Reakcia na: AAA #55986:
a ešte som zabudol dodať: vozidlom v NDS samozrejme môže byť aj električka. K návrhu petržalskej radiály na petržalskej strane nemám v zásade výhrady, ale to, že sa vyflákli na riešenie centra je pre mňa sklamaním, pretože podľa mňa práve to by pomohlo skvalitniť (zrýchliť, spravidelniť, zatraktívniť) dopravu systémovo pre celé mesto, nielen pre jednu radiálu. Návrh linkového vedenia v projekte tiež vidím ako ako pre klasickú električku - 5 liniek na jednej radiále je už trochu dosť. Dnes som išiel okolo karloveskej radiály - zas tam vláčikovali dve súpravy za sebou, to je čistá strata.
Trasa B by podľa mňa však uniesla aj systém nekompatibilný so starou traťou, teda taký kde by neboli prejazdy z iných tratí. To je už však otázka pre posúdenie odborníkmi, a nie som si istý, či to pred návrhom variantu s električkami bolo vykonané.
Tak či tak, sme vo volebnom roku a ako sa to nakoniec celé zomelie, to sa nedá ani odhadovať.
aquila
ja nehovorim, ze som neni omylny, ale to co predvadza igorko, sa nehodi ani do V.tej cenovej
Re #55971 S499.1023: igorko, ja vo velkosklade nerobim ako ty a ani nemienim tam robit a co robi "produktovy manager" viem viac nez ty inak tebe prave ten zdravy rozum chyba, odporucam ta na sme.sk tak by si pasoval
Re #55973 AAA: pravidelny interval v prahe nie je 90 sekund ani na M1. o obsadenosti na M1 som nic nehovoril
hovoril som o ULF, ktora ma 4os/m2 a 220 ludi a nie 7 a 330 ludi ako si spominal ty
to co sa bude stavat nie je rychloelektricka, ale obycajan radiala
Re #55977 tr3mp: skus si to precitat U5 nic nebude delit, aj tam pisu ze U2 je najvacsi omyl planovania metra. U5 je asi taky mytus ako je v bratislave tazke metro o janikovho dvora dalej ale vzdy sa to vytahuje pred volbami. tam aj presne spomenuli to co som tu tiez spominal, ze dopravu cez U2 bez akehokolvek problemu prebrali v pripade jej vypadu linku 1 &2, len im zvysili interval a ak sa nahodou aj U5 budovat tak najskor okolo roku 2020
ohladne uvadzania info, vsak informacie o projekte filialka boli aj na tomto webe, tak ja reku ze o tom vedia
Re #55981 galiyosha: ze to nesuvisi s bratislavskym metrom znaci len o tvojejj neznalosti
si pozri toto
http://www.bratislava.sk/vismo5/dokumenty2.asp?u=700000&id_org=700000&id=71268
a konkretny dokument k tomu
http://www.reming.sk/aktuality/NS_MHD_Bratislava.pdf
ohladne federalneho rozpoctu by som si musel vypytat papiere a nascanovat, co sa mi nechce
ohladne toho "pamfletu" za 600 mililard euro je tvoj problem v tom ze predpokladas ze vsetko tam najdes, co takto hladat sam dalej co sa skryva pod projektom 10, aha ja viem, ty na to nemas
alergicky mozes byt na cokovelk, ale nic si mi nevyvratil, len sa tu dalej strapnujes, ako igorko
Re #55984 ufo: myslel som po filialku, mea culpa :))
dik,za tie linky, snad aj taky primitiv ako galiyosha pochopi, aj ked pochybujem
Re #55987 galiyosha: mno konecne si uznal svoju absolutnu neznaslost
v bratislave sa ti chlapce pretinaju az dva multimodalne koridory, dunajska cesta a este aj VRT ked vies velke prd o EU projektoch tak radsej drz usta a chod igorkovi urobit nejake tie ceniky
Re #55988 tomas1: vsak som to neskor popisal ako je to s U2
Re #55989 Amos: je rozdiel rybnicne a umelka, to je jeden trojuholniceka este totalne skaredy. fuj ten by som nechal zburat okamzite. v BA sa v poslednej dobe zburali podstatne krajske a podstatnejsie veci ako jeden trojuholnik na frekventovanej krizovatke
jedna vec je navrhovnaa rychlost, ale mas vozidla ? vsak ani ULF nechodi viac ako 80kmh aj ked ani tych 110 kmh sa mi nezda. take parametre nema ani kopu trati ZSR
ohladne obyvatelov, tak ma pravdu, 87-81, lebo si zober je nenormalne mnozstvo vychodniarov, stredoslovakov a proste cezpolnych si nezmeni miesto pobytu, aj ked sa im ani nedivim, komu by sa chcelo behat po uradoch ?