Reakcia na: aquila #55684:
ty k.k.t (ostatnym sa ospravedlnujem za vulgarizmy), a co su napriklad teraz v petrzalke autobusy ? nie su len tak nahodou nosnym systemom (aj ked nevhodnym), kedze vykonavaju na tomto uzemi (takmer) vsetky vykony mestskej hromadnej dopravy. Ked bude vacsinu vykonov realizovat elektricka, tak tu bude nosnym systemom, ak to budu vietnamci s riksami, tak budu nosnym systemom vietnamci s riksou...
Ámos
Re #55648 Presbourg: Hlbene stanice a tunely su vyrazne lacnejsie ako razene. Co myslis, preco sa metro stavia hlbenym systemom vsade kde sa to da? Prva pdozemna stanica nema byt pri Dunaji ale na Sturovej ulici. Nevymyslaj si.Ako tu uz bolo pisane, vyska mosta na okrajoch moze byt po rekonstruckii nizsie ako je teraz aj napriek tomu, ze stred sa zdvihne kvoli vyske plavebnej drahy. (info by Kolada)
Re #55650 aquila: A ten sklon je problem? Pokial viem Bratislave je teraz navacsi sklon trate 5,75% a elektricky tam behaju v pohode. V Prahe maju tusim sklon 8%. Pozri tiez vyssie co som napisal Presbourgovi.
Navrhovana trat do Petrzalky je rovnako NDS ako metro. Lebo sa jedna o rychlu, plne segregovanu trat z Petrzalky za Dunaj. Akurat u Petrzalky ma byt prva stanica na Sturovej, pri metre mala byt v prvej etape prva stanica Kamenne namestie. Ta mala byt na dlho (kym sa mesto vylize z dlhov) aj poslednou stanicou v centre. Nepis tu bludy, je tu dost ludi, ktore tvoje klamstva rychlo odhalia, lebo v problematike su znali. Stat NDS v Bratislave z verejnych prac odstranil skor ako bolo rozhodnute ci to bude metro alebo elektricka, takze nenechaj sa yale-om oklamat.
A je hlupe plakat nad rozliatym mliekom. Stat NDS uz do verejnych prac nevrati a tak je treba budovat lacnejsiu alternativu.
A co to kecas za blbosto, ze na Sudtiroler Platz ide elektricka pod zem na 300 metroch. Ved len vzdialenost medzi vstupom do stanicnej haly Sudbahnhof a krizovatkou Sudtiroler Plazt je 500 metrov. (Si to pozri v mape a prerataj cez mierku) Zjazd elektricky pod zem na Sudtiroler Platz je kartsi ako ten na Hodzku pre auta.
Re #55653 aquila: Áno autom jazdim ale nie v centralnej mestskej zone. Tam auto nema co hladat. Do tychto casti maju jazdit autom len ti, ktori v nej byvaju. Do prace, obchodou a za zabavou nech parkuje v sirsom centre a ide pesi alebo nech ide MHD.
Presne taky tlak ako si pan starosta K.V. vybojoval na magistrate vystavbu trolejbusovej trate na DD. Mesto na reko zvrskov dava v poslednych rokoch nemale financie. Ale neda sa za jeden rok opravit vsetko. Ved si spomen kolko kolajovych oracin sa opravilo (Mostova, Radlinskeho, Sturova, cast Vajnorskej, cast Dubravskej radialy) a o ktorych je uz rozhodnute ze sa ide robit v najblizsich troch rokoch alebo sa robia (Obchodna, Hurbanovo, Kapucinska, tunel, Gastanovy hajik - Novy zahon) je ti to malo? Ale ved ty mas na ucte milardy na most popod Dunaj, stovky milionov na kompletnu rekonstrukciu elektrickovych trati hravo najdes.
Re #55652 Presbourg: aquila si vymysla, ziadnych 120 mil na posudzzovanie nejde. Tych 120 mil. ide na uplne nieco ine ale aquila znovu len zavadza.
Re #55655 yale: Zrejme nemas sajnu o stave vozidloveho parku elektriciek v Bratislave. V sucasnosti nie su vozne nazvys a tak ak nikto chce jazdit do Petrzalky, musi kupit nove elektricky. A tie dve T6 co prisli stacit nebudu.
Re #55663
aquila: Myslis v tom rajone, ako dialnica? Nemam pocit, ze tunel sitiny su mimobratislavy. A ajhla, financuje to stat. Ako je toto len mozne?
Re #55665 aquila: Jsane 1 - 2 mld. Ty si uz aj stavebny projektant? Tunel podpod Dunaj za 4 mld krizovanie na Safku za miliardu ci dve? Mas divne prepocty. Tak ako ti vyhovuju, vsak ano.
Re #55668 aquila: Jasne, tunel popod Karpaty je to najlacnejsie co na tej stavbe je. Ty si fakt klamar.
Re #55672 drnik: Presne tak. Hovori o cezpolnych a chce im stavat metro z Petrzalky na Kamenne. zavádzaju, klamu a vymyslaju. si.