Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Určite by modernizácia v bratislave bola lacnejšia ako v šumperku a na rovnakej urovni, veď máme šikovných dielenských.A osobne si myslím že donekonečna sa nebudú modernizovať T3 alebo K2 veď tie rámy plechy a podvozky majú už cez 20 rokov. Raz budú musieť kúpiť nové vozy...
Reakcia na: Marko #29959:
Jenki to tu par prispevkov #29795, #29796) spatne pisal:

K3R-N -- 20 milionov Kc (cena za KT3 bude podobna, pripadne mierne odlisna kvoli inemu rozsahu modernizacie)
T3R.EV (VarCB3, Europulse) + VV60LF -- od 15 do 18 milionov Kc
Astra (1 pohon) -- 31 milionov Kc
Trio (2 pohony) -- 33 milionov Kc

Sucasne modernizacie bratislavskych K2 na K2S v Parse udajne vychadzaju asi na 15 milionov Sk.

Rad by som vedel, kolko stali bratislavske modernizacie T3R.P ci T3P ci ako sa to oznacuje, a kolko by stalo modernizovanie K2 v Bratislave po vzore 7085 (akurat trochu rychlejsie ? a s Progressom). Bohuzial, odpovede som zatial nedostal.
A o koľko by boli od nich nové eliny drahšie ako keby sa modernizovali T3
Reakcia na: Marko #29957:
KT3 je podla teba velkokapacitna elina? V tej forme, v akej to PARS navrhuje, to bude IMHO takmer zhodna elektricka s K3R-N. A kapacitny prirastok K3R-N je podla mna zanedbatelny oproti obycajnej K2. A nove eliny? Co tak napriklad DPO-Inekon Trio?
Galiyosha: a odkiaľ by sa kúpili nové veľkokapacitné eliny ?
Reakcia na: fobust #29955:
Preco? Pretoze cena. Cital si ten Jenkiho prispevok ohladne toho, kolko stoji K3R-N? Toto lacnejsie urcite nebude. Rekonstruovat 20-rocne vraky na nejake akoze-moderne vozidlo za take peniaze, za ktore mam viac ako polovicu zbrusu novej elektricky, je cirocira blbost... Nie som proti rekonstrukciam, ale ked, tak len a len v nevyhnutnej miere pre to, aby bolo zatial s cim jazdit -- tj 7783, 7085 a podobne. Akekolvek nezmysly naviac (Kotasie cela a podobne) su zbytocnost a len odcerpavaju peniaze. Ale nahradzat pochybnymi rekonstrukciami typu K3R-N alebo KT3 absenciu novych vozidiel, je podla mna chore.
Reakcia na: galiyosha #29952:

Aj do Bratislavy by sa to zislo, na Petrzalsku rychlodrahu. Nevidim dovod, preco by to nemohlo byt. Ak to naozaj spravia, tak im napisem mail. ?
Reakcia na: Sarko #29953:
Pardon, skopiroval som adresu z ineho okna. ?
Reakcia na: galiyosha #29952:
Na linku, ktorý si hodil to nie je, tak som si to dovolil vyhľadať -
http://www.parsnova.com/vypis.asp?lng=cz&kat=64&id=89 (šiesty odstavec v článku)
http://www.parsnova.com/vypis.asp?lng=cz&kat=99&id=95 (piaty odstavec v článku)
fobust: Evidentne sa tvoj projekt niekomu zapacil. ?

"PARS nova a.s. představila nový projekt vozidla KT3, které vznikne spojením dvou upravených vozidel T3 se středním nízkopodlažním článkem a je určeno DP Kyjev a DP Krivoj Rog."

http://www.parsnova.com/vypis.asp?lng=cz&kat=99&id=11

(Uprimne dufam, ze to nikoho nenapadne uvazovat pre Bratislavu.)
Reakcia na: tr3mp #29889:
Vdaka za usetrenie cesty do front office. 🙂

Jednu vec na tom zamere nechapem: pise sa tam o severnej tangente v suvislosti s presmerovanim dopravy smerom na Patronku. Severna tangenta je uz schvalena? Presne sa vie, ako bude vyzerat? Ja som asi zaspal dobu, ale mal som pocit, ze ta stavba je v nejakom spankovom rezime, a ze sa vlastne ani nerozhodlo, ci pojde tunelom, estakadou alebo cim vlastne... Vie mi to niekto potvrdit alebo vyvratit?

Dalej, ak som tie materialy dobre pochopil, to o trolejbusoch na Zabotovej, co pisali v novinach, je blud, a do arealu budu, podobne ako autobusy, vchadzat z Prazskej.

Celkom som sa pobavil na umiestneni elektriciek do tretieho podzemneho podlazia. Rad by som vedel, cez kolko a ako pomalych eskalatorov sa clovek dostane az na to druhe nadzemne, kde bude nova stanicna hala... ?

Re #29895 J: No tak ten clovek, co im robil PDFka, bol evidentne na slovo vzaty profesional. Ako moze niekto pri dokumentoch, kde obrazky predstavuju hlavnu cast informacie, ponechat zapnute resamplovanie obrazkov na tak male rozlisenie, ze nevidiet vobiec ziadne detaily? Ach, ta slovenska profesionalita...
Reakcia na: J #29944:
Budu asi podobne vrchatskym, ale budu zelenej farby
Inak, tak ma napadlo, že prečo vlastne DP na Slovensku nespolupracujú v istých oblastiach. Napríklad aj pri verejnom obstarávaní. Veď sú tovary, ktoré objednávajú viacere DP. Napríklad pracovné odevy (monterky), BUSE transparenty,... Pri väčších dodávkach, nižšie ceny. Mám pocit, že hlavne KE a BA by si rozumeli. Krátke plyňáky, BUSE, dodávka Solarisov,...
Či to by potom išlo všimné len do jedného vrecka, teraz ide v kažom podniku.
Reakcia na: Emo #29946:
Pokojne sa môžu točiť aj pod Novým mostom, dôležité je, aby sa nahradil úsek od Tunela ďalej ...
emo: napríklad na parkovisku pri tých troch panelákoch alebo až na konečnej nový most.
Reakcia na: tr3mp #29869:
...a kde chceš tie busy pri tuneli otáčať???
Reakcia na: Mike #29857:
Tým pádom by Ti ale ostala do Petržalky len jedna linka. Nie je to trochu málo?
Reakcia na: Z #29920:
Vieš, keby každý voz pri príchode zo služby zospodu vystriekali s wapkou (a nielen zo spodu), tak žiadne bahno na nich padať nebude. A wapka má spotrebu vody asi 300l za hodinu, čiže približne 16korún. A jej cena je približne 4000 korún. Neviem či ich majú, ale ak má DPB na hlásiče, ktoré nefungujú, musí mať aj na wapku. A dokonca by tie vozy nemuseli chodiť cez kefy, bo každodenné prepláchnutie cez wapku, takéto veci eliminuje. To by však niekto musel rozmýšľať a nie chcieť len ďaľšiu hračku za zopár miliónov a aj ak sa vozy umývať nebudú. Ja som s wapkou robil, umýval som traktor, ktorý sa týždeň pohyboval po vinohrade, bol od postreku, blata, prachu ale aj na niektorých miestach od nafty a keď som po 30min vypol wapku, tak bol ako nový. Všetko zišlo a nejaké drhnutie plechov nebolo treba. Boli čisté ako nanovo nastriekané.

Takéto ma nepresvedčí, lebo možno množstvo z "tvojich" dielenských dokážu i pri neľahkých podmienkach často zázraky... ale ja vidím vozidlový park a ten hovorí za všetko. Keď už nechceme spomínať Ik280 a iné stariny, ktoré je ťažko udržať v normálnom stave, aj keď v iných mestách to ide, ale spomeňme bratislavské Ikarusy 400, hlavne tie Petržalské. Veď už zase stojí 4809 a 4827 sa ani nepohla.


Re #29927 BM: Aspoň že niečo. A bude aj nápis DPB a.s.?

Re #29937 Martin Fundárek: Neviem či budú aj vymienať štrkové lôžko, ale čo robili teraz ten kúsok na Štúrovej tak sa nijak neflákali. Veď to treba robiť predcízne, zameriavať,... Lepšie pomaly a kvalitne ako za dva dni a nahovno. Okrem iného podľa nejakých stavebných definícií, mal by si rátať s 20% časom navyše, ako myslíš, že ti to bude trvať. To kvôli nepredvídaným situáciám. Myslím si, že to stihnú oveľa skôr ako je napísané.

Re #29938 Andy: Mám pocit, že rekonštrukcia povrchov Jesenského ulice sa bude riešiť až v roku 2005. Nie sú prachy, ale ak ťa poteším, celá ulica by mala dostať historizujúci nádych, tak ako Mostová.
Dostala sa mi do rúk jedna knižka, ktorá sa volá Bratislava pred sto rokmi a dnes. Sú tam články s Pressburger Zeitung, ktoré sa týkajú aj MHD v Prešporku a tak som si dovolil niektoré prepísať. To pre tých, ktorý sa k tej knižke nedostanú.
7.9.1900 Pretrhlo sa vedenie
dnes predpoludním sa na Barossovej ulici (Štúrova) pred Maderovým železiarstvom pretrhlo vedenie električkovej trate, pričom sa z vozňa začalo iskriť. Hneď sa zhŕkli zvedavci a rozšírili sa výmysli, vraj vedenie spadlo na jednu ženu a zabilo ju. Skutočnosť je taká, že sa nikomu nič nestalo, len cestujúci museli prestúpiť.
3.11.1900 Nepozorný električkár
Predvčerom večer o 20.30 hodine sa stala na konečnej zastávke električky na krížnej nehoda, ktorá mohla mať ešte horšie následky, než v skutočnosti mala. Motorový vozeň č. 102, ktorý viedol Štefan Hutár, v plnej rýchlosti narazil do valu zeminy na konci trate. Vo vozni cestovala Katarína Schwegerová, a po náraze ju zranili na tvári črepiny rozbitého okna. Vozidlo malo zdemolovanú prednú časť. Vodič sa vyhováral na brzdy, ktoré vraj boli v zlom stave, oveľa pravdepodobnejšie však je, že napriek predpisom nevypol prívod prúdu. Ináč by vozeň nešiel tak prudko, že prerazil val a zohol stĺp elektrického vedenia. Prípad vyšetruje polícia.
9.11.1900 Bude lektrička do Viedne?
Z Viedne prichádza správa, že ministerského predsedu von Koerbera navštívila delegácia poslancov, starostov obcí a miest a ďalších osôb, ktoré podporujú vybudovanie elektrickej trate Viedeň - Prešporok. Význam tohto spojenia je dôležitý pro obe mestá, ale aj obce na trati. Preto je potešiteľné, že delegáciu privítali vo Viedni s pochopením.
28.11.1900 Bezohľadný zažíhač
Množia sa sťažnosti, že muž, ktorý zapaľuje v čakárňach mestkej električkovej dopravy elektrické osvetlenie, bezohľadne špiní lavice. Aby na lampu dočiahol, vystúpi na lavicu. Žial má sústavne zablatené topánky, takže čakajúci občania si potom nemôžu sadnúť. Bolo by vhodné, aby tento zamestnannec mal na zažíhanie tyč, akú používajú tí, čo zažíhajú plynové pouličné osvetlenie.
Reakcia na: Martin Fundárek #29903:

Vcera som isiel 21nickou v poobednej spicke do DNV. Zarucene tam tych 8 osob na meter stvorcovy bolo, miestami aj viac. Kolko maju schodiky v Ikaruse 280 m^2? Povedzme ze jeden a pol. A tych 10 ludi sa tam fakt tlacilo. Ja som bol tiez natlaceny chrbtom k druhemu chrbu, zlava tiez a sprava detto. A ked som pozrel na zem, tak hustota noh jasne davala najavo, ze na jedom metri stcorcovom stalo minimalne 8 parov noh. Je to mozne. V Bratislave, inde by sa za to prevadzkovatel hanbil, ale u nas nie je cestujuci zakaznik, je to substrat. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.