Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Mikimaus #52104:
To tam zas píšu nejaké dristy, buď je dement Zachar alebo SME, ale tých sedem midibusov a dva minibusy stoja 40 miliónov, a to je oproti 200 trochu rozdiel. Za toľko sa dá kúpiť 20 kĺbových nízkopodlažných autobusov..
Reakcia na: Jezo #52105:
Žiadna električka tam nikdy nebude, zobuď sa zo sna a buď rád, že bude aspoň 200 miliónov na to, aby o sa dalo aj o rok cestovať aspoň tak ako teraz...
Reakcia na: TeBeCe #52100:
To je spominane aj v clanku v Sme v #52090 ! Avsak je tam aj uvedene odkial planuju zobrat 200 mil. Sk na ne: "...V návrhu má ísť o vyčlenenie 200 miliónov korún z peňazí určených na rozvojové priority mesta. Konkrétne by to malo byť z 1,7 mld na prípravu nosného dopravného systému a pripojenie Petržalky...." co sa mi zda trochu ujete! Zeby sa volby blizili a chceme za kazdu cenu platat diery a zhanat volicov? Uz teraz zhana magistrat peniaze od statu aby mohol vystavat elektricky do petrzalky a este z penazi co na to ma vyclenene chce takto ukrojit. NIe som pokojny s autobusmi co po petrzalke jazdia ale radsej pockam na elektricku!
Nasiel som o tych busoch clanok...ten posledny odstavec neviem ci patri k tym 200 milionom ,alebo 32 milionom lebo inak ? http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?cl=2442688 a este jeden http://bratislava.sme.sk/clanok.asp?cl=2442689
Reakcia na: Mikimaus #52102:
S hrbom je ten BN 12.
Reakcia na: fobust #52101:
To vychadza na bus 10 mil ? Co stoji taky SOR a co taky menej slusnejsi a co taky slusnejsi bus? Len nie dufam ten SOR BN 12 ci aky to tu bol na plyn s tym hrbom...alebo Novoplan ? ?
Reakcia na: TeBeCe #52100:

Pche! To nas ma akoze vytrhnut z biedy? Nejakych 20 menejcennych serblov, pricom neviem akych? Ale asi to budu dalsie SORy....
Bratislava nakúpi autobusy za 200 miliónov
Na nákup nových autobusov bratislavskí poslanci dnes schválili 200 miliónov Sk. Po výberovom konaní by mohlo v júni 2006 do vozového parku Dopravného podniku Bratislava pribudnúť minimálne 20 autobusov.
http://hnonline.sk//2-22753205-k00000_detail-1e
Reakcia na: Red-Hawko #52081:
Poznam cloveka, ktory za dve kolecka na prazskej linke 22 (ako vodic) stihol precitat mensiu knizku. Za jazdy s cestujucimi.
Reakcia na: Beus #52082:
? ? ? a to ešte nevieš, že táto mašinka /1615/ nemôže robiť linky ako 21 a 63, pretože hore Pražskou ísť cca do 20km/h, to by bol luxus... ?
Reakcia na: fobust #52096:
v cesku SOR, v madarsku pod nazvom CREDO a v polsku pod nazvom SOLBUS 🙂
Reakcia na: Tomi #52093:

Ze to nie je na CNG. A aj tak to v Bratislave nebude, lebo "my tu mame ine problemy" (prioritne riesit dopravu na Kalvarii), "cestuuci by to nechapali" (dva klby???), "to sa tak nikdy nerobilo" (vodici a dielensky by to nechapali), "na to nie je predpis" (homologizacia), "TO SA NEDA"....
Na zastávke busov č. 31, 39, 78 na Trnavskom mýte v dohľadnej dobe vyrastú 3 nové prístrešky JCDecaux. ?
Reakcia na: TeBeCe #52090:

Boze moj! Nech si Zachar tie SORKY najlepsie niekam strci. Uz ma to fakt serie. My tu potrebujeme desiatky velkokapacitnych vozov na vytazene pseudonosne linky a nie dalsie kinderka!!!! ?‍☠️
Nove klbaky su v nedohladne, cng chce dalsie midibusy...
http://ba.sme.sk/c/2442688/Vozovy-park-je-stary-potrebuje-nove-autobusy.html

"Peniaze z úveru chceme využiť na nákup siedmich midibusov a dvoch minibusov," povedal generálny riaditeľ dopravného podniku Ján Zachar. Malými autobusmi sa dajú efektívnejšie obsluhovať časti mesta s ťažkým terénom, napríklad Kalvária. Mini- a midibusy majú nahradiť aj autobusy po životnosti a zároveň ušetriť náklady na prevádzku nevyťažených veľkých autobusov.
Reakcia na: Spectre #52087:

A nechces radsej kachnu? Dokonca to ma tiez kvazi vlnite plechy.
Zdravím ctených imhd-ákov,

nevedel by niekto blahosklonne poradiť, kde sa dostať k trakčnej schéme Sanosu, resp. Škodoffky 14Tr alebo 15Tr?
A ak nie 🙂, aspoň by som využil priestor a spýtal sa, prečo sa konkrétne pri uvedených trolíkoch s jednosmernými pulznými meničmi, po dokončení "etapy" rozjazdu, trakčák priamo pripojí na trolej (súdiac podĺa ukončenia pa-zvukov orchestrálneho mrnčania tlmiviek a bohviečohoešte). Tipujem, že kvôli zvýšeniu účinnosti obvodu, resp. zníženiu komutačných strát na polovodičových prvkoch- ale predsa, niektoré veľké mašinky na štreke, o ktoré sa zaujímam, mrnčia neustále a mrnčia radi a to počas celého výkonu, i keď na pevných frekvenciách. 🙂 Tak ma to zaujalo. Vďaka vopred.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.