Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: pepo #51678:

Problem je v tom ze ono SA to same nezbrusi, to musi spravit niekto a niekto musi dat prikaz, niekto iny zasa peniaze, etc. Samozrejme ze by to slo lahko, ako v kazdom normalnom DP, ale u DPB musi byt vsetko inak.
Reakcia na: fobust #51668:
Nebol to tu na fore neznamy clovek, lenze ked si po pol roku presne nepamatam, ktory konkretne, nechcem na nikoho poukazovat. Ale tak ci onak, elektricky iduce po tom srote co len 30 km/h su uz naprosto neznesitelne. Tak nech SA to aspon zbrusi!
Reakcia na: fobust #51676:
Klbaky sa pravdepodobne nahradzaju kratkymi - ako vcera na L95 kratka karosa s napisom "zalozne vozidlo". S tou zimou som si vedomy, to bude sranda ?
Reakcia na: marko #51675:

Odkial sa tie autobusy zobrali? Zrusili sa zalozaky, jazdime na hrane. Ked nam jeden klbak vykape, niet ho cim nahradit. A to nam ide zima.
Reakcia na: inTony #51584:
O zlepšení intervalov:
98 - bolo to nevyhnutné, keď si zoberieš, že po Smolenickú plní funkciu bývalej 93, po Prístavný most bývalej 97. Ak k tomu prirátaš najmä Bajkalskú a Polus tak mi vychádza, že nebudú stačiť ani 6 minútové intervaly. Už sa teším na štvorminútové ? . To už ani nebudem musieť pozrieť, že kedy mi ide.
68 - tiež to bolo nevyhnutné, však sa tiež do nej nedalo dostať už na 4-5 zastávke. A raz keď pred ním vynechal, tak ľudia nenastúpili už na Smolenickej (2.zastávka!).
80 - podľa toho, čo som počul tak ju tiež bolo nevyhnutné posilniť.
Bolo by treba posilniť ešte viac a aj niektoré iné linky, naopak niekedy sa mi zdá byť až absurdné keď vidím v rannej špičke dlhý bus prázdny.
K trolejbusom sa neviem vyjadriť.

Takže za čo chváliť? Doteraz sa ľudia do spojov niekedy nedostali a teraz sa vezú ako sardinky (ak sa dostanú dnu). Vozový park starý,...

Ja ich budem chváliť ak sa začne riešiť električka a ak sa nakúpia kĺbové autobusy - v dostatočnom množstve.

A len taká podotázočka. Odkiaľ sa zobrali tri autobusy na L80, L98 a L68, keď sa tvrdilo, že už sa nič viac nedá urobiť? A keď bude treba ešte posilniť linku, tak zase sa nájdu ďalšie autobusy?
Reakcia na: marko #51665:
Budeš sa s tým musieť zmieriť ? ? ? .
Reakcia na: S499.1023 #51659:
No Düwagy asi ne, ale v Baselu je všeličo k mání a informaci, že kvůli tomu vytáhli z kopřiv staré šroty z roku 1949 mám přímo od nich- omlouvali se cestujícím za mimořádný pokles kvality cestování...
Skutečně nevím, jak Siemens chybu odstranil a docela by mě to zajímalo, přece jen je to jedno z nejrozšířenějších tramvajových vozidel v EU. Já si taky o Siemensu myslím všelico, ale každopádně je to firma, která dodává tramvaje po stovkách, je s tím spousta zkušeností v celé Evropě a dokonce to umí pro každé město upravit podle jejich potřeb- Combino v Amsterdamu a Baselu vypadá dost odlišně! Já přiznávám, že technickým záležitostem vůbec nerozumím, pročež jsem nucen se uchylovat k nedůvěryhodným zdrojům informací, ovšem líbí se mi, když se nové výrobky nakupují u výrobců, kteří se na jejich výrobu specializují, dělají je ve velkém a pro celou Evropu.
Reakcia na: S499.1023 #51670:
Uz sa stalo. Len nemam rad ked niekto kida na druheho bezdovodne ❗ ?
Reakcia na: S499.1023 #51663:

Nemal problem s Antolskou petert? Ja neviem, ja take prispevky ignorujem, aj ked nie vzdy sa da.
Reakcia na: marko #51665:
Budeš sa s tým usieť zmieriť ? ? ? .
Spectre, prosim preposli to rychlikovej laminatke, mozno je to chyba post.sk...
Reakcia na: pepo #51616:

No, nikto nevie ako sa veci maju a dozvediet sa nieco tu na fore od niekoho, pricom nevies kto to bol, tak tomu by som velmi nepripisoval doveruhodnost. ?
Trošku odbočím od tém, ktoré sú tu doteraz preberané:
Chcem sa opýtať, či sa nerozmýšľa rozčleniť diskusiu do tématických celkoch?
Napríklad podobne ako je to na http://www.dialnice.info/
Tak teda "dakujem" za to "mnozstvo" odpovedi na 51616.
Reakcia na: S499.1023 #51663:
Ok ako chces. Je to sice trochu starsieho datumu ale co uz. Vidim, ze sa ti to uz aj trochu za ten cas pomiesalo. Vzivote som nespomenul letisko a ASMN som spomenul asi iba raz. V tvojom prispevku #51344 je veta "Chýbaju mi odpovede na mnou položené otázky." Moje reakcia je #51354.
A ze su ti problemy ukradnute - pekny pristup.
Reakcia na: SZKV #51640:
Neřeš věci, kterým nerozumíš, ty osvědčené popraskané Combino...
Reakcia na: marko #51660:
Nie, nepožadoval. Mne sú tvoje problémy s priamym spojením peržalskej nemocnice s hlavnou stanicou, autobusovou stanicou a letiskom ukradnuté.
Reakcia na: fobust #51655:
Mno a kolik vazi jedno kolo/dvojkoli ? Bohuzel bonatrans ma na vsechno dotaznik, dobrovolne nepriznaji nic. Podvozek Komfor (sice 1435) vazi 4200 kg, na 1000mm to nebude o moc min , a to si nejsem jistej , jestli sou v nem vazeny i motory. Jedno to kolo hnany vazi 350 kg, pri trvalym vykonu 60kW. Tim padem i pri obsazeni pouze 2 hnacich kol do podvozku to ma vyssi vykon jak klasicka T3. Pri plnem obsazeni 4 kol to ma 240kW , coz je vic jak asynchronni T3 . Navic ubyde vaha za napravy , cast ramu .
Reakcia na: SZKV #51652:
Ano, zkazky, to vypovídá samo za sebe. Řidiči si vyprávějí zkazky a Dromolog se tím řídí. Pak celý jeho přehled tak i vypadá.
Reakcia na: S499.1023 #51651:
Hlavne, ze ti si po mne pozadoval reakciu na kazdu tvoju otazku, uz si nespominas?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.