Pre tých čo su za tunel, ano TUNEL JE NAJLEPŠIA VARIANTA ale ak chcete postaviť dráhy pod zemou potrebujete na to OBROVSKU SUMU PEŇAZI ktoru Bratislava nemá a tak skoro mať nebude a ked aj postavíte tunel pod Dunaj za čo budete stavať dalej? a kým ta dalšia podzemna časť nebude hotova ako budu dovtedy premavať električky? A ešte kým sa postavý tunel a spol dovtedy treba udržovať vozový park a naklady na prevádzku autobusov čo je ďalšie ekonomicke minus. PRETO , ANO TUNEL JE NAJLEPŠIA VARIANTA ALE MUSITE MAŤ NA ŇU PENIAZE
Technopol
Pre mňa je tiež priorotou NDS a z Petržalky to bude (na 99%) rýchloelektrička až po prekážku Dunaj. Tunel aj Most je jedno obi dve su dobre( to ani netreba v podstate riešiť ). Tu nastava ekonomicke hladisko ktore hovorí pre Most a investície ušetrene (ak by sa staval tunel) sa daju využiť na NDS niekde inde na jej zlepšenie .