Osobne tipujem skor KT4D nez T4D, tam si v ramci unikikacie viem predstavit klasicky aky je v Tr37. Mimochodom, KT4 mali MGcko pod vodicom, cize tam niekde bol asi aj zrychlovac, aspon taky mam pocit. Zaujimava konstrukcia, ale jazdit by som s tym veru nechcel, sediet na huciacom MG nemusim. ?
Reagujes presne tak, ako som uz pisal - na reakciu. Co tak si precitat cely clanok co som navrhoval s L99, L98, L59 a inymi.
A este k Antolskej: ma viac ako 1200 zamestnancov. Par desiatok chodi do prace autami, ale co zvysok? Ma minimalne taky isty pocet pacientov ako zamesnancov - lozkovych + navyse ambulantni (kedze je tam aj poliklinika) + navstevy k lozkovym pacientom. Takze som zvedavy ake cislo mi das z Vysehradskej (kolko ludi za den tam nastupi na bus a predel to dvomi - 93/95) a potom uvidime co je efektivnejsie.
A len tak naokraj, jasne ze v rannej spicke nebude vytazeny spoj z nemocnice, ale ze skor bude plny opacnym smerom ?.
Na akom oddelení? S akou diagnózou? Odkiaľ konkrétne boli? Mali po dve barly? Si si istý, že prichádzajú do Bratislavy práve vlakom? Ide z ich obce priamy vlak do BA? Pokiaľ nie, netreba takýto zriadiť? Čo potom cestujúci z autobusov? Nie sú diskriminovaní? Netreba zaviesť aj priamy spoj ASMN-Antolská?
ja netvrdim, ze je vsetko v petrzke a okolo antolskej zle, Boze chran! ;o) len poukazujem na to, ze dnes uz nemozem ratat s nemocnicou v jednej casti mesta ako so spadovou nemocnicou. rajonizacia ambulancii ako sme ju poznali este do nedavna uz nie je. dnes vas z jdnej ambulancie poslu do druhej na opacny koniec. pripadne ak xcete nejake specializovane vysetrenie, zasa cestujete. a antolska patri medzi tie, ktore ponukaju sluzby aj ambulanciam ktore nie su priamo v petrzke atd.
a na margo letiska. lietadlo na slovensku uz nastastie NIE JE EXOTICKY dopr. prostriedok. niekto tu pomali zaspava dobu. alebo tam uz dlho nebol alebo dlho neletel. ano, M.R. Stefanik nie je J.F. Kenedy, ale ani Ruzyne. ale uz to nie je ani provincne letisko pre vetrone. a obsluzna kapacita realne stupa z roka na rok, pokial sa nemylim. netvrdim, ze tam teraz musia hned postavit elektricku, ale tiez nezabudat, ze tam treba dobre spojenie a mysliet na to, ako na vstupnu branu do mesta. a btw, ja v 61 stretavam stale ludi s kuframi.
A toto všetko je nejakým zdôvodnením pre to, abysme ľuďom na letisku, ktorí by si chceli kúpiť cestovný lístok, oznámili: "Keď máte na lietadlo, máte mať aj na taxík"?????
Všetky tie tvoje teórie sú len retroaktívnou snahou o zdôvodnenie nezdôvodniteľného.
Realita je totiž taká, že tí ľudia tou MHD cestovať chcú. Aké pohnútky ich k tomu vedú, do toho ťa nič. Bodka.
Tak buďme úplne, ale úplne konkrétni. S akou diagnózou bude babička o dvoch barličkách cestovať z ÚP práve do nemocnice na Antolskú? A z akého dôvodu ju odošlú na Kramáre?
99% personálu nemocnice nedochádza z hlavnej stanice a medici z Družby hádam chromí nie sú, či hej?
Proste najlepšie by bolo, keby si priznal, že obhajuješ neobhájiteľné. Prišiel si o priamy spja a nechceš to priznať, tak sa skrývaš za nejaké babičky barličkami.
Nejako ma teraz nenapadá, aká priama linka chodí v Prahe z hlevnej stanice trebárs do FN Motol, ktorá, na rozdiel od Antolskej, má skutočne celoštátne pôsobenie. Môžeš mi ju pripomenúť?
Dokonca ani vo Viedni sa mi žiadne priame spojenie zo Südbahnhofu k AKH nepodarilo nájsť...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fobust
Osobne tipujem skor KT4D nez T4D, tam si v ramci unikikacie viem predstavit klasicky aky je v Tr37. Mimochodom, KT4 mali MGcko pod vodicom, cize tam niekde bol asi aj zrychlovac, aspon taky mam pocit. Zaujimava konstrukcia, ale jazdit by som s tym veru nechcel, sediet na huciacom MG nemusim. ?