Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #46230:
No posledný týždeň som vlakom cestoval viac ako spolu za posledných niekoľko rokov.. 🙂
Reakcia na: S499.1023 #46231:
Asi mi zle spravilo týždenné zneužívanie bezplatného cestovania Juniorom na ZSSK... 🙂
Ale vy ste ma nepochopili. To sa nedá porovnávať s normálnou linkou. Ide o to, že mi príde blbosť na pár týždňov vyrábať kvôli tej zastávke označník a následne po zavedení premávky túto linku posilniť z dôvodu nadmerného využitia. A kto to potom bude vysvetľovať tým ľudom, keď sa to bude rušiť?

inTony: Ja som sa tam viezol, lebo sa tam môže viesť ktokoľvek, ale nemôže vystúpiť na Kamzíku. A to som ani neurobil. Tá linka je určená pre tých zamestnancov a aj turistov, ktorí však nejdú na Kamzík.
Reakcia na: Andy #46213:
Kua, človeče, nezačal si pracovať u ZSSK? Však načo sa sxxť s nejakým smradľavým substrátom, čo?
Reakcia na: galiyosha #46210:
Ad Re #46156 Andy: Presne tak. Ma prekvapuje, akú má náhle DP snahu o zaistenie prepravy akýchsi desiatich ľudí do "Štátneho sanatória" a akú má Andy snahu zabrániť zneužívaniu linky zlými turistami. Zdá sa mi, že priveľa využíva služby Zločineckej Spoločnosti Slovensko ? .
Reakcia na: Andy #46200:
Heh, sorry, ale ja si myslím, že DP PBratislava prevádzkuje MHD, čiže mestskú HROMADNÚ dopravu, že mimo vyhradených spojov (napr. školských) môže spoje využívať každý, kto splní tarifné a iné podmienky podľa prepravného poriadku.
Pokiaľ má linka X43 zabezpečovať výhradne prepravu akýchsi zamestnancov kamsi, tak nech je služba vykonávaná vozidlom VW Transporter v réžii ktorejkoľvek bratislavskej taxislužby.
Reakcia na: Andy #46227:
Vieščo L49 slúži len pre chorých a nikto iný sa v nej nemôže voziť... L77 slúži len pre Slovnaft a nikto iný sa v nej nemôže voziť... L59 slúži len pre študentov v Rači a nikto iný sa v nej nemôže voziť... LX13 slúži len pre obyvateľov Koliby a ostatní sa v nej nemajú právo voziť... takto môžem roskuskovať celú MHD a môžem ísť do ...
Takže neviem prečo ty si sa tam viezol, ja by som ťa keby som bol vodič vyhodil z X43, bo niesi tunajší zamestnanec ani obyvateľ. ❗
S týmito *****mi sa nemá zmysel baviť.
Reakcia na: Ámos Keynes #46225:
Sorry to malo byť do dispečera.
Reakcia na: merlin99 #38148:
Povedz v ktorých nech im pôjdem podať ruku a poprosiť nech ma tiež naučia čarovať? ?
Reakcia na: Andy #46192:
Modrogumnieš alebo ti niečo veľké a kovové udrelo na hlavu a nepamätáš sa na to?
Ani ty sa nemáš čo voziť MHD, to je pre pracujúcich ty si študent, choď láskavo peši alebo si kúp auto či začni využívať bicykel.

Re #46209 hoppusmark:
1. Je škoda, že trať na Americkom nebude využívaná. čisto zo subjektívneho dôvodu. Pre mňa to je jediná poetická trasa električiek na území BA. Keď si k tomu domyslíš tú históriu územia...
2. Nieked yv rokoch 2007 a 2008 by mala byť prebudovavaná trať na Záhradníckej(rozširovanie vozovky), myslím, že vtedy sa pristúpi aj k reko Miletičovej.

Re #46212 sommelier: ktoré buspruhy myslíš? Tie na nájazde na Nový most, alebo nový na Šancovej, či tie na Pražskej alebo o ktorých hovoríš? Nehovorím, že je ich dosť a že stačia, ale nie je pravda čo hovoríš?
Aj toľko kritizované rozšírenie vozovky na nábreží a vykrikovanie, že je to zase len pre IAD je scestné, lebo v tých zápachach stoja aj L29, 30, 31, 37, 39 poprípade aj L32 ak s zápcha predĺži až po Botanickú záhradu!!! Dnes ľudia majú názor, že ak sedieť v zápche, tak sa netlačiť a sedieť v pohodlí vo vlastných prdoch. Preto sú anti-zápchové opatrenia v prvomrade v prospech MHD. Takisto ako presmerovanie MHD z Prístavného mostu na most Košická.
Tiež si myslím, že linkové vedenie v Petržalke a u električiek je zásadná zmena v myslení.

Inak na Prístavný most by sa zmestili tri pruhy. Nová výhlaška ževraj povoluje jazdná pásy užšie ako 3,5 metra. V tom prípade by som navrhoval ľavý pruh len pre osobné autá so šírkou jazdného pásu 2,5 metra a stredný a ľavý so šírkou 3,5 metra. To je dohromady 9 metrov, pričom mám pocit, že to stačí. V ľavom pruhu by bola povolená 70km/hod, čo by motivovalo vodičov jazdiť v tomto pruhu v ostatných 60km/hod. Alebo v oboch 60km/hod. Samozrejme by bol vyňatý z dialničného obchvatu BA.

Re #46215 hoppusmark: intenzita dopravy na tomto úseku nie je tak vysoká, aby sa tam tvorili zápchy pri dvojprdej premávky. Inač by sa tvorili aj za tmto \"lievikom\" čo sa nedeje. Je zbytočné stavať buspruh pre busy aby ostatné autá naďalej stáli v zápche a tam smrdeli prakticky v centre. Čím plynulejšia doprava tým čistejší vzduch.

Re #46221 tr3mp: Presne tak. Pán starosta K.V. si aj preto vybavil posunutie sprevádzkovania troláčov z jesene 2005 na jeseň 2006. Niečo ako starosta DNV, ktorý si vybavil skvalitnenie MHD na jeseň 2006.
Reakcia na: tr3mp #46221:
to je fakt ?
Malá bezvýznamná otázka:
Čakal som dnes na Vazovovej na 9, mala ísť 19:13 do Ružinova (po nej posledné dve do JD), ale aj tá 19:13 išla do JD. Aj keď v CP nie je žiadna poznámka. Mala na to vplyv výluka? ❓
Reakcia na: inTony #46197:
Podľa môjho názoru sa sprevádzkovanie trolejbusov na Dlhé Diely neposunie, keďže to bude výborná predvolebná reklama ...
Reakcia na: si #46219:
To je pravda.. Nechám sa prekvapiť.. 🙂
Reakcia na: Andy #46217:
a okrem ineho, urcite sa pomeni signalny diagram (v smere ktory spominas bude urcite menej zelenej a viac cervenej, lebo inac sa auticka z mosta kosicka budu hybat len velmo pomaly...)
Reakcia na: Andy #46217:
zistis ked ho otvoria, ale taktiez povazujem inkriminovanu krizovatku za velmi nestastnu...
Reakcia na: Sommelier #46216:
A to zrazu keď otvoria Most Košická, tak začne z Prievozskej na Mlynské Nivy smerom ku Karadžičovej a opačne chodiť 3x toľko áut, ako teraz?
Reakcia na: hoppusmark #46215:
mna osobne najviac vytocila krizovatka Mlynske nivy - Prievozska - Kosicka, kde BUS pruh zacina/konci tesne za/pred krizovatkou a oni ho neboli schopni potiahnut este tych par metrov, pritom by sa tam (ked sa uz robila totalna prestavba) zmestil. Ta krizovatka bude denne tak ucpata, ze pre obyvatela east side radost cestovat.
Sommelier: plný súhlas, bus pruhy treba ako soľ, a treba ich veľa, takisto aj nové kapacitné autobusy, samozrejme nízkopodlažné. Ďalej preferenciu električiek, a mnoho, mnoho ďalších vecí. Pri rekonštrukcii trate na Radlinského sa nejak "pozabudlo" na bezbariérovú úpravu zastávok, a stavím sa, že keď rozšíria to nábrežie, určite tam nespravia bus-pruh, budú sa tam pekne krásne preháňať autíčka(veľká škoda, lebo keď tam bus pruh nespraví hneď, potom už budú autíčkári protestovať)..a stačí si len pozrieť, koľko busov tade chodí: 29,30,31,37,39,a neskôr aj duobusy z dlháčov...ani netreba uvažovať, či by sa to oplatilo alebo nie...
To linkové vedenie je síce celkom dobré, ale je to aj tak strašne málo čo sa pre MHD v Bratislave spravilo...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.