Pre tých čo su za tunel, ano TUNEL JE NAJLEPŠIA VARIANTA ale ak chcete postaviť dráhy pod zemou potrebujete na to OBROVSKU SUMU PEŇAZI ktoru Bratislava nemá a tak skoro mať nebude a ked aj postavíte tunel pod Dunaj za čo budete stavať dalej? a kým ta dalšia podzemna časť nebude hotova ako budu dovtedy premavať električky? A ešte kým sa postavý tunel a spol dovtedy treba udržovať vozový park a naklady na prevádzku autobusov čo je ďalšie ekonomicke minus. PRETO , ANO TUNEL JE NAJLEPŠIA VARIANTA ALE MUSITE MAŤ NA ŇU PENIAZE
untrop
Podľa mňa ste otázku postavili nezmyselne. A síce porovnávať či je lepšie preklenúť Dunaj tunelom alebo mostom v hraniciach od brehu po breh pri neznámych podmienkach prevádzky na danej komunikácii. Treba si povedať, čo je priorita, ak je priorita mať most tak podľa nej sa musia zvoliť ostatné riešenia systému (stanica na Šafku vozidlá intervaly križovanie ...) ak je priorita tunel tak analogicky treba ostatné veci prispôsobiť tomuto riešeniu.
Podľa mňa sú priority inde, chceme NDS v nejakých etapách, chceme ho vedieť finančne zatiahnť a kopec iného, z čoho má vyplynúť či je lepší most alebo tunel. Ale v našich podmienkach konkrétnych.