Už tam raz končili, ale zmenili to, aby bol ľahší prestup z električiek a aby bol aj prestup aj z liniek 11 a 14 na Námestí Ľ. Štúra. To je prestupný uzol medzi električkami a autobusami, navyše nieje zložitý.
tak dám iné porovnanie: to je akoby si povedal, že v električkách v Tatrách sa môžu voziť len obyvatelia a zamestanaci! ale turisti už nie lebo sa nemajú prečo voziť...
X1 a X4
Tak mi napadlo, prečo by tieto linky nemohli mať konečnú na Šafárikovom námestí (t.j. lepší prestup než teraz) alebo radšej pod Novým Mostom? Takto sa podľa mňa zbytočne trepú až k Malej scéne, veď od tunela idú súbežne s električkami.
Prečo by sa tam turisti nemali čo voziť, keď si zaplatia cestovné tak prečo nie!? To je akoby si povedal, že v L77 sa môžu voziť len zamestanci Slovnaftu a vodostavu... ?
Nepochopili sme sa. Už tu ktosi písal, že ideálny stav pre cestujúceho je taký, keď sú obsadené všetky miesta na sedenie, a teda nikto nemusí stáť, čo je však väčšinou možné len teoreticky. Ale dopravcovi určite viac vyhovujú plné busy (samozrejme, keď si každý platí za cestovné).
Ja som to myslel tak, že je lepšie, keď ten spoj využijú napr. 12 ľudí než len dvaja.
Myslím si, že je to správne tak, ako to je. Turisti sa tým voziť fakt nemajú čo. A neviem čo je na tom zlé, že ten autobus je relatívne prázdy, to musí byť podľa teba každý spoj MHD narvaný?
Snáď to nepochopíš ako rýpanie, ale hádam si nemyslíš, že by bolo najlepšie, keby do X43 mohli nastúpiť iba pracovníci sanatória a Lesnej správy, ktorí by sa museli vodičovi preukázať, že sú tam naozaj zamestnaní? ?
Lebo takto keď tú linku používajú aj (ne)turisti z Koliby na Železnú studničku, tak aspoň trochu zaplnia kapacitu autobusu, aby stále nechodil takmer prázdny.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Andy