Vcera som si vsimol 7101 prvu K2S v BA , no ta je nejak dost dobre zhrdzavena tak v kabine ,ako aj vonku... sice hrdzava bola uz od dodania ,ale takto ma sancu byt najskaredsou zmodernizovanou? elinou v BA ?
ad 1: aky je rozdiel medzi urovnovou elektrickou a mimourovnovou? Pokial chcem aby aj tato prva etapa budovania NDS mala nejaky zmysel, MUSIM Petrzku napojit na existujucu siet. Len tak zabezpecim potencialne lepsie a rychlejsie spojenie s inymi castami mesta.
S-Bahn poznam. To ze do BA jazdia 81x z Komarna, DS, ci Zahoria neznamena, ze sa ZSSK o nieco ako S-Bahn pokusili. Je tu potencial na smeroch BA NM - BA Pet., DNV - BA NM a podobne.
Ako keby to nebolo jedno, ja vas nechapem,radšej všetko ofrflat a mat stare kraksne alá K2S či T3P a podobne veci...ved je to tak jednoduche, vždy to je o 1 000 000 000 x lepšie, ako ten naš dnešný vozový park, ktorý tu je !!! A možno by aj pre BA bola dobrá. Snad si nemyslite, že tu budu jazdit dake super drahe eliny od iných europskych alebo amerických výrobcov !!! Mimochodom, ak sa vypíše tende na taketo vysoko-kapacitne eliny v BA, ktorý ma byt, tak možno napokon aj tak vyhrá táto elina...kriteriom bude asi cena, a ta je v tomto pripade bezkonkurenčna v porovnani s konkurenciou. ?
K tej Skode 109E - tiez vyjadrujem svoj suhlas so spoludiskutujucimi, a rozcarovanie nad "vylepsenym" designom. Dizajnerska dielna Porsche samozrejme nie je najlepsia na svete, moj cisto subjektivny nazor je, ze Skoda 14T nie je nejak extra vydarena, a o ULFoch si tiez myslim, ze by mohli byt krajsie. Ale ten povodny design Porsche na Skode 109E sa mi naozaj pacil, okrem ineho aj preto, ze mal STYL, ktory, bohuzial, ta sprznenina, ktoru z toho urobili, absolutne postrada. Takto je to len nedokonaly pokus o funkcionalisticky design, bez stipky napadu, originality, a sarmu. ?
galiyosha:
No jak se tak na tu lokomotivu koukám, tak musím souhlasit. Je opravdu hnusná. Na k-reportu se právě probírá také to, že může jít o blamáž, protože proč by Škoda vyhodila miliony za projekt od Porsche a udělala si svůj. Kéž by to byla pravda, ale tato verze se mi zdá čím dál víc oficiálnější. Bohužel.
aquila:
Ale jo, já vám jen chtěl dopřát druhý úhel pohledu, tím jsem nemyslel, že byste proti DP Praha něco namítal. A co se toho oraniště týká, tak si myslím, že Bratislava je na tom ještě luxusně oproti Košicím.
1. Keď ty si taký zdravý mozog, mohol by si navrhnúť kde a ako by si danú električku ukončil?
2. Môžeš poskytnúť odkaz na dôveryhodný zdroj, kde bude jednoznačne napísané, že ŽSR na daný projekt peniaze mali jednoznačne dostať, aký obnos to mal byť a koľko by musela doložiť iná strana (mesto/kraj/vláda)? Alebo si nebodaj myslíš, že podobné projekty financuje celé EÚ? Alebo vychádzaš len z PR článkov v novinách a dvoch troch vizualizáciách?
3. Ako a čím sa BSK spamätal? Nemám pocit, že by BSK robil pre zlepšenie dopravy v Bratislavskom regióne _čokoľvek_.
Po koridore bývalej železnice sa to už dávno nedá. Jeho valná časť je alebo bude v najbližšej dobe zastavaná. Bohužiaľ.
Re #53698 m@rtin: ? Mne teda vôbec nie. Pôvodný návrh 109E bol podľa mňa krásnym príkladom súčasného dizajnu. Z takýchto lokomotív by niečo mali aj budúce generácie. Tak, ako my teraz máme z laminátie. Ten "poľudštený" dizajn mi pripadá ako nedokonalá východoeurópska kópia Taurusu. Normálne mi je z toho smutno...
Re #53669 Sommelier: Však ale tak sa to robí všade v civilizovanej Európe. Železničné trate aj stanice sú pod zemou, nad nimi sú postavené kadejaké (na)polyfunkčné komplexy...
1. jasne ze tam pojde, ale ukoncit ju tam? alebo nebodaj este debilnejsi napad napojit ju na sucasnu siet ? vsak to moze vymysliet len chory mozog
2. lebo keby si sledoval situaciu ZSR mohli reagovat az ked sa schvalil europrojekt v brusseli. bez toho aby to bolo zaradene medzi prioritne projekty mozu tak nohami suchat. a ako by chceli organizovat dopravu ?
heh velmi jednoducho, chod sa pozriet do viedne na S-bahn a uvidis ze sa to v pohode da pricom streka petrzalka (jedna stanica este petrzka) - stary most - nivy - filialka - predmestie - raca a dalej by mala sancu
nehovoriac o potiahnuti osobakov napriklad trnava - petrzalka, s tym ze vychodnarke EC/IC z kosic potiahnut az do filialky odkial by sli dalsie spoje a nemas problem, odlahci sa hlavna stanica aj MHD, vychodnare aj tak maju vacsinou destination petrzku
3. to je ten problem spoluprace a peniaze utekaju ... len je skratka p roblem ked mesto (BSK sa uz nastastie spamatal) sa postavi na hlavu ...
4. terajsie drahy su na dve veci, blbe prepojenie, relativne obchadzaju podstatne useky a ist z hlavnej stanice cez prievoz do petrzalky 40 minut, taky oblukom ? na to sa kazdy vydlabne..
5. lebo si myslia ze tych zopar ha dostanu oni a skasnu prachy
2 m@rtin: ja som na DP v prahe nepovedal ani slovo ja som suhlasil s danym panom len co sa tyka BA.
ked si zoberiem, ze kolko extra miliard stala sanacia povodni v prahe, tak klobuk dole na DP
snad len dodam, ze co sa tyka zvrskov v BA tak slovo oraniste je este obrovsky kompliment
2 S499.1023: clovece, uz logiky veci aj 5 rocnemu decku dojde, ze urovnove riesenie je konina a je kolizna alebo ti nestaci ako je to smerom dubravka/karlovka a raca ?
budovu poistovne nemusis vobec rucat jednak z dovodu ze to da potiahnut poza nu a jednak kvoli tomu ze pri spolupraci by sa krasne urobil tunel pres elinu aj zeleznice, co ma privadza k dalsej veci, ze sa bojim ze zase niekto chytry bude urcite na mimourovnovej novej rychloelektricke presadzovat ten prezity 1000mm rozchod. jak u debilov proste
ludia mozu ricat co chcu, mesto nema na kompletne tunelove riesenie v centre mesta a ani tak skoro mat nebude. kym po koridore starej zeleznice sa to da, samozrejme ak sa dohodnut zo ZSR ..
ad reklama na vozidlach: ludia mozu byt radi ze niekto je ochotny aspon prelepit tie stare kramy ... popripade v tom lepsom pripade prestriekat ..
2 AAA: 100 milionov je pohoda aj na zivnostnika ...
myslim ze je to detail v porovnani s komplexnostou systemu> jeden dopravca proti verejnym sutaziam s jednym koordinatorskokontrolnym organom. ale ano , pri tvorbe takeho nieco by asi bolo fajn ratat ako velmi chce koordinator platit za dopravu v danych usekoch (a ako kriterium si moze stanovit aj to ze kolko asi dopravca moze mat z reklamy). gOOd pOINt mAn!
Aky je rozdiel v tom ci mesto dotuje prepravu v Petrzalke firme Jozko a prepravu do Ketelca vlastnej firme DPB? Ak dokonca Jozko tu prepravu v Petrzke dokaze robit lacnejsie (s mensou dotaciou) ako by to robil DPB tak kde je problem? Vedie to k liberalizacii trhu, transparentnemu dotovaniu, postupnemu zaniku bud DPB alebo ludi ktori tam robia pre kresielko. Pretoze ak by verejnu sutaz vyhral Jozko a biznis by mu siel (spolu s konkurentom Ferkom napriklad), casom by DPB ozaj robil iba linku do Ketelca, az by Jozko povedal ze no DPB chce 30 korun na kilometer ja to spravim za 28.50... a radnica moze predat aj posledne dva zoserblene ikarusy z roku 1998 a zrusit DPB. Nebolo by to uzasne?
Re #53695 LUK: trzby> da sa aj tak ako pises, ale aj tak ze koordinator da na balik mensiu dotaciu. suhlasim.
a ked uz som sa vyjadril k tymto veciam tak > nie je vsetko o peniazoch.
som si prave spomenul na bajana ako kritizoval zmenu linkovania, a romana s jeho skvelym napadom zaviest na stary most auta... tak koho mam akoze volit?
Inak podla mna netreba moc polemizovat o tom, či je pekna, alebo nie. Je nova, a iste moderne riešená. Btw, toto rozímanie nad vecami je typicke pre papalášov a mudrlantov, tolko vždy vedia kecat a hento je nanič a tamto je nanič,všetko iba vedia skritizovat a nakoniec v Prahe budu celkom fajn eliny a my tu budeme mat stare repasovane šunky K2S alebo T3P, ale šak hlavne, že ta pražská elina je o ničom, že....
4 AAA: Na to sú podmienky tendra, kde určite treba dať minimálnu požiadavku Euro3. A čo máš proti malým dopravcom?
Keď dám ako jediné kritérium cenu, prihlási sa mi kde-kdo, keď si dám do podmienok, že musia jazdiť na vodík, tak sa mi prihlásia dopravcovia z H-busmi. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
81-71