak ako sa potom v SOR-ke signalizuje núdzové zastavenie? Tipujem, že krikom. ?
a) Nie, neda... a nielen preto, ze je tam zakaz, ale totiz ked ma volno smer zo Stareho mosta, zaroven s nim maju volno aj elektricky z nabrezia dolava, a autobusy z BUS pruhu smerom na Stary most. Napriek tomu mi tam pravidelne nejaky pako cez moje volno odboci dolava popred moju kuplovacku, a nikdy nie su na okoli policajti ked ich tam treba...
b) Prave preto, ze by sa odtial na Staromestsku nedostala. Jedine pokracovat z tej zastavky doprava do priestoru obratiska, a urobit si kolecko, tak ako to robi teraz. A to uz je jednoduchsie stat na vystupisti L37, kedze zastavku L502 pravidelne zatarasuju taxikari.
Pri SNG by to nebol dobry napad z 2 dovodov: Ta zastavka je len provizorna, vylukova, oficialne tam ziadna nie je, a zdrzovalo by to ostatnu dopravu, a hlavne, je to dost daleko od cyklo-uzla Novy most, a nevedie tam cyklochodnik.
c) Neviem ci by malo velky zmysel programovat do palubakov cely grafikon aj pre tuto linku, najma kvoli jej variabilnym chronometrazam (v zavislosti od dlzok nakladania na zastavkach) a zatial myslimze neexistujucim zastavkovym CP. No mozno aj to casom bude, uvidime...
d) Podla mna by to lepsie nebolo. Cyklotrasa, ak sa nemylim, zacina v krizovatke M.Sch.Trnavskeho-Harmincova, a tento uzol by sa tym obisiel. Hlavne by to bolo neprijemne pre tych, ktori pridu od Iuventy a museli by este navyse absolvovat 2 zastavky velkeho stupania do kopca.
e) V SORke to vzdy zvoni dlho, takze 2x by to zmysel nemalo. A navyse, ti co vystupuju s bicyklom, to predsa musia povedat "zavoznikovi", aby im ten bicykel siel odomknut, a to predsa vodic zbada, ze mu dakto z posadky chyba
1; Išiel som Blagussom do / zo Shopping Palace. Jeden z nich na vnútornom transparente ukazoval "2." a vedľa toho "1.", no pred jednou zo zastávok sa rozsvietil nápis "Wagen halt". Ako sa to dá presne preložiť do slovenčiny? Druhý bus mi v tomto pripadá lepší, lebo ukazuje čas.
2; Inak, CP sú stále Zájazdy Bratislava. Takisto aj zastávkové označníky sú Tesco, zatiaľ čo Avion bus má označníky "Blaguss".
3; Je bežné vo svete, aby v prímestských busom (čo Blagussácke Axery určite sú) boli sedadlá umiestnené do štvorky, teda aj v protismere jazdy? Pokiaľ viem, toto medzi cestujúcimi nie je obľúbené... SAD BA Axerom som ešte nešiel, aj tie to tak majú?
a; Pri jazde v smere do DNV ma prekvapilo, že zo Starého mosta išiel priamo cez Šafárikovo nám. okolo nástupišťa L50 v smere k OD Slimák (bez zastavenia samozrejme). To sa zo Starého mosta nedá odbočiť na nábrežie?
b; Prečo L128 stojí v smere do DNV na výstupišti liniek 30,37...? Keby stála ako L502, nemohla by sa dostať na Staromestskú ul.? Možno by bolo dobré, keby teda stála pri SNG ako linka X1...
c; Takže už normálne berie aj bežných cestujúcich a nevyzerá to (zatiaľ) tak, žeby to bolo na úkor cestujúcich s bicyklami. Len keby aj zastávky a pásmo (nielen čas) ukazovala po trase...
d; Čo myslíte, nebolo by lepšie, keby v smere do Petržalky (ale aj v opačnom) išla radšej ako L23 po Alexyho a potom na diaľnicu? Vynechala by tým síce zastávku "Švantnerova", no namiesto toho by mohla stáť na "Alexyho". Alebo by hrozilo, že by to začali "zneužívať" dôchodcovia z kostola, príp. nakupujúci v Lídl?
e; Možno by nebolo na škodu zaviesť pravidlo, aby cestujúci s bicyklom pri výstupe 2 krát zazvonili. Či v SOR-e je jedno koľko krát sa zazvoní? Ak hej, tak raz - aby sa to odlíšilo od cestujúcich bez bicyklov. Ale vlastne zdá sa mi, že práve tí v súčasnosti pred zastávkou zvonia najviac...
všetko má svoje pre a proti... /ono by sa aspoň cestujúci mohli zastať v takých prípadoch vodiča a nie ešte mu "cvaknúť" lístok, len aby sa rýchlo pokračovalo ďalej.../ ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023