Nie kupovat, modernizovat. Predstav si ze miesto T3P 7783+7784 by sme mali KT3 7501. Samozrejme na takej istej urovni prevedenia interieru, nateru, etc., az na to, ze by to malo nejaky ten nizkopodlazny clanok. ?
Ja ešte k tej Pražskej doplním (nie pre teba, ale pre menej znalých), že s električkou po Pražskej, Brnianskej a Mlynskou dolinou sa uvažovalo už v prvých návrhoch električkovej siete pred 110 rokmi ... škoda, že sa to vtedy nepostavilo, to by sme teraz boli úplne inde.
Ja som to myslel skor ironicky. Ale mozno by stalo za to vniezst v tomto smere otazku na magistrat, ci ta stavba nebude prekazat pri budovani nosneho systemu v buducnosti. Je to v sucasnej faze mozne?
Hovorila si nieco o 90%tach. Ja ich pouzijem este raz s tym, ze hovorim, ze na 90% moze za stav vozoveho parku ZLA UDRZBA.
A udrzba nie je len o peniazoch...
Btw. Konstatovanie skutocnosti. K tomu si neodpustim jednu vec:
Aj ked KPMHaRD este zacinal, bola vacsina clenov nadsena z milych reci istych ludi (Ing. Spak a spol.). Lenze zivot nie je len o peknych reciach a najlepsie sa vlastna neschopnost a ludska blbost zakryje vyhovaranim sa na ine veci. V reali to vsak nie je vzdy take ruzove...
Zly stav sposobuje neschopnost vedenia cokolvek podnikat, pretoze obycajneho robotnika dokopes k solidnej praci iba tym, ze nad nim budes stat a buzerovat ho (CEST VYNIMKAM). Lenze zodpovednych riadiacich zamestnancov ako keby sa to ani netykalo.... No jednoducho hnus.
To iste, ako s udrzbou plati aj v cisteni vozov (interiery). Pokial nie su schopni to normalne umyt, tak by som tu firmu vykopal prec.. za co beru peniaze preboha?
"Ja...a obhajca?" no neviem Z ale citam to tu takmer rok s trvacou pravidelnostou a tvoje prispevky permanentne vykazuju chvalospevy na hrdinstvo, oddanost a vysoke vykony pracovnikov dpb. tak neviem ako je to s tym obdivom a pochop ze "objektivne" zhodnotit to nemozu ludia z dpb o ktorych hovoris a su v tom kazdy den. objektivne to musi zhodnotit kazdy, aj ten co to cisti aj ten co sa potom vezie!!! o tom je objektivita!!!
btw vobec netusim co je wapka a vobec ma to nesere. a to ze stav vozidiel ovplyvnuju aj ine faktory > vek a pocasie, no tak si to vezmime ze hovorili ste tu o ik4xx a TIE ***** NIE SU STARE!!! a pocasie ovplyvnuje tak akurat ci chodia spinave ked mrzne to je cely vplyv pocasia, akoze na sibiri sa nejazdi lebo je zima? v mexiku opacne? proste chabe z chabe ....
Ja mam pocit, ze z toho tretieho podzemneho podlazia, kde ma byt elektrickove obratisko ukoncene, mozeme plynule prejst razenym tunelom na Patronku, pripadne na Trnavske myto. ?
Re #29975 S499.1023: No stavat to snad vrchari nebudu, ale upravy vramci udrzby si uz na tom asi budu robit sami, nie? ?
Ahojte vospolok, pocul som vcera, ze do Bratislavy maju poslat niekolko poschodovych autobusov z Anglicka. Zevraj na reprezentaciu Slovenska po stupe do NATO a EU. Co je na tom pravdy?
A Trio/Astra alebo ine viacclankove vozy sa akoze pocitaju za dva vlaky? Inak to s tymi vozokm namiesto vlakokm -- to si vymysleli na magistrate? A to im nikto nie je schopny normalne vysvetlit, ze je to asi taka kravina, akoby pri klbovom buse pocitali dvojnasobok vozokm?
Veľmi sa ospravedlňujem, ak môj príspevok vyznel nadhodnotene alebo nekriticky. ? Stav vozidiel však ovplyvňujú aj iné faktory, nielen práca dielenských...vek, počasie a mnohé iné-opäť možné zhodnotiť tým, že nič sa nedeje bez súvislostí. ?
Wapka: možno nie priamo v "originál forme", ale vidia-a pravidelne! ?
Ja...a obhajca? ? Nemyslím, že "obhajujem"-snažím sa len konštatovať skutočnosť-aj keď to možno pôsobí ako "sklony k nekritickému obdivu". Však iba ľudia, o ktorých hovorím, môžu objektívne zhodnotiť moje vyjadrenie v tejto veci-žijú v tom reálne každý deň. ?
si, S499.1023: Ano, teraz v lete ma byt rekonstrukcia toho obratiska podobne ako minuly rok vo vozovni Trnavka. A vraj bude ine rozmiestnenie stop ako doteraz. Vyhybky samozrejme dialkove.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
BM