Reakcia na: ARA #41597:
Som nevedel, že na nočáky sa vypravujú aj NP vozy?!Re #41612 1885: Bolo by dosť blbé rušiť nejakú firmu počas výstavby pre mesto dôležitého objektu. Po dokončení mosta ak nepreberú agendu rýchlodráhy, tak ich určite zrušia.
Re #41618 Micky Maus: Ani teraz tam nie je ten náš. Toho od Trenčína vystriedal iný z východu. Možno keby tam bol nejaký z Bratislavy, tak aj na ostatku Slovensku by ste sa mali tak dobre.
Re #41621 martin:Peniaze sa lepšie použiť nedajú, lebo nie je aké, keby bolo tiež sa nevyužijú lepšie, lebo by sa plnil nezmyselný, megalomanský sen o metre. (Inak strašne mi to pripomína novostavbu SND)
Re #41625 Papyr: Tiež nemám rád kamióny, ale aj v ČR sa preprava po železnici zrušila. Jednoducho stále to po ceste vychádzalo lacnejšie ako po železnici. Keď sa dostavajú Sitiny a Einsteinova, tak hádam bude v Bratislave lepšie.
A čo sa skrížených kamiónov týka, keby boli väčšie postihy za blokovanie dopravy a pokuty, ktoré reálne odrážajú ekonomické škody keď Donovaly poldňa stoja, tak aj ten Rumun si rozmyslí či si tie reťaze kúpi. A samozrejme povinnosť zimných gúm pre VŠETKÝCH.
Re #41631 Jonny: Keď som na túto stránku prišiel prvýkrát (viac ako tri roky) mal som rovnaký názor ako ty, no stačilo možno dva týždne argumentov a musel som vyhlásiť, že tá električka bude pre Bratislavu stačiť. Lebo nejde o nič iné ako rozdiel vo vozidlách, jedno bude mať 2,5 metra a druhé by malo 3 metre a jedno bude brať šťavu z troleja a druhé by bralo z tretej koľajnice. A ten tvoj argument, že po prechode Dunaja sa napojí na rovnakú pomalú električku neobstojí, lebo metro by sa napojilo tak na kanalizačné chodby. Na Trnavskom by sa otočilo a šups ho naspäť do Petržalky. Takže tá električka pôjde aspoň ďalej aj keď pomalšie. A keď mi niekto chce povedať, že v Starom meste by stanice neboli hlboké, hlavne keď by museli prekonať Dunaj a museli by byť hľbené tak je mimo.
Re #41634 tr3mp: Tiež si myslím, že dávať električku popod Dunaj je zbytočnosť. Stačí ak sa tak stane až na ľavom brehu. Načo vyhadzovať ďalšie miliardy len aby išla električka popod Dunaj. Za tie miliardy radšej zadrátovať celú Petržalku Trolmi.
Re #41635 Jonny: Jaj ale sme ftipný, že? Dochádzajú argumenty?
Som veľmo rád, že T6 a T3G budú hlásiť, len by som poprosil, aby to aj fungovalo dobre. Príklad je 6401, ktorá hlásila najprv dobre v správnej hlasitosti, dnes to už šeptá. A určite sa stým nehrali dielenský. Tí sú radšej keď nič robiť nemusia, takže to svojvoľne dal tichšie vodič, lebo mu to zrejme vadí. Buď nech zrušia možnosť manipulovať z hlasitosťou alebo nech za to berú kompletne celé prémie. Načo dávajú mrte prachov do hlásičov, keď to vodiči postupne znefunkčnia. To isté som si všimol aj na iných troloch po GO.
Jozef
"Az bude mat Bratislava tak 800-900 tisic, tak sa bude moct uvazovat o metre. Zatial ho totiz take male mesto nepotrebuje", toľko citát. Možno Prešov nepotrebuje, ale keď môže mať malé metro švajčiarske Lausanne so 125 tis. obyvateľmi (aglomerácia do 250 tis.), tak prečo nie Bratislava so 420 tis.? Tá jedna diera popod Dunaj a centrum mohla byť dávno vyvŕtaná. Samozrejme, že rýchlodráha, ale v centre a popod Dunaj pod zemou. Aj v Ríme ide metro v centre pod zemou a v okrajových častiach je na povrchu. Takto by som si to predstavoval aj ja. Vždy len obyčajný železničný rozchod, aby súpravy prímestskej dopravy napr. z Pezinka, Rače, ale aj Vajnor využívali jestvujúce teleso železničnej trate až po Bratislavu-filiálka, a odtiaľ popod centrum do Petržalky. V Petržalke už po povrchu na koniec sídliska, ale aj do železničnej stanice Petržalka. To by bola základná trasa, a potom by sa vybudovala ďalšia napr. od hlavnej stanice do centra. Príkladov je dosť napr. nemecké a a rakúske S-bahny. V Bruseli hlavná železničná trať vedie popod centrum a cestujúci priamo v centre nastupujú v podzemí do rýchlikov. Popod centrum prechádzajú aj medzinárodné rýchliky. Viete si predstaviť, že by ste pod Kamenným námestím nastúpili na rýchlik do Žiliny alebo Viedne? Ja áno. Škoda, že Bratislava ako hl. mesto nemá väčšiu starostlivosť od predstaviteľov štátu.
http://www.t-l.ch/m2/corps_m2_trace.htm