Vyrieši sa to, že sa spraví tender, kto spraví určitý balík liniek ZA ČO NAJMENEJ DOTÁCIÍ. A alternatívny dopravca nebude asi mať ČREPY Ik280, ale niečo lepšie. A cestovný doklad MUSÍ byť jednotný!
Ono to síce je z pohľadu Dromológa blbé, že ULFy majú svoje linky, lenže zmiešaná prevádzka na linke by videla k potrebe mať grafikony podľa lenivých E-čiek s vlekmi a nevyužitu dynamických vlastností ULFov. Pamätáme aj z BA, kde to ani nemuselo byť na jednej linke ale vďaka obrovským súbehom bol na začiatku 70. rokov bežne k videniu starý voz a za ním kolóna T-čiek.
? Tak šlap pomalšie, veď keď sa nespotíš chôdzou tak prečo by si sa mal spotiť na bicykli? Nikto ti nekáže ísť 50kph.
Re #50822 Andy: No to je zase vec druhá, že v BA je žalostne málo cyklochodníkov a musíš ísť medzi autami (záleží na konkrétnej trase). Nepotrebujeme hneď cyklodiaľnice, ale mesto už dávno malo mať hotovú aspoň základnú sieť za peniaze, ktoré sa nedávajú na MHD. ?
_____________________
Re #50832 tivino: Nooo, a napríklad ujo Ondriaš, kandidát na VUCišpána má vo svojom volebnom programe metro ( ? ? ), takže je na každom komu uverí...
Re #50840 tivino: No, trochu miešaš regionálnu dopravu a MHD...
Konkurencia - v Poprade vypísali tender na prevádzkovanie MHD s možnošťou VIACERÝCH PREPRAVCOV v jednom systéme, tak som zvedavý ako to tam dopadne. Zaujímavosťou je, že uchádzači musia disponovať plechovkami spĺňajúcimi normu Euro3. Keď budú úspešní tak môžu byť viacerí prepravcovia aj v BA, čo už dávno hovorím.
Andy, prosím Ťa, netrep nezmysly. Viedenské električky jazdia výraznie pomalšie ako bratislavské, stačí sa pozrieť na priemerné rýchlosti. A že by úsekový delič zdržoval, to môžeš vypotiť len Ty a ešte ing. Para, ktorý spomalí trolejbus na výhybke na 20 km/h, hoci by mohol ísť 50 a potom mu to vykompenzuje diódovou sekciou, na ktorej sa nemusí jazdy vypínať.
Ked uz budes IGK mat, tak poistku, cestnu dan, oleje, etc. musis raz platit bez ohladu na to, ci jazdis alebo nie (mozno ten olej nemusis tak casto menit). A ked uz takto platis, tak preco by si mal ist MHD niekam, kam sa v podstate da ist aj autom (teda mimo najuzsie centrum mesta cez pracovne dni od 8:00 - 17:00)??? Ja sa snazim sam seba obmedzit v tom, ze budem mat historicak a budem sa o neho akoze bat, tak aby som s nim vsade nejazdil. Mam to premyslene. Ale asi tusim ako to dopadne. ?
Pripadne su tito asociali vo veducich funkciach istej nemenovanej mestskej akciovky, ak nie rovno na meste. ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tomas1