Reakcia na: S499.1023 #53671:
mas pravdu, ale ta varianta napojit buducu zonu pribinova a pokracovat okolo pristavu dajme tomu do Slovnaftu sa mi pozdava. Trafit s 50 tonovou elektrickou tam, kde mala byt uz davno pesia zona je sice nevyhnutne riesenie, ale nie dlhodobe, pretoze takto sa uz ta salina pod zem dalsich 50 rokov nedostane. ?
Varianta aj aj by bola viac ako ziadana.
Papyr
2. Nikto nepovedal, ze sukromnik bude mat Vrakosy B732, ake ma aj DPB? Co ked bude mat napriklad Karosy B952 alebo Citelisy alebo Solarisy alebo Citara alebo Sory... atd? Konkretne napriklad Martin Uher, jeden zo sukromnych dopravcov v PID ma okrem ineho patnastmetrove Citaro.
3. Preco by na kazdej linke mali premavat dve firmy? Na jednej linke jedna firma. Na inej linke ina firma. Podstatne je, ze ak to bude integrovane, cestujuci to po tarifnej stranke nepozna.
Ty si si dopredu vyfantaziroval dopravcu s troma hnilymi Vrakosami na dvore, ktore budu jazdit spolocnu linku s DPB, a na zaklade tejto vyfantazirovanej obludnosti si zavrhol integrovanu dopravu ako taku. Nehnevaj sa, ale to je, akoby som tvrdil, ze zenit sa je nezmysel, lebo urcite moja zenska bude skareda, hlupa a hystericka. A nedal by som si vysvetlit, ze si mozem najst aj peknu, mudru a rozumnu.