Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: inTony #51357:
Ak by L83, L21,.. koncili pri Voj.nem. - nebola by potrebna L49. Vidis a ked mne vycitaju, ze chcem priame spojenie...A tu L75 som si nevsimol - ani raz som nou necestoval, ale mas pravdu. Ale preco sa to neriesi ked im chybaju busy tomu nerozumiem.
Reakcia na: marko #51354:
92 slúži predovšetkým na dopravu do VW.. neviem či si VW aj nepripláca.. Aj 25 má súbeh s 21, a 26 s 27,..
Reakcia na: Kami #51352:
Skus povedat ku ktoremu prispevku je reakcia. Ja som nikdy nehovoril, ze s L99 sa zlepsilo spojenie. Ja prave L99 kritizujem. Ale k tomu intervalu: v spicke je L99 nepostacujuca a v sedle - akoze funguje zakon schvalnosti - ujde 93 a moze sa cakat.
Reakcia na: marko #51334:
a čo tak unkončiť všetky prímestské linky vrátane SAD na Sokolskej... ? ? Devínska Nová Ves by stratila priame spojenie s centrom.... Radšej si všimni takú 75 čo ide pod trolejami od Čiližskej až po Tomašikovu... 49 je preto autobus, bo na Patrónke niesú vybudované troieje, a keďže musí byť prestup na Kramáre nemôže sa otáčať ako trolejbus cez Záhoracku..
Reakcia na: MARAD #51350:
Iba ta trosku poopravim. Pacienti chodia najma od 7-10, inac 6-14. (Ak ides na krv, prijem je este pred 8, a ak aj robia od 8, tak dost ludi pride o hodne skor aby ich vobec zobrali). A navstevy v popoludnajsej spicke.
Reakcia na: Papyr #51347:
Tvojho kamarata je mi luto. A prave aj o tom su moje prispevky - jednoducho ti povedia sem nepatris a chod inde.
Reakcia na: S499.1023 #51344:
Takze seriozne:
Trasa cez Kramare je dlhsia o 0,1 az 0,2 km (zase si mozes pozriet mapu). A myslim si, ze konkretne pri L21 v useku pomerne dlhom Patronka (resp.v danom pripade Voj.nem) az ASMN je navysenie vozokm na jedno vozidlo o 0,1 az 0,2 km zanedbatelne. Najma ak zoberies do uvahy to ze vozokm trolejbusu je lacnejsi a je ekologickejsi. Co ty na to? A este ak si spominas - islo o reakciu na L59 a jej trase popri eline.

K druhemu: ak moje snahy sledujes od zaciatku, tak preco si sa komplexne nevyjadril na moj cely zhrnuty prispevok? To je serioznost? Nemyslim si. A k tym otazkam. Na kolko mnou polozenych otazok si mi neodpovedal? Nespominam si, ze by si sa zmienil ze si z Petrzalky, alebo ze vyuzivas linky v nej? Alebo nebodaj vyuzivas 99?
A to preco prave 93? Lebo je tu v okoli jediny spoj cez Novy most.

A ak si iba zrelo uvazis - 32 min z Ovsista?? To nasadnes na 98 A predbehnes min dve 99. A uz tu niekto spominal cas = peniaze. Pokial ide o zamestnancov tak velmi silne pochybujem ze schvaluju L99. Alebo zeby si ty bol ich zamestnanec?

A s tymi km - myslim, ze mi dost ludi dalo za pravdu - ak chces pozri si to a zamysli sa. Inac pouzivam L98 a nemyslim si ze jej posilnenie bolo najstastnejsie (to len tak naokraj).

A ze ti nevadia tu aj ine veci subeh 92/95, 92/83 s nadvaznostou na 84,..

A znovu si to stiahol iba na Antolsku. A znovu si mi neodpovedal na toto: "Takze som zvedavy ake cislo mi das z Vysehradskej (kolko ludi za den tam nastupi na bus a predel to dvomi - 93/95) a potom uvidime co je efektivnejsie. " Ci je efektivnejsia: Antolska + Lubovnianska + Lucanka + Znievska.
Reakcia na: Papyr #51351:
problém je, že mobilní operátori chcú za výber peňazí cez "premium SMS" ešte viac, ako kartové spoločnosti. Za týchto podmienok by sa SMS lístky dali použiť iba ako núdzové riešenie - cestujúci by musel byť pripravený platiť za 18 Sk lístok napr. 30 Sk.
marko: v com sa zlepsilo spojenie? Linky co mozu napajat 99 (68, 93, 94, 95, 98) maju lepsi interval a samotna 99 ma interval ako stara 95.
Reakcia na: eripmav #51197:
Doplnok 1: V tom Estonsku to funguje tak, ze posles SMS na nejake cislo, vrati sa ti potvrdzujuca SMS, kde je napisane, ze ahoj, ja som tvoj listok a platim do dd.mm.rr, hh:mm. Tuto SMSku staci ukazat revizorovi, a ak bola odoslana z toho spravneho cisla (nie ze ti tento text zaslal kamarat), tak je to platny cestovny listok.

Doplnok 2: kartove spolocnosti (tiez nazyvane banky) si za transakciu nemaju hanby nauctovat aj 25 Sk, aj viac.
Reakcia na: marko #51341:
Myslím si, že linka 99 na Antolskú bohate stačí. Pacienti chodia na vyšetrenia najmä od 8 - 14 hod. čiže v prepravnom sedle, kedy má a-99 slušný 7,5 minutový interval, ale linka 93 iba 12. Cez pracovné dni po 17. hod. a cez víkend chodia busy plnšie možno do Lieskovca ako na Antolskú. Neviem k čomu by bolo dobré aby tam chodila či už 93 alebo 95, ktoré majú cez víkend 7,5 min. interval a v špičke 3-4.
ja lietadlom letim cca raz za rok a na auto nemam a moj plat je taky, ze ak to nie je nevyhnutne, idem radsej nocakom ako taxikom. a?

a ze v prahe alebo viedni nie je spojenie nemocnic a stanic, neznamena, ze je to tak dobre. ale neznamena to ani opak :o)

a ja som za, zrusme MHD uplne. fakt ma papyr pravdu. ved mesto nepotrebuje ludi v meste. nech chodia len do prace a z prace a to je vsetko. do prace im firma preplati taxi alebo zabezpeci inu formu dopravy.
chlastat pojdu iba ti, co maju na taxik a litat iba ti, co maju na taxik a do nemocnice pojdeme taxikom alebo sanitkov.

amen, usetrime. a potom by som este zbural stare mesto, aby bolo kde postavit jeden veeeeelky parkovaci dom.

aspon budeme svetova rarita.
Reakcia na: eripmav #51201:
V Estonsku v Talline sa daju kupit listky na MHD per SMS.
Reakcia na: marko #51300:
Je az dojimave, ako ta tazi osud pacientov odosielanych z jednej bratislavskej nemocnice do druhej. Mojho kamarata s rozbitou hlavou (stalo sa mu to pri Druzbe) hnali z urazovky v Karlovke v noci pesi na Kramare, a na Kramaroch ho chceli vyhodit s tym, ze patri na Mickiewiczovu, ale vopchal sa im tam, lebo predsa len mal rozbitu hlavu. Mam taky dojem, ze si jediny v celej BA, koho zaujima presun pacientov.
Reakcia na: NN #51305:
Bratislavska logika:

Ked ma niekto na lietadlo, urcite ma aj na taxik, preto doprava na letisko nemusi byt skoro ziadna.

Ked ma niekto na chlastanie v krcme v meste, urcite ma aj na taxik, preto nocna doprava v meste nemusi byt skoro ziadna.

A preto v Bratislave taxiky jazdia uz od 13 Sk/km, ako som sa tu nedavno dozvedel.

Co takto zrusit MHD vseobecne a zaviest vsade taxiky?
Toto sem musím opätovne pridať, lebo sa to hodí do tejto diskusie (dúfam, že sa Andy na mňa nenahnevá)...

Autor: Andy (WAP) 10.9.2005 13.16 #49302 Re:
Čo tak čítam fórum, tak mi z toho vychádza, že priemerný petržalčan má pohybové problémy, chodí denne do Nemocnice, pričom cestou sa zastaví v hypermarkete, ale TESCO nestačí, musí to byť práve Carrefoure, tam nakúpi 10 tašiek. Vždy má pri sebe kufre, pretože každý deň musí cestovať za rodičmi vlakom a asi im perie šaty. A priemerný petržalčan vždy býva na trase linky 81. 🙂 Samozrejme chodí za kamarátmi na Einsteinovej.
Reakcia na: marko #51334:
A od Patrónky po Sokolskú L21 pod vedením nejde a trasa cez Kramáre je dlhšia. Písal si o prestupe z L21 na Patrónke, nie na Sokolskej. Takže čo vlastne chceš? Klamať a zavádzať, prispôsobovať fakty svojej momentálnej potrebe, alebo seriózne diskutovať?
Re #51335 marko: K Antolskej: A koľko % tých zamestnancov Antolskej, ktorí nedochádzajú autom, sa dostane do práce a-99 a koľko by sa ich dostalo do práce Tvojou hypotetickou priamou linkou z hlavnej stanice? A prečo práve z hlavnej stanice?
Tvojecmárne snahy sledujem od začiatku a od začiatku je mi jasné, že Ti ide o spoj pre seba a nie pre obarlované babičky. Chýbajú mi odpovede na mnou položené otázky.
Re #51341 marko: Nechápem, absolútne nechápem, aký zmysel by malo prestať Antolskú obsluhovať a-99, ktorá tam dopraví 90% pacientov aj personálu (všetko Engeraučania) a namiesto toho zaviesť linku, ktorá tam privezie priamo 1% ľudí a zvyšok nechať prestupovať? Nevídaná bezohľadnosť.
Čo sa týka Klamárov a Súloživcov - akým spôsobom by sa zbezprestupnilo spojenie práve týchto oblastí s Antolskou presmerovaním a-93 na Antolskú?
Tvoja argumetnácia o tom "kde vziať kilometre" tu bola rozsápaná na kúsočky, akurát si to nestihol zaregistrovať.
Priznaj sa, že Ti ide o iné, netráp sa.
Reakcia na: milannco #51342:
Sorry za nepochopenie ak si nereagoval. Ale ak by som to vztahoval na vsetkych, tak mnou navrhnute zmeny su v podstate ok.
A uz len k tomu obratisku - 10 - 15 busov naraz sa tam v pohode zmesti (v minulosti 95 + 59) - takze ani tu nie je problem.
myslim ze Vysehradska kapacitne postacuje lepsie na obracanie vozov ako Antolska. A vezmime si kolko busov by v lese na Antolskej napr. v rannej spicke smradilo... Ale v podstate suhlasim, ze ak by sa vozokm nejak extremne nezvysili, tak nejake zmeny v tejto oblasti Petrzalky mohli nastat. Ja som tiez z Petrzalky a do tej oblasti obcas cestujem a vobec nemam problem sa niekam dostat.

p.s. ked na niektore casti nereagujem, znamena, ze s nimi v podstate suhlasim.

amen
Reakcia na: milannco #51339:
Ani ja som sa nechcel uz opakovat, ale ked inac nedas.
Zase si to stiahol iba na Antolsku. Ale podla mojho navrhu uz by tam L99 nechodila ? , L93 - uz som argumentoval z kade zobrat busy, vozokm, vozomin, posilnenie useku L98.
A tie dva prestupy na Kramare a Druzbu - nejako mi v tvojom prispevku chybaju. A este preco prestupovat, ked sa to da vyriesit bez prestupu na Hl.st.? A zast.Lubovnianska je v celkom dobrom pesom dostupe aj pre zadnu cast Petrzalky. A tiez nevidim v tvojom prispevku argument na to, ze 2 busy idu z Vysehradskej - aj ked urcite tam nastupuje menej ludi (ako v pripade 95 na Lubovnianskej + Antolskej, 93 na styroch navyse zastavkach)!

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.