Reakcia na: SZKV #58192:
Ale zato nebudeme nad Petržalkou lámať palicu. Aj ta prašivá ŽST nové Mesto by sa dala zaratívniť a obsluha MHD zlepšiť. Čo je ale na tratiach 131 a 132 zaujímavé, že aj ony majú veľký potenciál pre S - Bahn. S trochou zveličenia poviem, by tam šli vybudovať celkom účelné a využívané zastávky Ostredky, Trnávka, alt. Cintorín Ružinov (to je sporné). Aj ta obsluha Prievozu a Priľahlej Pošne by za dala zabezpečiť z tej všivavej ÚNS, keby to tak niekto poňal.
A k samotnej Petržalke: je pozoruhodné, ako hlavne v nedeľu poobede, ale nielen vtedy, prúdia húfy - davy vä z príchodzích vlakov na Hl. St. do L93 (po starom aj L81) a idú do Petržalky.
Opačne to funguje tiež: z Petržky hlavne piatok poobede a sobotu doobede celkom dosť vä ide s L93 na Hl. St. Takže tých vlakov ani zďaleka nie je v Petržalke toľko, koľko by mohlo byť.
A možno to bude dosť pritiahnuté za vlasy, ale čo tkto poslať po vzore Tribeča (myslím) niktoré ďalšie rýchliky zo 120 a 130 do Petržalky. Následne študentská linka 131 by išla zo ŽST Petržalka cez most Lafanconi. ?
Puki