Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: hoppusmark #46209:
tá trať na Amereckom nám. bude využívaná, ale len v špičkách linkou 17.
Reakcia na: galiyosha #46210:
Ale tu nejde o to. Ale načo sa kašlať s turistami, keď ide o výluku trvajúcu pár týždňov.
No hrozne by ma zaujimalo, co sa podla Vas momentalne (co sa dopravy tyka) v Bratislave riesi. Lebo mam taky pocit, ze takmer nic. Hmm. Trochu tam, trochu hentam a dohromady velke a smradlave. A tak uz ani nejak za poslednu dobu neviem pochopit Vas... Totiz, nadarmo je polemizovat o linkovom vedeni, ked tie linky, je jedno ci pojdu dnu alebo von, budu stat v tych istych kolonach pre takmer totalnu absenciu BUS pruhov (po 1989 sa nedal postavit ani jeden), budu to tie iste vraky (od 1998 sa nekupil jediny vysokokapacitny autobus). Podotykam za to iste cestovne.
Reakcia na: petert #46063:
Chcel asi naznacit, ze BA ma jedine vysokopodlazne autobusi a dokonca aj tovarenske, co sa inde nevidi, lebo inde asi podla PetraT teorie autobusi su a boli, vid dogmaticke pravidlo o elektrine, v pozmeneni elektrickeho naboja vyjadreneho Culombom na netovarensky autobus vyjadreny kapacitou.
"Dobrý ši, dobrý jak ďabel" ?
Reakcia na: S499.1023 #46113:
Neviem, ako ctené fórum, ja nechápem a len sa veľmi dobre bavím. ?

Re #46156 Andy: To zaváňa žilinsko-modrogumným prístupom "cestujúci by zneužívali", to by sme vážne nemali dopustiť!
..Práve som si pozeral ten návrh linkového vedenia električiek, ktorý ma pri uverejnení dosť vytočil. Teraz, keď som sa na to v kľude a bez emócií pozrel, dospel som k záveru, že vôbec nie je zlý, práve naopak, je celkom dobrý. S jedným prestupom sa dostanete úplne všade, a navyše tu bude spojenie Rače s Ružinovom.
Pár postrehov k tomuto návrhu: Všimol som si, že prestane byť využívaná trať na Americkom námestí. To podľa mňa nevadí, avšak treba tam tie koľaje nechať, pretože ich bude ešte treba: po sprevádzkovaní trate do Petržalky. Určite sa potom bude jednoduchšie tvoriť nové linkovanie, keď bude k dispozícii aj táto trať.
Takisto by bolo vhodné zaviesť linku 12 po celý týždeň, kvôli prípoju na nosnú linku 95 na Šafárikovom námestí. Len jedno mi nie je stále jasné, kedy chcú rekonštruovať Starý most, keď po ňom bude premávať nosná linka(95)...
A tých elektricky riadených výhibiek by to chcelo viac, napr. na Trnavskom mýte, križovatke Vazovovej-Krížnej atď, a hlavne OPRAVU TRATE NA MILETIčOVEJ..Táto trať je vo veľmi zlom stave, nevie niekto niečo o tom, kedy by sa mala táto trať rekonštruovať? Lebo zatiaľ som počul iba o reko Kapucínskej a tunela, nič viac.
Ďalej je zlé, že sa zníži kapacita na Vajnorskej. Hl.St., Zl. Piesky nevadia, ale Vajnorská je vyťažená až až. Ako je to s Ružinovom to neviem. Ale tiež mám pocit že by to tam trebalo zlepšiť.
To je tak asi všetko, ináč je to linkovanie v celku dobre vymyslené ?
Reakcia na: Peon #46183:
X1 premava v 10 min. intervale ( z Dubravky ide vzdy o 10, 20, 30, ...; z Malej sceny neviem presne odchody) posledny spoj odchadza cca 23.20 h., posledny spoj do Dubrav. z Malej sceny ide okolo 23.25-30 h.
X4 premava tiez v 10 min. intervale v preklade s X1, ale nepremava az do neskorych vecernych hodin ako X1 (aspon za starych casov to tak bolo a myslim, ze to tak aj ostalo)
Reakcia na: Kami #46205:
hmm to by mohlo byt vcelku pouzitelne, ale bolo by treba behat opacnym smerom ako linka 12 - t.j. na sturovom namesti dolava, potom ako 4ka po mostovej a jesenskeho, odtial doprava na safarikovo nam.... - v tejto trase su totizto umiestnene aj cestne semafory (s vynimkou safarikovho nam. v spicke aj s dostatocnou priepustnostou); akurat by bolo treba mat vybavene povolenie na prejazd cez jesenskeho...
Reakcia na: Kami #46205:
X4 ani velmi nie, lebo v KV nie su soc.zar.
Este by sa mohli tocit ako linka 12, ak by ich pustili po Jesenskeho a Mostovej. Stacilo by ist po kolajach.
Reakcia na: inTony #46203:
Jáj, tak linky č. 11 a 14 sú na vine! ? Dík za objasnenie. A na Nám. Ľ. Štúra sa určite nemôžu otáčať a keď sa nemôžu ani na Šafku, tak Malá scéna sa javí ako najprijatelnejšie riešenie...
Reakcia na: Peon #46202:
Už tam raz končili, ale zmenili to, aby bol ľahší prestup z električiek a aby bol aj prestup aj z liniek 11 a 14 na Námestí Ľ. Štúra. To je prestupný uzol medzi električkami a autobusami, navyše nieje zložitý.
Reakcia na: inTony #46199:
Aha, a pod Novým Mostom by prečo nemohli mať konečnú?
Reakcia na: DOG #8542:
ozvi sa mi na mail
inTony: Čo som chcel, som k tomu povedal už dávnejšie a ak ťa to nepresvedčilo, je mi to jedno. Nemienim sa tu hádať.
Reakcia na: Peon #46195:
lebo z Vajanského nábrežia sa nedá odbočiť na Šafárikovo námestie, alebo by musela ísť po električkovej trati a potom tam nejak blbo vytáčať.
Reakcia na: Andy #46192:
tak dám iné porovnanie: to je akoby si povedal, že v električkách v Tatrách sa môžu voziť len obyvatelia a zamestanaci! ale turisti už nie lebo sa nemajú prečo voziť...
Reakcia na: nndro #46193:
sprevádzkovaná by mala byť v septembri 2006, ale určite sa to posunie.
Reakcia na: Andy #46192:
lebo si tú dopravu platia, preto. ❗
X1 a X4
Tak mi napadlo, prečo by tieto linky nemohli mať konečnú na Šafárikovom námestí (t.j. lepší prestup než teraz) alebo radšej pod Novým Mostom? Takto sa podľa mňa zbytočne trepú až k Malej scéne, veď od tunela idú súbežne s električkami.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.