Modrogumnieš alebo ti niečo veľké a kovové udrelo na hlavu a nepamätáš sa na to?
Ani ty sa nemáš čo voziť MHD, to je pre pracujúcich ty si študent, choď láskavo peši alebo si kúp auto či začni využívať bicykel.
Re #46209 hoppusmark:
1. Je škoda, že trať na Americkom nebude využívaná. čisto zo subjektívneho dôvodu. Pre mňa to je jediná poetická trasa električiek na území BA. Keď si k tomu domyslíš tú históriu územia...
2. Nieked yv rokoch 2007 a 2008 by mala byť prebudovavaná trať na Záhradníckej(rozširovanie vozovky), myslím, že vtedy sa pristúpi aj k reko Miletičovej.
Re #46212 sommelier: ktoré buspruhy myslíš? Tie na nájazde na Nový most, alebo nový na Šancovej, či tie na Pražskej alebo o ktorých hovoríš? Nehovorím, že je ich dosť a že stačia, ale nie je pravda čo hovoríš?
Aj toľko kritizované rozšírenie vozovky na nábreží a vykrikovanie, že je to zase len pre IAD je scestné, lebo v tých zápachach stoja aj L29, 30, 31, 37, 39 poprípade aj L32 ak s zápcha predĺži až po Botanickú záhradu!!! Dnes ľudia majú názor, že ak sedieť v zápche, tak sa netlačiť a sedieť v pohodlí vo vlastných prdoch. Preto sú anti-zápchové opatrenia v prvomrade v prospech MHD. Takisto ako presmerovanie MHD z Prístavného mostu na most Košická.
Tiež si myslím, že linkové vedenie v Petržalke a u električiek je zásadná zmena v myslení.
Inak na Prístavný most by sa zmestili tri pruhy. Nová výhlaška ževraj povoluje jazdná pásy užšie ako 3,5 metra. V tom prípade by som navrhoval ľavý pruh len pre osobné autá so šírkou jazdného pásu 2,5 metra a stredný a ľavý so šírkou 3,5 metra. To je dohromady 9 metrov, pričom mám pocit, že to stačí. V ľavom pruhu by bola povolená 70km/hod, čo by motivovalo vodičov jazdiť v tomto pruhu v ostatných 60km/hod. Alebo v oboch 60km/hod. Samozrejme by bol vyňatý z dialničného obchvatu BA.
Re #46215 hoppusmark: intenzita dopravy na tomto úseku nie je tak vysoká, aby sa tam tvorili zápchy pri dvojprdej premávky. Inač by sa tvorili aj za tmto \"lievikom\" čo sa nedeje. Je zbytočné stavať buspruh pre busy aby ostatné autá naďalej stáli v zápche a tam smrdeli prakticky v centre. Čím plynulejšia doprava tým čistejší vzduch.
Re #46221 tr3mp: Presne tak. Pán starosta K.V. si aj preto vybavil posunutie sprevádzkovania troláčov z jesene 2005 na jeseň 2006. Niečo ako starosta DNV, ktorý si vybavil skvalitnenie MHD na jeseň 2006.
Malá bezvýznamná otázka:
Čakal som dnes na Vazovovej na 9, mala ísť 19:13 do Ružinova (po nej posledné dve do JD), ale aj tá 19:13 išla do JD. Aj keď v CP nie je žiadna poznámka. Mala na to vplyv výluka?
a okrem ineho, urcite sa pomeni signalny diagram (v smere ktory spominas bude urcite menej zelenej a viac cervenej, lebo inac sa auticka z mosta kosicka budu hybat len velmo pomaly...)
mna osobne najviac vytocila krizovatka Mlynske nivy - Prievozska - Kosicka, kde BUS pruh zacina/konci tesne za/pred krizovatkou a oni ho neboli schopni potiahnut este tych par metrov, pritom by sa tam (ked sa uz robila totalna prestavba) zmestil. Ta krizovatka bude denne tak ucpata, ze pre obyvatela east side radost cestovat.
Sommelier: plný súhlas, bus pruhy treba ako soľ, a treba ich veľa, takisto aj nové kapacitné autobusy, samozrejme nízkopodlažné. Ďalej preferenciu električiek, a mnoho, mnoho ďalších vecí. Pri rekonštrukcii trate na Radlinského sa nejak "pozabudlo" na bezbariérovú úpravu zastávok, a stavím sa, že keď rozšíria to nábrežie, určite tam nespravia bus-pruh, budú sa tam pekne krásne preháňať autíčka(veľká škoda, lebo keď tam bus pruh nespraví hneď, potom už budú autíčkári protestovať)..a stačí si len pozrieť, koľko busov tade chodí: 29,30,31,37,39,a neskôr aj duobusy z dlháčov...ani netreba uvažovať, či by sa to oplatilo alebo nie...
To linkové vedenie je síce celkom dobré, ale je to aj tak strašne málo čo sa pre MHD v Bratislave spravilo...
No hrozne by ma zaujimalo, co sa podla Vas momentalne (co sa dopravy tyka) v Bratislave riesi. Lebo mam taky pocit, ze takmer nic. Hmm. Trochu tam, trochu hentam a dohromady velke a smradlave. A tak uz ani nejak za poslednu dobu neviem pochopit Vas... Totiz, nadarmo je polemizovat o linkovom vedeni, ked tie linky, je jedno ci pojdu dnu alebo von, budu stat v tych istych kolonach pre takmer totalnu absenciu BUS pruhov (po 1989 sa nedal postavit ani jeden), budu to tie iste vraky (od 1998 sa nekupil jediny vysokokapacitny autobus). Podotykam za to iste cestovne.
Chcel asi naznacit, ze BA ma jedine vysokopodlazne autobusi a dokonca aj tovarenske, co sa inde nevidi, lebo inde asi podla PetraT teorie autobusi su a boli, vid dogmaticke pravidlo o elektrine, v pozmeneni elektrickeho naboja vyjadreneho Culombom na netovarensky autobus vyjadreny kapacitou.
"Dobrý ši, dobrý jak ďabel" ?
..Práve som si pozeral ten návrh linkového vedenia električiek, ktorý ma pri uverejnení dosť vytočil. Teraz, keď som sa na to v kľude a bez emócií pozrel, dospel som k záveru, že vôbec nie je zlý, práve naopak, je celkom dobrý. S jedným prestupom sa dostanete úplne všade, a navyše tu bude spojenie Rače s Ružinovom.
Pár postrehov k tomuto návrhu: Všimol som si, že prestane byť využívaná trať na Americkom námestí. To podľa mňa nevadí, avšak treba tam tie koľaje nechať, pretože ich bude ešte treba: po sprevádzkovaní trate do Petržalky. Určite sa potom bude jednoduchšie tvoriť nové linkovanie, keď bude k dispozícii aj táto trať.
Takisto by bolo vhodné zaviesť linku 12 po celý týždeň, kvôli prípoju na nosnú linku 95 na Šafárikovom námestí. Len jedno mi nie je stále jasné, kedy chcú rekonštruovať Starý most, keď po ňom bude premávať nosná linka(95)...
A tých elektricky riadených výhibiek by to chcelo viac, napr. na Trnavskom mýte, križovatke Vazovovej-Krížnej atď, a hlavne OPRAVU TRATE NA MILETIčOVEJ..Táto trať je vo veľmi zlom stave, nevie niekto niečo o tom, kedy by sa mala táto trať rekonštruovať? Lebo zatiaľ som počul iba o reko Kapucínskej a tunela, nič viac.
Ďalej je zlé, že sa zníži kapacita na Vajnorskej. Hl.St., Zl. Piesky nevadia, ale Vajnorská je vyťažená až až. Ako je to s Ružinovom to neviem. Ale tiež mám pocit že by to tam trebalo zlepšiť.
To je tak asi všetko, ináč je to linkovanie v celku dobre vymyslené ?
X1 premava v 10 min. intervale ( z Dubravky ide vzdy o 10, 20, 30, ...; z Malej sceny neviem presne odchody) posledny spoj odchadza cca 23.20 h., posledny spoj do Dubrav. z Malej sceny ide okolo 23.25-30 h.
X4 premava tiez v 10 min. intervale v preklade s X1, ale nepremava az do neskorych vecernych hodin ako X1 (aspon za starych casov to tak bolo a myslim, ze to tak aj ostalo)
hmm to by mohlo byt vcelku pouzitelne, ale bolo by treba behat opacnym smerom ako linka 12 - t.j. na sturovom namesti dolava, potom ako 4ka po mostovej a jesenskeho, odtial doprava na safarikovo nam.... - v tejto trase su totizto umiestnene aj cestne semafory (s vynimkou safarikovho nam. v spicke aj s dostatocnou priepustnostou); akurat by bolo treba mat vybavene povolenie na prejazd cez jesenskeho...
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TeBeCe