Reakcia na: hoppusmark #55851:
To je síce pravda, že dlhé príspevky sa týkajú v pomerne veľkom počte inej tematike ako je MHD v Bratislave, ale nie je tak vždy. Ale nejaká dĺžka by sa stanoviť mohla (ak už nie je), ale taká aby si to nevšimol nikto okrem takého, kto by to zistiť chcel.Re #XXXXX aquila: Zaujímalo by ma čo vlastne chceš. Chceš hádku? Alebo chceš metro? Ale prečo ? Mesto so 450000 obyvateľmi bez metra dokáže prežiť. Ľudia podporujúci metro mali 30 rokov a vidíš, koľko toho urobili. Vykopali jamy a postavili dnes už len trosky vozovne v Petržalke.
aquila
ULF 197-4 entspricht Wiener Typ A ULF 197-6 entspricht Wiener Typ B
Spurweite 1.435 mm
Länge 24,2 m 35,5 m
Breite 2,4 m
Einstiegshöhe über SOK 180 mm
Fußbodenhöhe über SOK 205 mm
Niederfluranteil 100 %
Raddurchmesser 670 mm
Fahrwerk radial gesteuerte Portalfahrwerke
Sitzplätze 42 66
Stehplätze 94 143
Anzahle der Türen 5 7
Dauermotorleistung 6 x 60 kW 8 x 60 kW
Fahrzeugsteuerung SIBA 32 /ELTAS
v max 70 km/h
Max. Anfahrbeschleunigung 1,4 m/s2
Max. Bremsverzögerung 3,0 m/s2
inak aj ULF ma Vmax len 70kmh takze kde by si chcel sa prehanat s elinou 110 kmh
je mozne ze si to tak dala vyspecifikovat WL na 4p/m2, ale faktom je ze kratka ULF ma kapacitu 136 a dlha 210 podla WL a pre BA moze platit aj tych 330
a tie pocty na elektickach vo WL viem aj z praxe potvrdit, ze je to 42/94 resp 66/143
a este k veci, kde som klamal ?