Reakcia na: si #55560:
cez pristavny most z petrzalky trva na hlavnu cesta 40 minut. to je cesta klasickeho rychlika z petrzalky do viedne. zda sa ti to byt vyhovujuce ?a nie "mozno", ale urcite sa pocita s zachadzanim rychlovlakov ala ICE az po filialku.
rakusania budu elektrizovat nie len usek po marchegg ale aj celu novu trasu marchegger ast. o rakusanov sa neboj.
tvoj dojem je teraz uuuuplne mimo (ale to ma neprekvapuje)
hm dalsi co nechape pointu. tu to fakt nema zmysel. bratislava bola, je a aj bude diera. a vzdy sa tu bude len lepit a taky ludia ako amos, si a kopu dalsi k tomu budu len prispievat
moj odhad je taky ze sa minimalne do roku 2008 nezacne stavat ani elektricka. hlavne ze mesto ma uver na 6 miliard a musi platit uroky (Amos, to ty asi nepochopis, ze tie uroky treba zaplatit a sa v konecnom dosledku pripocitavju k cene diela)
si
mesto ten most bude _MUSIET_ v dohladnej dobe rekonstruovat bez ohladu na to ci tam neaka elektricka pojde alebo nie, takze zabudni nad uvahamy typu ze ked to pojde tunelom, bude to "len" o 2 - 2.5 mld. drahsie (bude to drahsie o plnu cenu toho tunelu)
"nerozumies, ze zeleznice musia robit tak ci tak dva tubusy ? ze prispenim mesta by sa urobili tiez dva tubusy, len nie jednokolajove ale dva dvojkolajove? ze je to lacnejsie ?"
nemam ten dojem (ale mozem sa myslit) zeby bolo pre zeleznice _nevyhnutne_ viest novu trasu z petrzalky na filialku; myslim ze kapacita trate cez pristavny most bude este dlho postacovat a jej trasovanie pre tranzitnu dopravu nie je niako nevyhovujuce... jedinou vyhodou toho navrhu je omnoho lepsia dostupnost ZST filialka oproti ZST nove mesto pre ludi; takze by (mozno) odpadla uvratova premavka ICciek z viedne do KE cez hlavnu stanicu. (na druhej strane uvrati by sa dalo vyhnut aj vedenim vlakov cez marcheg a tam by to inac aj omnoho viacej pytalo nieco ako dobudovanie 3 kolaje na trati 110 a tusim aj elektrifikacia trate na marcheg)