bavíme sa o cestovnej rýchlosti, vrátane státia v zastávkach. Ak vozne metra majú 35 km/h, potom povrchová električka bude mať ťažko 50 km/h. Električka na segregovanej trati tak 25-30 km/h.
Podzemné trasy by viedli tam, kde električka dnes nevedie, a to v trase vnútorného okruhu nosného systému. Po Štefánikovej či Šancovej už povrchovú trasu neobnovíš, nosný systém tam bude potrebné budovať - už dnes je tam enormná kapacita MHD, prevažne autobusovej.
Neviem, či to má zmysel tu dokola opakovať, nie je tu záujem o nejakú racionálnu diskusiu.
nejde mi do hlavy prečo by mala elina v Petžke ísť len 20 km/hod... to môžem ísť po tej trase rovno bicyklom a keď ani nezastavím, prejdem to rýchlejšie jak električka... to proste nieje možné. Šak na iných radiálach už teraz bežne dosahuje rýchlosť 35 - 50 km/hod.
Presne tak, prestante uz zakopavat elektricku! Na rozdiel od inych miest, v BA elektrickove trate idu takmer vsade mimo gumenej dopravy takze zakopanim nic vyraznejsie neziskate. Mozno o par desiatok rokov ?.
Električka v centre sa teda dá pod zem, povedzme od tunela, nábrežia, po trnavské, račianske mýto. Zrýchli sa tak doprava o koľko? O 5 minút? Viac asi nie. A čo to asi tak bude stáť? A zakopávať električku na radiálach je úplný nezmysel vzhľadom na to koľko ľudí sa tam prepravuje. To by sa nanajvýš ešte kapacitne oplatilo v Karlovej vsi, ale keď sa urobí preferenciam, tak ísť pod zem naozaj nemá význam. Opakujem: prestaňte fantazírovať, treba zlepšovať to, čo tu je.
Pocuvaj suhajko, ja som reagoval na prispevok od S499.1023, kde spominal ruzinovsku radialu, NIE NA TVOJ PRISPEVOK!!! A co je na tom mojom prispevku demagogicke? Hadam nemam pravdu a ruzinovska radiala je sama zakruta? Taketo obvinenia si vyprosujem, ano?! ?
Peniaze!!! To nikto nezaplatí! A neoplatí sa to vzhľadom na vynaložené prostriedky a možný výsledok. Bratislava je príliš malá a chudobná. Navyše je rozťahaná, nie je tu taká hustota obyvateľov.
!nie je možné mať kľukatú trať so zastávkou každých 150 metrov a zároveň ju považovať za rýchlodráhu. Aj keď nasadíš hypermodernú NP električku, stále sa bude v centre pohybovať krokom úplne rovnako, ako súčasné električky"
je z toho teda jasné, že spochybňujem práve to, že návrh vôbec nijako nerieši trasy v centre. TOTO je demagógia ako remeň od teba.
ked na tu 5.5 km dlhu trat pustis jozka frndu na testaovaciu jazdu, tak hoc mu das aj tu najlenivejsiu kachnu, tak to zvladne za 3, maximalne 4 minuty...
Najma ta ruzinovska radiala je sama zakruta. Myslim ze keby som isiel autom po tom BKVcku, tak od obratiska sa dostanem s nepatrnym tocenim volantu az po Mraziarensku. ?
ak si všimneš, ja upozorňujem na neriešenie rýchleho prechodu centrom. Takže toto je silná demagógia z tvojej strany.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
fobust
Najma ta ruzinovska radiala je sama zakruta. Myslim ze keby som isiel autom po tom BKVcku, tak od obratiska sa dostanem s nepatrnym tocenim volantu az po Mraziarensku. ?