Reakcia na: aquila #57989:
Nedostane, keďže 14 T je už teraz z pohľadu Škody údajne neperspektívne vozidlo a aNerieši sa mimoúrovňovo preto, lebo istá výrazná časť spoločnosti, vrátane Teba, toľko bojovala proti električkovej radiále do Petržalky, že úsek Bosákova - Šafárikovo námestie po Starom moste je oficiálne stále projektovaný ako dočasný, hoc aj mesto si je určite vedomé, že tu bude aspoň 15 rokov, a riešiť na dočasnom úseku mimoúrovňové križovanie Bosákovej a nebodaj ešte Šafárikovho námestia, by bolo predsa zjavné plýtvane peňazí, keď stále čakáme na tunel... ?
Inak všetcia tí, čo sa tu neustále navážate do nespolupráce mesta so ŽSR a MDPT SR ohľadne toho megalomanského tunelu z Petržalky na Filiálku, ktorý možno aj tak nikdy nebude, bol by už niekto z vás tej ochoty, a KONKRÉTNE napísal, v ČOM že bude zástavka Einsteinova tak závadná, že nebude použiteľná pre neskorší prestup? Kde inde a ako inak by ste tú zástavku chceli vybudovať, prosím vás? Alebo by sa nebodaj kvôli tej hyperdôležitej železničnej spojnici, ktorá istotne razom vyrieši všetky dopravné problémy Petržalky, mal posúvať Starý most aj s električkovou traťou, aby železnicu križoval na inom mieste?
CeCo
24 - fiha, linka VW1 - VW2 je zaujimava. Postavi aj mne DPB linku Vojenska Nemocnica - Pri suchom mlyne, aby som mal pohodlny spoj od bydliska k potravinam???
Nejako mi unika zmysel linky 83 na lavom brehu Dunaja - co takto pouzit 85+191+83 (ktora by bola len v Petrzke)? Alebo este lepsie - elektricku 12 a linku 82? Dubravcania by mali taketo spojenie, z Patronky by sa muselo tympadom prestupovat len 1x (191+ petrzalska 83, resp. 85+petr. 83). Hoci byvam na Patronke (a neviem si vynachvalit linku 92), tak mi to pride ako zbytocne mrhanie peniazmi/busmi, ktore by sa dali vyuzit inde...
Ludia na sidlisku Dvory 5 (najma pri Rusovskej) a okolie Kremnickej budu radi - ziadne spojenie smerom do centra mesta, a to su k nemu najblizsie... Strana pri Novom moste este moze pouzit zastavku Dvory, ale okolie zastavok Kremnicka a Zaporozska bude musiet ist busom 81/86 na elektricku...
Co takto prehodit linku 81 pod Novy Most? Na elektricku predsa dovezie aj linka 86 (tympadom sa budem moct teoreticky i zrusit zastavka "Viedenska" a cela vetva busov po Inchebu a zaroven ziskaju Dvory moznost ist do centra (priamo, resp. prestup pri Auparku)
Zislo by sa poriesit ukoncovanie liniek pod Starym ostom a Novym mostom. Ukoncenie liniek 30/37/29... mi pride dost nestastne, kedze odtial sa da dostat nejako priamejsie do Petrzalky jedine linkou 12 - vsetko ostatne je na viac prestupov... Ak by teda nenatiahli aspon linku 81 pod Novy most, tak by to mali nejako zosuladit a tych 5 spojov ukoncit na Safarikovom namesti - takto by sa vytvoril velky prestupny uzol Dubravka - Lamac - Centrum - Petrzalka (elektricka).
Alebo sa caka, ze linka 50 sa casom potiahne pod Novy most a terajsi park/obratisko sa zastavia (nejakym business centrom, ktore bude mat super lukrativnu polohu, lebo takmer z celeho mesta bude k nemu priamy pristup elektrickou)?
C.