Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: S499.1023 #44174:
A ked uz o tom piseme co mali SMky ?
Reakcia na: S499.1023 #44174:
Aha! tak to som nevedel ?
Reakcia na: Mikimaus #44178:
stavim sa, ze tam bude kvakat nitriansky primator o svojom "uzasnom" plane na reorganizaciu MHD, ktory bol mimochodom postaveny na ukradnutej mape z imhd....
Reakcia na: Mikimaus #44178:

Odpoviem ti velmi rchlo a strucne: Nemoze. Mohla by, ale to by uz nebola MHD...
Niekedy tento tyzden, ale tusim ,ze v sobotu okolo 11.15 na TA3 bude v ramci spravodajstva z regionov tema Moze byt MHD ziskova ?
Reakcia na: nndro #44165:
7602 je spravna elektricka.
Reakcia na: bibi11 #44159:
Pocuvaj, pokial su tie kosele s kratkym rukavom (este som ich sice nevidel, ale predpokladam, ze su), tak ti je to v zime uplne jedno. V zime byva vo vacsine pripadoch v kabine vodica teplejsie, ako vo voze a vonku!
Reakcia na: kondy #44173:
Nooo, nahodil si zaujímavú tému. Len by to chcelo nejaký fotomateriál na ukážku, aby sme sa uistili, či myslíme všetci to isté... ?
Reakcia na: kondy #44172:
To je pomerne jednoduché, Škoda 9TrHT ako aj prvé 14Tr až po sériu tuším 07 používali to isté maďarské licenčné servoriadenie ZF Csepel, až potom nastúpilo čs. riadenie Technometra:-P. Takže nie Maďari riadenie z 9Tr ale my riadenie z Maďarska:-D.
Ok ludia ide spat tesim sa zajtra na nejaky zujimavy pokec o technike ?
Reakcia na: CeCo #4416:
Ok je to hydraulicky posilovac riadenia nie pneumaticky to som sekol blbost ale s tou znackou vyrobcu neviem lebo: ako potom vysvetlis ze cela spodna konzola pod volantom az k podlahe je navlas rovnaka so Skodou 9Tr ked este bezne jazdili tak som to videl zeby som mal vidiny alebo mozno to nie je ako som si myslel sucast posilovaca. Dokonca ked sa niekomu poskodil volant na 9Tr tak mu tam dali z ikarusu a kto si pamata urcite sa na tom divil. Viem ze je to len uchyt ale nic ine tam ani nikdy nebolo okrem originalu a ikarusoveho. A mozno je to nakoniec tak lepsie ze nic sami nevymysleli ale odkial zobrali tolko penazi na tolko licencii hm uz len poliaci boli horsi.
Reakcia na: nndro #44170:
V súčasnosti jazdí z T3M v pôvodnom číslovaní už len 7602/10.
Reakcia na: S499.1023 #44167:
No neviem ...lebo som ten voz urcite sa zacinal na 76 ale dalsie som si nezapamatal....tak neviem.... ❓
Reakcia na: bibi11 #44145:
Ty si zreli ale na inspekciu v Pezinskom ustave
Reakcia na: bibi11 #44158:
Nehraj sa na vodiča a nebude ti nadávané, výmoľko.
Reakcia na: nndro #44165:
Neexistuje ale existovalo. Jazdilo to ako druhý voz v súprave 7602/01.
Reakcia na: kondy #44160:
Človeče, obdivujem Tvoje encyklopedické znalosti o RÁBAch ale Ikrusy 280/283 rozhodne nemajú pneumatický posilňovačř riadenia z 9Tr, pretože majú hydraulické servoriadenie ZF/Csepel.
Neviem si spomenut ale videl som elektricku ci 7601 ??? Moue taka existovat ???
Správcovi stránky: Viem, že nemáš na nič čas, ale nemohlo by sa zaviesť nejaké "hodnotenie" diskutujúcich a po nazbieraní istého počtu čiernych bodov by ich kontá boli automaticky zmazané? Príspevkov typu #44161 síce po zavedení registrácie ubudlo, ale ľudská blbosť nepozná hranice...
?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.