Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #54387:

Súdruhom z Wien sa podarilo donútiť k spolupráci stykačové Düwagy s novými polovodičovými asynchrónnymi NP vozmi Siemens typ T vo vybraných súpravách linky "metra" U6. Že sa tým súpravam veľmi spolupracovať nechce je citeľné na rôznych šklbaniach, trhaniach a rázoch. Osobne nevidím problém dať do súpravy káčera s Té3. A ak budú oba polovodičové, tak už vôbec žiaden. Teda iba administratívny.
Vysvetli mi niekto, preco v niektorych plynakoch ked sa rozbieha, alebo ide, v motorovom priestore nieco hlasno buchne??
Minule to bolo take hlasne ze mi z toho zalahlo v usiach, a nestalo sa mi to raza niekedy je to poriadna rana... ?
Reakcia na: BigMac #54400:
Hm...vobec neprotestujem, ba prave naopak 😉 Ved skoro len na samych tyristoroch a tranzistoroch lietam, obcas zmena prospeje 🙂
Reakcia na: Beus #54398:
raz mesačne by jedna vôbec, ale vôbec neuškodila!
Reakcia na: LUK #54381:
je to dobre...len tam zabudol dat dopravopata...ako napr. ja ....spectre.... mike .... a mnoho dalsich z tejto stranky ? ?
Reakcia na: BigMac #54397:
Uf, teraz si ma dostal 🙂 Vidno, ze Tr37 som uz od cias kurzu v ruke nemal...;)
Reakcia na: Beus #54395:
a keď odparkuješ TR37, tak ako nesvieti nahodou aj ZR kontrolka a aj ČB1+ČB2+ČBvoz2?
Reakcia na: S499.1023 #54392:
neklame Ťa, neklame. ja som Ti blbosť napísav. práve som zazerav do šématka, pravdu vravia, pravdu... ? ? ? ? ?
Reakcia na: S499.1023 #54393:
Hm, to je fakt, ze pri zavretych celustiach som este kontrolku Zr svietit nevidel 😉
BTW, ten tetris+novokacer...ehm 😉 To by nam aj Vieden zavidela...tam to maju v opacnom garde - klobasa+solo vlek 🙂 Ale donutit tie 2 vozy dohodnut sa tak, aby netrhali kuple a nesnazili sa jeden druheho naburat...no...toho umelca co to nastavi, by som chcel vidiet 😉
Reakcia na: S499.1023 #54384:
Pardon OPRAVA: ZR9 je blokovanie SV, ZR10 sú čeľuste. Mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa, ospravedlňujem sa a beriem späť!
Reakcia na: Beus #54389:
Zapína 1. stupeň čeľusťovej brzdy a zhasína kontrolku zrýchľovača:-D.
Reakcia na: BigMac #54388:
To je Zr9, ak ma pamať neklame.
Reakcia na: LUK #54381:
Trocha vykradnuté od Martina Fundárka...
Reakcia na: BigMac #54388:
Aha...odklepol som to tesne po tom, ako si to napisal 🙂 Dik 🙂
Reakcia na: S499.1023 #54384:
A ten kontakt Zr10 robi co? 😉
Reakcia na: S499.1023 #54384:
ZR10 je blokovanie výhybkového stýkača SV.
Reakcia na: BigMac #54385:
Ojojoj. Dúfam, že to nikoho nenapadne. O adhéziu nejde, bo by si mal 80% adhéziu súpravy. Ale donútiť Novokáčera aby sa s T3S dohodol...
Reakcia na: tulenique #54376:
Zjednodušne povedané, pri jazde "na odporoch".
Reakcia na: S499.1023 #54380:
Vedel by som o zvrátenosti, kde aj normatív dĺžky dodržíš: T3S+K2S. To prvé ako klasické sólo s viacnásobným riadením, káčera ako aktívny vlečniak bez búdky s dvoma panelmi. pomocným a ešte pomocnejším zadným. ESW medzi vozy, pražské kuple vpred a vzad. Nevýhoda: 2/3adhézia vleku, rovnako ako u klasikokáčera.
Reakcia na: BigMac #54379:
Pod podmienkou, že nie je zopnutý kontakt Zr10:-D.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.